Feedback wijzigingen Casual 10

Reactiescore
2.489
Feedback over de wijzigingen op Casual 10 mogen hier.

Korte Recap:
  1. Geen vlaggen
  2. Verhuizen enkel mogelijk vanaf onze laatst gestartte wereld. Dit schuift mee op gedurende nieuwe wereldlanceringen.

Op deze manier beperken we 'verhuis' van spelers met veel items/vlaggen.
We begrijpen dat het niet overnemen van de inventaris de meest gewenste oplossing is, echter is dat op dit moment nog niet goedgekeurd vanuit InnoGames. Het gesprek intern hierover gaat wel verder.

Groeten,
Duckje
 
Reactiescore
1.226
@Duckje

Link van de spelinstellingen verwijst naar Cas 9.

Klopt het dat de wereld al gestart is?

bc9ddb6f4868deb48f4a2cac063d7011.png


En je dus over zou moeten kunnen stappen vanaf W77?
 
Reactiescore
447
Heb net geprobeerd en kan niet overstappen
 
Reactiescore
447
Ah bedankt
 
Reactiescore
273
Een zeer aangename verbetering. Jammer dat het aantal BB dorpen niet omhoog gezet word. Je krijt nu hoe dan ook het probleem dat er binnen een aantal maanden geen fatsoenlijke ruimte meer is om te groeien. Met andere woorden; de spelers die deze wereld al gaan overhuizen naar casual 10, en al zeer groot zijn gegroeid tegen de tijd dat de volgende speelwereld start, hebben waarschijnlijk alle ruimte tot aan de rim al volgemaakt. En zullen de nieuwe spelers nog nauwelijks kunnen groeien, wat uiteindelijk weer tot het zelfde probleem leid als de huidige casuals.

Ik zou graag zien dat het aantal BB's flink omhoog gaat. Dan denk ik dat je ook geen verdere beperkingen hoeft in te stellen op de casuals.
Want dan heb je in ieder geval geen extreme inventarissen die mee komen naar casual. Dus heb je alleen nog het probleem van het ruimtegebrek.
 
Reactiescore
8
waarom hem dan vandaag lanceren, doe dit dan 1 dag voor de officiële datum. extreme inventarissen zullen er niet meer zijn nu, het is alleen datgene wat je hebt in de inventaris van w77, dus veel zit daar nog niet in, dit zal wel een serieuze verbetering zijn.
 
Reactiescore
8
ja, maar daar ga je geen gs kunnen kopen of verkopen, wordt bijna nooit gedaan. alleen een pp account zal je normaal kunnen nemen, ik weet niet of er een farmassistent en een accountmanager is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Jongens je moet de aankondiging lezen waar staat dat je pas kan overstappen van w78
 
Reactiescore
1.226
Jongens je moet de aankondiging lezen waar staat dat je pas kan overstappen van w78

@Rob. lees die aankondiging eens, er staat dat je vanaf de laatst geopende wereld kunt starten (wat dus momenteel 77 is). En als dan 78 start, je dan niet meer vanaf 77 kunt starten.

Vanaf Casual 10 zal enkelde laatste nieuwe wereld kunnen overstappen naar Casual 10. Alle andere werelden zullen overstappen naar Casual 9.
  • Vanaf de lancering van wereld 78 zal enkel wereld 78 overstappen naar Casual 10 en zal Wereld 77 overstappen worden naar Casual 9
 
Reactiescore
2.489
Je kan pas 2 weken na de start van een wereld overstappen. Als je overgenomen wordt kan je normaal wel al overstappen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Ooh ik dacht dat casual 10 gelijktijdig ging starten met w78? Excuses
 
Reactiescore
15
Fijne verbretering
Wel hilarische ontwikkeling
Duizenden uren en pakketjes de prullenbak in.
Heb net w73 t/m 77 op delete gezet.

Mvg Marcel
 
Reactiescore
8
blijkbaar kunnen leden die voor TW werken zich voorlopig alleen aanmelden. Had het gevraagd aan support en die kon zich ook aanmelden en zei dat het moest lukken via beschikbare werelden. Dan hoop ik wel dat ze nog niet beginnen spelen.
 
Bovenaan