Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

Reactiescore
35
Normaal gezien moeten de spelregels duidelijk en compleet zijn en door iedere speler gekend.
Wat hier dus totaal niet het geval is want ze hanteren hier namelijk 2 verschillende reglementen.
de reglementen die zichtbaar zijn voor alle spelers en de interne regels waar enkel moderators mee gekend zijn.
Dus eventueel spelers straffen volgens de interne regels die NIET bekend zijn bij spelers zijn dus ook onterecht omdat deze regels niet gekend zijn/waren.
Accounts dat een wereld starten met 3 tot 10 spelers per account kan je dan ook onder boosten zetten mede dat deze accounts een een supergroot voordeel hebben tegen spelers dat alleen op een account spelen. (Accounts met 10 spelers brengen natuurlijk ook meer op voor INNO natuurlijk).

Volgens mij krijg je een e-mail en zelfs een pm waar de interne regels ook erin staan, maar denk dat de meeste het gewoon skippen waardoor ze het niet weten.
Dan denk ik echter dat de speler zelf hierin de fout ingaat.

Maar als wij over de ervaren (Langere, oudere spelers) over hebben daar kan ik je wel gelijk in geven want namelijk met de tijd mee veranderen ook de regels waardoor het niet meegekregen wordt.

Zelf denk ik dat er een andere aanpak moet komen qua interne regels.
 
Reactiescore
3
Volgens mij krijg je een e-mail en zelfs een pm waar de interne regels ook erin staan, maar denk dat de meeste het gewoon skippen waardoor ze het niet weten.
Dan denk ik echter dat de speler zelf hierin de fout ingaat.

Maar als wij over de ervaren (Langere, oudere spelers) over hebben daar kan ik je wel gelijk in geven want namelijk met de tijd mee veranderen ook de regels waardoor het niet meegekregen wordt.

Zelf denk ik dat er een andere aanpak moet komen qua interne regels.
Ja ze kunnen misschien bij elke speler dat start op een wereld alle regels de interne ook versturen als standaard berichtje.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
hahahah waarom worden de boost maatregels om de haverklap veranderd zonder een melding of indicatie waar men op gaat letten?

Eerst ging het om early game, nu mag een intern in elk stadium van de wereld niet meer (tenzij je support heel lief aankijkt natuurlijk) wat eindbattles volledig op kan fucken omdat je gevallen stammies niet zomaar mag internen of lijnen makkelijk wijzigt, nu wordt er zelfs gelet op het boosten van (OD) awards tegen de vredesperiode aan?
Niet eens met een discussie wat de spelersbase wil? De lategame spelers beschouwen dit volgens mij als een normale standaard.

Deze acties getuigen puur de onkunde van het TW team en dat er overal maar op wordt gehandhaafd omdat ze de rechten hebben i.p.v. het uitvoeren omdat dit een wens is uit de community. Anders rename je CM naar Manager @Duckje.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
1683972203486.png
Je zou maar "Community Manager's Note" gebruiken als titel om vervolgens met "In overleg met InnoGames" op de proppen te komen voor iets wat geen algemene regel is. :redface::redface::redface::redface::redface::redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
stop toch eens met janken vanuit de zolderkamer
 
Reactiescore
407
Iemand schrijf een scriptie over een feedbacktopic van de maker van een spel over een het mislukken van een denktank m.b.t. boosten op tribal wars nadat de maker van het spel talloze premium functies heeft geïntroduceerd.
 
Reactiescore
407
Hoi

Gaan jullie de regels in je topic ook nog daadwerkelijk uitvoeren of moet ik daarvoor eerst PP overmaken
 
Bovenaan