Feedbacktopic: Aankomende feature: Stamoverzicht

Reactiescore
1.367

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
2e reden dat het crashed, het ging al kapot op stamoverzicht.

Is er iemand die de makers het kan laten updaten :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Nu dit is ingevoerd even de tijd genomen om alles te bekijken, het idee vond ik goed en een mooie toevoeging (misschien beetje te OP, maar dat ter zijde) maar de uitwerking er van hangt weer met haken en ogen aan elkaar. De gemaakte keuzes inzake duidelijkheid en gebruiksgemak alsook styling keuzes lijken wel te zijn gemaakt door een developer die voor de eerste keer in contact komt met TW... Enkele puntjes:

  • Om te beginnen zit er een gigantische bug in waardoor een stamleider slechts toegang heeft tot wat de gewone leden zien (samenvatting & Aankomend) maar toch ook de tabjes "Troepen, Gebouwen & verdediging" zien enkel geven die de error "Geen toestemming". Oprichters van stammen krijgen het wel te zien zoals het bedoelt is. Hoe kan zo een grote bug door een test fase geraken ??
  • Er is een samenvatting, maar deze toont niet alle informatie, er moet bv naar het tabje "Aankomend"gegaan worden en vervolgens nog eens een bepaald lid geselecteerd te worden. Waarom wordt dit niet gewoon getoond in de samenvatting ? Achteraan 1 kolom extra met het aantal inc in per account ? Zo heb je meteen een overzicht van wie inc krijgt en zou je door op dat aantal te klikken meteen kunnen worden doorgestuurd naar het tabje "Aankomend" en meteen de info zien voor dat account (ipv in een dorpdown te moeten selecteren).
  • Als we dan als leiding het troepen overzicht opvragen zie je iets zoals dit: https://puu.sh/EJdDw/0a19708084.png. Nergens, maar dan ook nergens, op heel TW worden 1000 tallen gescheiden door een punt. Maar hier ineens moet dat wel ?
Zoals ik al zei, de uitwerking is ondermaats en lijkt uitgevoerd door iemand die niet vertrouwd is met TW. Jammer.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Vooral dat laatste puntje stoort mij mateloos. Vreselijk, weet niet of ik TW blijf spelen zolang die erin blijft zitten. :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Vooral dat laatste puntje stoort mij mateloos. Vreselijk, weet niet of ik TW blijf spelen zolang die erin blijft zitten. :p
Hoe kan jij daar nu last van hebben... daarvoor moet je leiding zijn en wie wilt jou nu als leiding :eek:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hoe kan jij daar nu last van hebben... daarvoor moet je leiding zijn en wie wilt jou nu als leiding :eek:

ouch-right-in-the-feelings-meme.jpg
 
Bovenaan