Feedback W57 & Rune-Oorlogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Het moet juist uitdagend zijn om de runes te kunnen blijven beschermen en je moet als stam samenwerken om de dorpen te blijven behouden. -60% is in deze situatie dus prima imo.

Snap dat het uitdagend moet zijn, anders is er geen zak aan, vroeg me alleen af of het niet té uitdagend was :p

Ben wel erg nieuwsgierig naar zo'n wereld om te spelen, dus het zou zomaar kunnen dat dit m'n vijfde laatste wereld wordt.
 

DeletedUser74373

Guest
Inderdaad, ridder + een redelijke defvlag en het is nog wel te doen.
Gewoon helemaal volgooien dat dorp :D.
 

DeletedUser76439

Guest
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Meegroeien tot 1.500

Ik wil wel enkele dorpjes uitbouwen nadat er geen pp meer te verdienen zijn. Stuur maar een uitnodiging als je me in je buurt wil.
 

Deleted User - 487871837

Guest
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Meegroeien tot 1.500

Ik wil wel enkele dorpjes uitbouwen nadat er geen pp meer te verdienen zijn. Stuur maar een uitnodiging als je me in je buurt wil.

Ja lekker nu al mensen uitnodigen om je te internen zodat ze een heerlijke voorsprong krijgen op de rest.
 
Reactiescore
1.075
leuk bedacht alleen zal de uitwerking geheel anders uitpakken vrees ik. De kans dat dit weeer 1 van de vele grote premade werelden word en w57 daardoor erg snel afgesloten zal kunnen worden is best groot een stapeltje van de betere spelers samen in 1 stam stoppen en verspreid over de continenten (welke toch al beperkt is.) en je kan de wereld al haast dichtgooien.
 
Reactiescore
571
leuk bedacht alleen zal de uitwerking geheel anders uitpakken vrees ik. De kans dat dit weeer 1 van de vele grote premade werelden word en w57 daardoor erg snel afgesloten zal kunnen worden is best groot een stapeltje van de betere spelers samen in 1 stam stoppen en verspreid over de continenten (welke toch al beperkt is.) en je kan de wereld al haast dichtgooien.

Zal wel aan mij liggen maar dan verpesten spelers het voor zichzelf toch? Je hebt altijd wel haantjes die elkaar altijd opzoeken. Naast dat alles, waar kan ik (noob) een redelijke stam vinden. :p
 

DeletedUser73204

Guest
Leek me wel een leuke wereld met die nieuwe twist. Maar uitkijktoren aktief. Jammer. Premium beurs+bouwsnelheid vermindering. Spijtig. Ridderskills? Snap daar geen hol van. Misschien leuke wereld maar weer niet iets voor mij.
 
Reactiescore
276
Is dit niet gewoon een heel ingewikkelde manier om te zeggen dat je eigenlijk min of meer 100% dominantie moet verkrijgen?
 

DeletedUser63335

Guest
Tribalwars startte al met hel en verdoemenis toen de premium functies werden geïntroduceerd.. Elke nieuwe update wordt het erger.. Gelukkig bestaan de classic werelden nog.. :) :)
 

DeletedUser77704

Guest
Iedereen die de 8 jaar gered heeft is gewoon gek. :D

En bedankt! :eek:

Ontopic: Ben benieuwd naar 57 misschien pakt het nog leuk uit en weet het weer een boost te geven aan het spel maar ben bang van niet. Uitkijktoren verpest het wel redelijk maar zou nog te overzien zijn als er een limiet op de OS zit zoals bij classic waardoor er toch meer tactisch moet worden gespeeld ipv blind stacken. Hiernaast is de lange edellooptijd wel echt drama, heb je aantal rune dorpen ver in je cluster liggen komen er plots aanvallen op wat je niet eens als CF kan bestempelen. Ben benieuwd wat het gaat worden hopelijk valt het mee en wordt dit niet mijn laatste wereld.
 

DeletedUser67517

Guest
leuk bedacht alleen zal de uitwerking geheel anders uitpakken vrees ik. De kans dat dit weeer 1 van de vele grote premade werelden word en w57 daardoor erg snel afgesloten zal kunnen worden is best groot een stapeltje van de betere spelers samen in 1 stam stoppen en verspreid over de continenten (welke toch al beperkt is.) en je kan de wereld al haast dichtgooien.
Vind ik trouwens wel een heel goed punt die je hier aanhaalt. TW heeft het mentor-systeem geïntroduceerd, maar nooit verder uitgebreid. De balans is tegenwoordig vrij ver te zoeken, kleine stammen met nieuwe spelers spelen geen betekenis meer tegenwoordig en worden weggevaagd zonder dat ze het spel hebben leren kennen.
Om nieuwe spelers aan te trekken en deze ook echt in het spel te betrekken zou ik gaan voor een moeilijkere start (bijv. no-haul, eerste 40 dagen goudmunten/pakketjes duurder etc,etc)
 
Reactiescore
1.367
84c8f1834c359d29b2221a12666140da.png

Groen vs Geel + Rood in het begin
fdc194216d0dd105e441701985ad2cfe.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan