Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

Reactiescore
15
Accounts die doorlopend andere spelers een competitief voordeel geven, zullen geband worden, alsdus @Duckje . Ik zie niet in hoe een MB dan nog past in deze regelgeving. Een dergelijk account zal namelijk op regelmatige basis clearen (en vooredelen) zodat een andere speler de dorpen gemakkelijk en zonder tegenstand kan overnemen.
 
Reactiescore
579
Regelmatig of altijd? Cleart die MB alleen laag moraal of cleart hij alles, ook de 95-100% moraal spelers etc etc We kennen de exacte criteria niet en dat is maar beter ook. Geheid dat men anders weer de grenzen gaat opzoeken.
 
Reactiescore
1.139
Ik vind het ook lastig hoor.
Aan de ene kant ben ik het eens dat het maar goed is dat de grenzen niet bekent zijn omdat anders inderdaad de grenzen opgezocht worden.
Anderzijds ben ik bang dat als je gewoon de beste bent en daarom super snel groeit en je dan één mb hebt die gewoon zijn werk goed doet je toch een ban gaat pakken dus tja voelt wel minder dan.
Zeker omdat het ook niet een waarschuwing is van joh je zit op het randje nee gelijk 100% ban dus das ook wel vrij pittig.
 
Reactiescore
579
Dus speel je beter zonder, maakt een wereld direct een stuk leuker voor de 'mindere goden'...

Ik vind het ook lastig hoor.
Aan de ene kant ben ik het eens dat het maar goed is dat de grenzen niet bekent zijn omdat anders inderdaad de grenzen opgezocht worden.
Anderzijds ben ik bang dat als je gewoon de beste bent en daarom super snel groeit en je dan één mb hebt die gewoon zijn werk goed doet je toch een ban gaat pakken dus tja voelt wel minder dan.
Zeker omdat het ook niet een waarschuwing is van joh je zit op het randje nee gelijk 100% ban dus das ook wel vrij pittig.

Was het er maar eentje... als je mb door goed tegenspel, laag in zijn troepen komt te zitten, jezelf 1,5 clear verliest... schakel je direct de volgende MB/speler in om voor je te clearen in een tweede run. Dan mag er voor mij best een ban op. Zeker als je de eerste 7/8 dorpen ook al gratis gehad heb.

In zo'n geval moet je ook niet stoefen dat je een geweldige speler bent...
 
Reactiescore
579
Hou eens op... ik speel elke wereld die ik serieus speel zonder MB, kan prima zelf clearen en ja, dan doet het soms even zeer en moet je eerst weer opbouwen.
 
Reactiescore
579
Ten eerste hebben heb jij veel meer troepen dan een speler die nog onder de 20/1 regel valt... het zijn vaak de mindere spelers die zo'n achterstand hebben en 2x per dag even komen kijken en ten tweede, als ik een dorp wil hebben dan gooi ik er desnoods 10 clears op. Meestal is zo'n dorpje met 2-3 clears leeg en daar zit de crux voor de meeste, ze willen geen verliezen lijden, dan lopen ze achterstand op qua farmen en zo t.a.v. de top 20... alsof je daar bij zou moeten willen horen.
 
Reactiescore
579
Ben ik niet met je eens, als die spelers weg geedeld worden voor ze ook maar een kans gehad hebben om een mooi dorpje op te bouwen, dan stoppen ze en dan worden de werelden nog veel kleiner.
 
Reactiescore
15
Ik vind het ook lastig hoor.
Aan de ene kant ben ik het eens dat het maar goed is dat de grenzen niet bekent zijn omdat anders inderdaad de grenzen opgezocht worden.
Anderzijds ben ik bang dat als je gewoon de beste bent en daarom super snel groeit en je dan één mb hebt die gewoon zijn werk goed doet je toch een ban gaat pakken dus tja voelt wel minder dan.
Zeker omdat het ook niet een waarschuwing is van joh je zit op het randje nee gelijk 100% ban dus das ook wel vrij pittig.

Op basis van deze richtlijnen en huidige handhaving, kun je denk ik beter een legertje MBs hebben die omstebeurt iets voor je clearen en/of edelen, dan één goede actieve. Ze zullen die ene eerder zien als enkel en alleen in dienst van de MH, dan meerdere MBs die zo nu en dan iets voor je doen, en verder hun eigen business minden.
 
Reactiescore
579
Dan nog heb je een speler met veel dorpen, zonder enige ODA of met heel weinig ODA en dat valt vroeg of laat op. Ze zijn echt niet achterlijk bij support.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Maar als je 1/2 mbs hebt omdat je alles niet kan opedelen door 20:1, is dat boosten? Vrij discutabel als je mij vraagt.
 
Reactiescore
2.435
Ten eerste hebben heb jij veel meer troepen dan een speler die nog onder de 20/1 regel valt... het zijn vaak de mindere spelers die zo'n achterstand hebben en 2x per dag even komen kijken en ten tweede, als ik een dorp wil hebben dan gooi ik er desnoods 10 clears op. Meestal is zo'n dorpje met 2-3 clears leeg en daar zit de crux voor de meeste, ze willen geen verliezen lijden, dan lopen ze achterstand op qua farmen en zo t.a.v. de top 20... alsof je daar bij zou moeten willen horen.
een 20:1 speler kan je geeneens aanvallen? Hoe wil je hem clearen dan?
 
Bovenaan