Feedback: Vertaal de naam voor het nieuwste event!

Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Het volgende event komt eraan en @Poo. en ik zijn al druk bezig met de vertalingen. We lopen echter steeds een beetje vast op de uiteindelijk vertaling van de Eventnaam (is in het verleden ook niet altijd even simpel ;)).

We horen hier graag jullie mening (en tegelijkertijd krijg je al een teaser voor de naam van het event).

Het event in het engels is: Beasts of the Black Mountain,

Vertalingen die we zo meteen zelf kunnen bedenken variëren van Beestenboel (/s) tot Zwarte Bergbeesten.

Geef hieronder je ideeën, blijf dichtbij de engelse naam (en vind een zo goed mogelijke NL vertaling).

Alvast bedankt!

P.S. De bedoeling van nieuwe events is om er meer in roulatie te hebben waardoor we niet steeds hetzelfde event moeten laten terugkeren, op deze manier is er variatie, we weten dat dit een nieuw event is en we weten hoe negatief de gemiddelde forumgebruiker tov events staat. Dat verandert niets aan het feit dat dit event eraan komt en we graag een degelijke naam hebben :) hou het topic dan ook ontopic.
 

DeletedUser63648

Guest
nah, het moet wel vertaald worden. Staat best raar, als er opeens 1 ding wel in het engels is :D

Nee, ga inderdaad gewoon voor verschrikkingen van de duistere berg ofzo
 
Reactiescore
604
Gedrochten van de duistere gebergte
 

DeletedUser39428

Guest
"van de Zwarte Berg" -- rolt niet zo van de tong, daarom kies ik voor "Zwartberg"

Monsters van Zwartberg
de Schrik van Zwartberg
Beesten van Zwartberg
 

DeletedUser61021

Guest
Ik vind deze goed klinken:
de Schrik van Zwartberg - credits aan Falcon Horus
Verschrikkingen van de Duistere Berg - credits aan Cgrain
 

DeletedUser76439

Guest
Vertaal de naam voor het nieuwste event!

En naar welke taal heb je vertaald?
 

DeletedUser74005

Guest
Innobeesten van de PPberg!

En nog iets met zwart dan :)
 
Bovenaan