Feedbacktopic nieuwe forumstructuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.489
Beste spelers,

We informeren je graag over een wijziging in de forumstructuur. We merkten dat bepaalde subfora niet meer zo populair zijn en dan is een positie in de hoofdstructuur niet relevant. Tevens maken we graag expliciet het onderscheid tussen nog lopende en gesloten werelden.

De wijzigingen:
  • Het Spellenforum en het subforum Het Weerwolven van Wakkerdam worden terug onder het Vrije forum geplaatst. Het Tribal Song Contest subforum wordt verplaatst naar het archief. Hetzelfde doen we voor het serieuze discussieforum.
    • De voornaamste reden hiertoe is de inactiviteit op beide subfora. Mochten we merken dat één van deze fora opnieuw actief wordt kunnen we deze wijziging omdraaien.
  • Het Scripts, Tools en Projecten subforum wordt onder het Tribal Wars kopje geplaatst en staat dus duidelijker in beeld.
  • De Wereldfora worden heringedeeld zodat de actieve werelden steeds bovenaan staan, de niet actieve werelden worden verplaatst naar de 'gesloten werelden'. Op deze manier kom je altijd snel bij de nog actieve werelden waar er logisch meer gepost wordt.
  • Vragen en aanbiedingen staat nu tussen de actieve en niet actieve werelden in.
  • We voegen een link toe naar de Discord in Community.

Nieuwe structuur van het forum:

  • Tribal Wars
    • Aankondigingen
    • Discussie
    • Vragen
    • Ideeën
    • Scripts, Tools en Projecten
      • Snellijstscripts
      • GreaseMonkey Scripts
      • Info voor ontwikkelaars
    • Bugs en Fouten
  • Community
    • Link naar Discord Chat
    • Wedstrijden
      • Inzendingensubforum
    • Grafisch Forum
    • Vrij Forum, Ditjes en Datjes
      • Echt vrije forum
      • Serieus vrije forum
      • Spellenforum
  • Wereldfora
    • Klassieke Wereld
    • Casual Wereld
    • Wereld 65
    • Wereld 64
    • Wereld 63
    • Wereld 62
    • Wereld 59
    • Speed-wereld
      • Speed Subforum
  • Vragen en Aanbiedingen
  • Gesloten Werelden
    • Opgedeeld per 5.
Alvast bedankt voor jullie feedback.


Duckje

Feedback altijd welkom.
 
Reactiescore
1.367
Feedback altijd welkom.

Wellicht een idee om de casual werelden er ook gewoon bij te doen?
IPV die onder een apart subkopje te stoppen?
 
Reactiescore
1.238
Aangezien er nergens anders hier nog enige vorm van feedback kan komen op het eerdere besluit, bump ik dit maar even. We zijn nu al een heel stuk verder in de tijd. Dus dit leek me wel een mooi moment voor reflectie.

@Duckje hoe vind je zelf dat het gaat met het vrije forum sinds dat je het offtopic hebt genoemd? Is de activiteit wat je ervan verwacht had? Werkt het beter dan de oude structuur? Zijn je doelen met aanwas van werelders naar het vrije forum zoals je gehoopt had? Ben je blij met de nieuwe initiatieven die er binnen het topic interesses zijn aangedragen door deze nieuwe aanwas?

Hoor het graag.
 
Reactiescore
326
Zullen we eens stoppen met eindeloze pogingen om de gloriedagen van het forum terug te krijgen en al helemaal de huidige inactiviteit te blamen aan keuzes van het TW-team?

De enige manier om dit forum weer te laten groeien is activiteit van degene die er nog op aanwezig zijn. Activiteit trekt activiteit aan, al helemaal op de politiek en propaganda fora.

Ik kan me verder goed voorstellen dat niet heel veel mensen trek hebben in het niveau op het vrije forum.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.238
Zullen we eens stoppen met eindeloze pogingen om de gloriedagen van het forum terug te krijgen en al helemaal de huidige inactiviteit te blamen aan keuzes van het TW-team?

De enige manier om dit forum weer te laten groeien is activiteit van degene die er nog op aanwezig zijn. Activiteit trekt activiteit aan, al helemaal op de politiek en propaganda fora.

Ik kan me verder goed voorstellen dat niet heel veel mensen trek hebben in het niveau op het vrije forum.
Knulletje toch :redface::redface::redface:
 
Reactiescore
1.238
waiting-gif-1.gif
 
Reactiescore
2.489
Blij dat jullie genieten van de nieuwe forumstructuur.

We zullen deze binnenkort hoe dan ook nog een keer evalueren. In de tussentijd zullen we dit geduldig wachten in stilte doen. Hier gaat een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan