Feedbacktopic Barricade Gevecht

Reactiescore
2.489

Barricade Gevecht



Beste spelers

op 12 april zal ons nieuwste event "Barricade Gevecht" gelanceerd worden. Het zal lopen tot 26 april.

In dit event krijg je de taak om de stad terug te nemen van de Baron van Bollwerk, hij heeft een Coup gepleegd en rooft nu de stad leeg. Dit verraad kan je niet onbestraft laten.


Jaag op de Baron van Bollwerk

Bij het begin van het evenement krijg je een stadskaart te zien, deze toont de Barricades van de Barron en zijn lakeien. Voor dit event heb je het commando over een speciale set eenheden die te zien zijn bovenaan de kaart.

Wanneer je een Barricade selecteert zal je de verdedigers zien en kan je kiezen welke troepen je in het gevecht stuurt.
De uitkomst van het gevecht is afhankelijk van de sterkten en zwakten van de gestuurde troepen. Als je er meer over wil weten druk je, of zweef je op/over het portret van de eenheid om een snel overzicht te krijgen. Als je een gevecht verliest zullen je troepen gewond zijn en zijn ze onbeschikbaar tot er een dokter aankomt om ze te genezen. Zij hebben geen dokter beschikbaar, troepen die jij verslaat zullen verwijderd worden. Dit staat je toe om Barricades te verwijderen met meerdere aanvalsgolven.

bb_announcement_units.png


Als je een Barricade veroverd hebt krijg je enkele Dukaten, deze kan je inwisselen in de Event shop. In sommige Barricades krijg je, als je wint, ook speciale items. De beloningen die je krijgt zie je onderaan het gevechtsscherm. Als je éénmaal de troepen verslagen hebt kan je de Barricades opnieuw doen voor extra Dukaten maar het zal wel steeds moeilijker worden.

Om door te kunnen gaan zal je meer eenheden moeten hebben. Door het spelen zal je met eenheden beloond worden. Elke dag heb je tien kansen om willekeurig extra eenheden te verdienen door in-game acties uit te voeren. Zoals Aanvallen, verdedigen, rekruteren of gebouwen bouwen. Elke keer je op deze manier eenheden verdient zal je een bericht ontvangen met welke eenheden je gekregen hebt.

Je kan ook elke dag extra dukaten verdienen vanuit de ranglijsten of een bonus op het einde van het event. Let op dat de ukaten voor je algemene rangschikking op het einde van de dag gegeven worden en je moet ze opgebruiken voordat de event shop 24 uur na het event sluit. De event geschiedenis geef je een overzicht van hoeveel dukaten je elke dag verdient hebt.


Verzamel je troepen en herover de stad!

We horen graag je feedback in dit forumtopic

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team
 
Reactiescore
326
+1 voor het filmpje van het event, mooi gemaakt!

Enig puntje van feedback dat ik het is de eventshop. We zien nieuwe events met totaal nieuwe manieren van progressie maken, maar het eindigt altijd met dezelfde eventshop. Niet perse slecht, maar het is een beetje standaard waardoor ze telkens hetzelfde lijken.

Verder een vet event, mooi werk!
 
Reactiescore
524
Het animo lijkt weer records te breken.
Wie weet dat er na een de IG aankondiging het aantal reacties hier wordt verdubbeld
 
Reactiescore
524
Goede feedback man!

Het event is nog nieteens begonnen dus kan er weinig over zeggen.
Zoals je zelf opmerkt draait weer alles om de 'event shop' en de enorme hoeveelheden aan GS-pakketjes & vlaggenboosters die je daaruit kan halen.

De opzet van het event zelf lijkt een beetje op anderen ondanks het nieuwe jasje. Graag zie ik weer eens een IG-gerelateerd event. @tim010

Al lijkt me het leukst om is normale eventvrije wereld te zien waar het dus echt draait om de IG skils en activiteit en niet om wie gedurende de wereld de meeste OP weet te besteden in events voor iedere keer 50 gratis edels.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De opzet van het event zelf lijkt een beetje op anderen ondanks het nieuwe jasje. Graag zie ik weer eens een IG-gerelateerd event. @tim010

Heb je me getagt omdat het evenement op mijn verjaardag begint? :)

Ik vrees dat ik je wens niet kan vervullen om een ingame gerelateerd event te regelen. De laatste keer dat ik pleidooi voerde voor de wensen van de community werd mijn post teniet gedaan aangezien ik niet voor de community sprak ofzo. Dit AF is puur om spelers het idee te geven dat hun mening en ideeën tellen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Spendeer ik ook eens 50PP, kan je vervolgens alsnog niet aanvallen en moet je nog eens 100PP spenderen voordat je überhaupt kan aanvallen. Had ik net zo goed op de hospik kunnen wachten. Ik wil m'n PP terug, dit is puur weggooien :(
 

DeletedUser79371

Guest
Hoe moet je nu in godsnaam voorbij barricade#12 geraken zonder teveel PP er tegenaan te werpen :oops:.
 
Reactiescore
326
Als je al een halfjaar bezig bent met barricade 12 zullen de meeste ook niet echt ver komen hé ;) De beloningen zijn nou ook niet zo groot dat je vol gas PP hiervoor gaat aanschaffen ofzo
 
Reactiescore
524
PP uitgeven aan extra eenheden wordt wel gestimuleerd hier aangezien die het hele event blijven, in tegenstelling tot andere events.
 

DeletedUser60039

Guest
Er zitten weinig (1tje) rekrutingsboosters in, is wel zonde :(
 
Reactiescore
2.489
belangrijkste wijzigingen:
  • Meerdere uitdagingen zijn significant gemakkelijker gemaakt om te voltooien.
  • Als je een al voltooide uitdaging aanvalt zal je eenhedenlimiet voor deze uitdaging met 20% vergroten voor elke aanvullende voltooiing.
  • We hebben de iconen en afbeeldingen gewijzigd om de leesbaarheid van de kaart en de visualisatie van de vooruitgang in het event te verbeteren.
 
Bovenaan