Feedbacktopic: Beest van Zwartberg

Discussie in 'Discussie' gestart door Duckje, 9. sep 2017.

Deel Deze Pagina

1. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    167
    Land:
    Spellingsfouten uit de aankondiging mogen gerust gemeld worden... Ik kan je verzekeren dat dit een moeilijk te vertalen tekst was.

Feedback over het event mag ook!

2. nakal

nakal

Lid geworden:
    23. sep 2015
    Leuk Bevonden:
    9
  3. Triador

Triador

Lid geworden:
    31. dec 2008
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik kan geen feedback geven over het evenement, gewoonweg omdat ik deze nog niet gespeeld heb. Wel baal ik van de duur van het evenement. Weer eentje van 14 dagen. InnoGames heeft heel lang ingezet op tijdsbesparende onderdelen binnen het spel. Het liefste zag men ook -althans die indruk werd gewekt, bij nieuwe tijdsbesparende features- spelers niet de hele dag TW spelen. Met een paar keer loggen op een dag moest je al een heel eind kunnen komen.

En dan komt men alsnog met de evenementen en hebben we een nieuwe ratrace... want als je buurman dikkere items krijgt dan jij en je bent in oorlog, dan kon je dat wel eens een flink nadeel opleveren in de strijd. Er zijn gelukkig simpele evenementen die weinig tijd kosten (de edeljaarmarkt bijvoorbeeld of het evenement met de edelstenen) en die niet zolang duren, meestal zo'n drie dagen. Maar helaas zijn er dus ook evenementen die uiteen vallen in drie of meer beurten per 24 uur (dus ook 's nachts!) en waarvoor je echt je wekker moet gaan zetten... wil je op tijd op zijn om binnen de tijd weer een poging te wagen. En juist die evenementen hebben de neiging om 14 dagen te duren... Ik baal daarvan als ik eerlijk ben. Er zijn veel accounts met een team. Ik behoor daar niet toe en mag altijd zelf opstaan. Voor incomings doe ik dat graag, maar 14 dagen lang voor een evenement???

Ik heb het al niet op deze evenementen, snap ze heel goed vanuit het standpunt van InnoGames en spelers die er blij mee zijn... maar beperk ze. Niet eens in aantal, gewoon qua duur (geen 14 dagen meer aub) of laat het evenement niet actief zijn in de nachtbonus. Dat we niet hoeven op te staan voor een evenement... dat zou heel fijn zijn.

4. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    33
    weer een event, en nu nog wel een nieuwe. klasse! leuk! :)

5. edwart

edwart

Lid geworden:
    12. jun 2008
    Leuk Bevonden:
    33
    Wanneer gaat innogames het toegeven dat ze het alleen nog maar doen voor het geld kom op zeg het ene event is nog maar net afgelopen komt het andere er weer aan ik dacht ooit te horen gekregen hebben Tribalwars was voor jong en oud het lijkt er nu echt tegenwoordig meer op pomp je geld erin en win.

Ik denk dat ik niet alleen voor me zelf spreek maar dat er meer spelers zijn die na hun huidige wereld gaan stoppen .

6. pierre the pieter

pierre the pieter

Lid geworden:
    3. aug 2013
    Leuk Bevonden:
    65
    Ten eerste begrijp ik je volledig:)
    Maar ik denk ook dat je realistisch moet blijven! Ze doen het inderdaad allemaal voor het geld. Net als dat je of je ouders, je familie, je vrienden, etc. ook gaan werken voor het geld. Anders is het direct gedaan met InnoGames. Als zij geen inkomsten meer krijgen, is het simpelweg gedaan met TW :)
    Dat er spelers stoppen heb je daarentegen bij elk spel. Bij TW is dit inderdaad de voornaamste reden. Maar als we daar niet gewoon met respect enzo mee kunnen omgaan, verpesten we het voor ons eigen:eek:

Mvg

nakal vindt dit leuk.
  7. edwart

edwart

Lid geworden:
    12. jun 2008
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan hadden ze de Premium beurs een aantal jaar geleden niet erbij moeten betrekken door dat is hun inkomsten drastische na beneden gegaan en had je zelf de keuze steek ik er geld in om moeite te besparen maar nee nu kun je gs kopen invertaris dingen kopen alles kan je kopen het is niet voor niks dat er onderhand meer speed / classic spelers zijn dan de normale actieve wanneer is de laatste wereld geweest dat ze een hele wereld bezet konden krijgen wereld 12 ?

8. pierre the pieter

pierre the pieter

Lid geworden:
    3. aug 2013
    Leuk Bevonden:
    65
    Ze hebben volgens mij (volgens mij he, ik ben het niet zeker) dat gedaan om de mensen toch nog wat te laten blijven zodat het niet enkel p2w was geworden...
    Maar dat zijn nu eenmaal dingen die gebeurd zijn en ik vind persoonlijk dat we moeten verdergaan en dat gewoon blijven respecteren...

9. Danooontje

Danooontje

Lid geworden:
    21. jun 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Premium beurs is puur pay to win.

10. .Nemesis

.Nemesis

Lid geworden:
    11. nov 2014
    Leuk Bevonden:
    60
    al die events, ben meer bezig met event als het spel zelf waar het voor bedoeld is.

ook hier stop ik, maak casual2 af en dan einde tw.

ik spuug op die events, daar heb je meer een dagtaak aan als je troepen laten lopen.

begint een kermis spelletje worden.

zo dat is eruit xD

Frequencerz vindt dit leuk.
  11. Barbary Lion

Barbary Lion

Lid geworden:
    vrijdag
    Leuk Bevonden:
    0
    Beest van Zwartberg
    Welkom bij het Beest van Zwartberg evenement! Hier is een snelle intro zodat je aan de slag kunt.

Stap 1: Ontdek je missie
    De dorpelingen zijn al te lang geplaagd door het verdorven Beest van Zwartberg. Ze zijn samengekomen om een held aan te werven die dapper genoeg is om de berg te beklimmen en het beest te verslaan.

Stap 2: Begin je onderzoek
    Voordat je held het beest kan confronteren moet hij de berg beklimmen. Gebruik je uithoudingsvermogen om verschillende gevechten te voltooien tijdens je zoektocht naar het beest. Wanneer je een gevecht voltooit / voltooid hebt krijg je kristallen en heb je de kans om extra of betere uitrusting te vinden voor je held. Hoe hoger het level van je held, hoe minder uithoudingsvermogen nodig is om gevechten te voltooien. Alle 6 types uitrusting kunnen gevonden worden in gevechten op de berg!

Stap 3: Versla het beest
    Zodra je held klaar is kan je het beest van de berg afslachten. Nadat elk beest is verslagen kan je een nieuw contract accepteren om te jagen naar het Beest. Elk nieuw contract verhoogt de moeilijkheidsgraad van de gevechten, maar verbetert ook de beloningen.

12. Baksteen.

Baksteen.

Lid geworden:
    27. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    6
    G E E N
    P R E M I U M
    B E U R S

The dream has come true my brothers and sisters! W147 gaat binnenkort van start en wij willen jullie uitnodigen om mee te spelen!
    Hebben jullie zin om mee te spelen met Nederlanders en dus Duitsland te veroveren? #payback! Laat dan een berichtje hieronder achter.

De instellingen:

Geschwindigkeit
    • Spiel: 1,6
    • Einheiten: 0,625
    Befehle
    • Millisekunden: aktiv
    • Zwangsabstand Angriffe und Unterstützungen: 200 ms
    • Fakebegrenzung: 1% der Dorfpunkte
    Neueinsteiger
    • Angriffsschutz für Neueinsteiger: 3 Tage
    • Max. Verhältnis Angreifer - Verteidiger: 20 zu 1 für die ersten 60 Tage
    Einheiten
    • Paladin: inaktiv
    • Bogenschützen: inaktiv
    • Späher: Späher kann Truppen, Gebäude, Rohstoffe und auswärtige Einheiten erspähen
    • Miliz: inaktiv
    • Forschung: klassisch (10 Stufen)
    Gebäude und Dörfer
    • Kirche: inaktiv
    • Wachturm: inaktiv
    • Selbstausbauende Barbarendörfer: wachsen und schrumpfen bis 1.000 Punkte
    • Bonusdörfer: aktiv, verbessert
    Adelsgeschlechter
    • Preissystem: Goldmünzen
    • Kosten: steigen ab dem zweiten Adelsgeschlecht
    • Adelsgeschlechter können günstig nachgebaut werden: n/a
    • Reichweite: 50 Felder
    • Zustimmungsverlust: 20 - 35
    • Zustimmungsanstieg je Stunde: 1,6
    Stamm
    • Stammeslimit: 30 Spieler
    • Angriffe auf Stammesmitglieder werden als Besuch gewertet: inaktiv
    • Unterstützung nur im eigenen Stamm möglich: inaktiv
    • Unterstützung wird beim Verlassen des Stammes zurückgezogen: inaktiv
    • Stammes-Skills: aktiv
    Nachtbonus
    • Nachtbonus: aktiv
    • Beginn: 23 Uhr
    • Ende: 7 Uhr
    Siegbedingung
    • Ein Stamm muss nach mindestens 360 Tagen 60% der Spielerdörfer für mindestens 14 Tage halten
    Markt
    • Freier Handel: aktiv, zeitliche Einschränkung auf Basis des einzelnen Spielerstarts
    • Tauschverhältnis: 1 - 1
    Beute
    • Beute: begrenzt
    • Basis: 30.000
    • Höchstgrenze: 2.500.000
    Urlaubsvertretung
    • Einschränkung: ab mehr als 30 Tagen UV innerhalb von 60 Tagen
    Premium-Features
    • Premium-Account: aktiv
    • Farm-Assistent: aktiv
    • Account-Manager: aktiv
    • 20% gesteigerte Rohstoffproduktion (individuell für jede Rohstoffart): inaktiv
    • Bauzeitreduzierung: inaktiv
    • 20% Baukostenreduzierung: inaktiv
    • Händlertausch: inaktiv
    • Premium-Depot: inaktiv
    Sonstige Informationen
    Hinweise:
    • Den Gegenstand zum Versetzen des Dorfes erhält man nicht, wenn man die Vorabregistrierung nutzt oder in die Nähe eingeladen wird.
    • Wir werden auf dieser Welt ggf. ohne weitere Ankündigung das Fake-Limit für verlassene Dörfer aktivieren. Das heißt, dass in diesem Fall auch auf verlassene Dörfer eine Mindestanzahl von Einheiten (entsprechend 1% der Dorfpunkte) gesendet werden müssen.

13. nakal

nakal

Lid geworden:
    23. sep 2015
    Leuk Bevonden:
    9
    Beestenberg: Je held uitrusten

Vlag beloning: +12% verhoogde grondstoffenproductie

Juist die vlag kon ik goed gebruiken.