Feedbacktopic: Aankomende feature: Stamoverzicht

Reactiescore
2.489
Toekomstig Stamoverzicht


Beste spelers,

We informeren jullie graag over een nieuwe feature die binnenkort naar Tribal Wars komt!
Het nieuwe stamoverzichtsscherm zal zowel kleine als grote stammen helpen een beter overzicht te krijgen over de huidige situatie. Het doel is om elke stam, en voornamelijk de stamleiding, toegang te geven aan alle noodzakelijke informatie om goed strategieeën te plannen, taken te geven en een overzicht te geven zonder uit hun eigen dorp te gaan.


De details voor het nieuwe stamoverzicht:

Zolang een stamlid zijn goedkeuring geeft kan de stamleider alle data zien over de account die mogelijk nuttig is voor hem: Veel extra tabellen en logs zullen toegevoegd worden aan het stamleden overzicht. Hierdoor zal je dus niet meer moeten inloggen op andere accounts (via vakantievervanging, de zogenaamde VV checks) om de status van een account te checken.


Belangrijk: Elk stamlid kan voor zichzelf beslissen wat ze wel en niet delen met de stam. De status van het delen van je premium, troepen, gebouwlevels, ondersteunings, binnenkomende aanvallen en bevelen kunnen individueel ingesteld worden in de instellinngen van de stam.

Wijzigingen en verbeteringen


Verbeteringen aan de eenhedenwidget in het dorpsoverzicht
  • Het zal nu mogelijk zijn de eenheden widget te sorteren in de volgende groepen: alle, eigen en andere.
Stamoverzicht:
  • Het nieuwe stamoverzicht zal nieuwe events toevoegen aan het gebeurtenissenlogboek van de stam alsook filters om het makkelijk leesbaar te maken.
  • Stamrechtenpagina krijgt verschillende nieuwe tabs die de volgende info tonen aan de stamleiding: Troepen, gebouwen, verdediging en de puntentendens.
  • Gewone leden kunnen enkel het volgende zien : Rang, punten, trend, globale ranglijst, dorpen, functies en groepen binnen een kleiner overzicht. Met deze tools kan de stamleiding een check maken van hun stamleden en hun groei zonder op de accounts in te moeten loggen.
Stamliden - Eenheden:
  • Stamleiding kan zien (voor iedereen die hiervoor gekozen heeft):
    • Aantal troepen voor elke eenheid en dorp
    • Troependetails (Ondersteuning, bewegend, stationair)
    • Totaal aantal actieve bevelen
    • Totaal aantal binnenkomende aanvallen.
  • Gewone stamleden zien enkel het aantal aankomende aanvallen (om ondersteuning te regelen)
Stamleden - Gebouwen:
  • Enkel zichtbaar voor stamoprichters/Stamleiding
  • Toont het huidige gebouwlevel voor alle spelersdorpen
Stamleden - Ondersteuning
  • Enkel zichtbaar voor stamoprichters/Stamleiding
  • Toont voor elke speler:
    • Eenheden momenteel in het dorp (eigen & ondersteuning)
    • Eenheden die momenteel in beweging zijn naar het dorp (en aankomende ondersteuning) (Niet getoond: Ondersteuning van andere spelers)
    • Alle terugkomende bevelen
    • Totaal aantal binnenkomende aanvallen voor de speler

Feedback


Deze updates zijn nu al beschikbaar op de beta server. Deze updates willen we binnenkort implementeren. Hiervoor willen we weten hoe jullie, de community, reageert. We vragen jullie om op- en aanmerkingen over deze update. We stellen het op prijs om eerst jullie feedback te krijgen!

Jouw
Tribal Wars Team
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487776907

Guest
Prachtige update. Heb dit een beetje gevolgd op BETA, maar kan niets anders dan mijn complimenten geven.
 

DeletedUser72508

Guest
  • Stamleiding kan zien (voor iedereen die hiervoor gekozen heeft):
    • Aantal troepen voor elke eenheid en dorp
    • Troependetails (Ondersteuning, bewegend, stationair)
    • Totaal aantal actieve bevelen
    • Totaal aantal binnenkomende aanvallen.
  • Gewone stamleden zien enkel het aantal aankomende aanvallen (om ondersteuning te regelen)

Dus blitzen zal niet meer effectief zijn?
 
Reactiescore
519
1 nachter in een stam is voldoende dan om alle nachtelijke acties te ontdekken, haalt heel wat plezier weg voor de huidige nachters
 
Reactiescore
301
  • Stamleiding kan zien (voor iedereen die hiervoor gekozen heeft):
    • Aantal troepen voor elke eenheid en dorp
    • Troependetails (Ondersteuning, bewegend, stationair)
    • Totaal aantal actieve bevelen
    • Totaal aantal binnenkomende aanvallen.
  • Gewone stamleden zien enkel het aantal aankomende aanvallen (om ondersteuning te regelen)

Dus blitzen zal niet meer effectief zijn?

De stamleiding hun nachter zal dan kunnen zien dat bv speler X in totaal 100 aanvallen binnenkrijgt. Hij weet (vermoed ik) niet op welke dorpen, wat de tijden zijn,... Hij kan natuurlijk wel het desbetreffende account wakker bellen, maar als ze me iedere keer wakker bellen voor een nachtelijke scoutingsronde word ik het ook snel beu :p
 
Reactiescore
972
De stamleiding hun nachter zal dan kunnen zien dat bv speler X in totaal 100 aanvallen binnenkrijgt. Hij weet (vermoed ik) niet op welke dorpen, wat de tijden zijn,... Hij kan natuurlijk wel het desbetreffende account wakker bellen, maar als ze me iedere keer wakker bellen voor een nachtelijke scoutingsronde word ik het ook snel beu :p

Met een nood-VV systeem is dit probleem dus ook zo opgelost. Risicovolle accounts zetten hun VV preventief weg bij accounts met nachters, die je op hun beurt leiderschapsrechten zou kunnen geven om iedere blitz op deze risicovolle accounts te weren.

Ik ben vóór deze update, maar dan enkel met troependetails en actieve bevelen. Met die binnenkomende aanvallen feature maak je deffen nóg makkelijker, zeker als er gewoon een goed systeem in de stam aanwezig is. Waar we het nu vooral moeten hebben van verrassing (aangezien met de uitkijktoren iedere aanval gemakkelijk te deffen is), kunnen we het straks hebben van wat? Enkel edelspam? Nee, maak het alsjeblieft nog makkelijker voor die 80% deffaccounts.
 

DeletedUser72508

Guest
Met een nood-VV systeem is dit probleem dus ook zo opgelost. Risicovolle accounts zetten hun VV preventief weg bij accounts met nachters, die je op hun beurt leiderschapsrechten zou kunnen geven om iedere blitz op deze risicovolle accounts te weren.

Ik ben vóór deze update, maar dan enkel met troependetails en actieve bevelen. Met die binnenkomende aanvallen feature maak je deffen nóg makkelijker, zeker als er gewoon een goed systeem in de stam aanwezig is. Waar we het nu vooral moeten hebben van verrassing (aangezien met de uitkijktoren iedere aanval gemakkelijk te deffen is), kunnen we het straks hebben van wat? Enkel edelspam? Nee, maak het alsjeblieft nog makkelijker voor die 80% deffaccounts.

100% mee eens
 
Reactiescore
2.444
Met een nood-VV systeem is dit probleem dus ook zo opgelost. Risicovolle accounts zetten hun VV preventief weg bij accounts met nachters, die je op hun beurt leiderschapsrechten zou kunnen geven om iedere blitz op deze risicovolle accounts te weren.

Ik ben vóór deze update, maar dan enkel met troependetails en actieve bevelen. Met die binnenkomende aanvallen feature maak je deffen nóg makkelijker, zeker als er gewoon een goed systeem in de stam aanwezig is. Waar we het nu vooral moeten hebben van verrassing (aangezien met de uitkijktoren iedere aanval gemakkelijk te deffen is), kunnen we het straks hebben van wat? Enkel edelspam? Nee, maak het alsjeblieft nog makkelijker voor die 80% deffaccounts.

Ook helemaal mee eens, ontzettend goede update op de binnenkomende aanvallen feature na.
 

DeletedUser20001

Guest
Mischien nood vv afschaffen. Je mag een vv uitzetten naar iemand. Maar als die niet binnen een uur wordt aangenomen wordt deze automatisch verbroken en kan je hem niet aannemen. Dan los je dat ook op!
 

DeletedUser78471

Guest
Mischien nood vv afschaffen. Je mag een vv uitzetten naar iemand. Maar als die niet binnen een uur wordt aangenomen wordt deze automatisch verbroken en kan je hem niet aannemen. Dan los je dat ook op!

vv wordt voor wat dan ook niet altijd meteen aangenomen. Soms hoor je toch wel "ik stuur alvast de vv zodat het niet vergeten wordt" of "wil je binnen een paar uur dit of dat doen".
 
Reactiescore
389
Weet niet of het een enorm groot voordeel is?
Ik snap het van de nood vv's, maar kan je als leiding ook zien wat voor aanvallen het zijn en hoelaat ze aankomen?
Anders kan je als blitzende personen gwn een paar mensen aanvallen sturen waaronder fakes, de persoon waar de noodvv bij staat kan maar 2 vv's max aannemen?
Ga je dan al praten over meerdere van de leiding die snachts gewoon on zijn, dan is dat denk ik iets wat je zonder dit systeem ook al kan doen? De vv gewoon bij die nachters zetten, als je echt bang bent om geblitzt te worden?
 

DeletedUser74430

Guest
Weet niet of het een enorm groot voordeel is?
Ik snap het van de nood vv's, maar kan je als leiding ook zien wat voor aanvallen het zijn en hoelaat ze aankomen?
Anders kan je als blitzende personen gwn een paar mensen aanvallen sturen waaronder fakes, de persoon waar de noodvv bij staat kan maar 2 vv's max aannemen?
Ga je dan al praten over meerdere van de leiding die snachts gewoon on zijn, dan is dat denk ik iets wat je zonder dit systeem ook al kan doen? De vv gewoon bij die nachters zetten, als je echt bang bent om geblitzt te worden?

Het is wel een groot verschil dat je kan zien of het aannemen van de vv daadwerkelijk nodig is of niet, de nadelige gevolgen die dit met zich meebrengt in acht nemende (zoals het niet meer kunnen ondersteunen als vv'er etc.).
 
Reactiescore
389
Het is wel een groot verschil dat je kan zien of het aannemen van de vv daadwerkelijk nodig is of niet, de nadelige gevolgen die dit met zich meebrengt in acht nemende (zoals het niet meer kunnen ondersteunen als vv'er etc.).

Nee kijk dat vind ik ook, je moet weten of het aannemen daadwerkelijk nodig is, daarom dat ik me afvraag of je ook kan zien wat de uitkijktoren zegt?
Anders kan je als blitzer gwn soms faken, elke keer die vv aannemen gaat zoals je zegt nadelige gevolgen geven :p Telkens weer 2 dagen niet os kunnen sturen enzo.
 
Bovenaan