Feedback: Tribelock normale wereld

DeletedUser69389

Guest
Ik begrijp jullie frustratie en ontevredenheid.

InnoGames werkt doorlopend aan het spel om updates door te voegen die het spel en zijn spelersbase ten goede komen. Hierin kijken ze uitvoerig naar Data (Spelersaantallen, Churn van spelers en noem maar op). Zo kunnen ze bijvoorbeeld zien ze dat bepaalde instellingencombinaties voor een groep spelers ontzettend belangrijk zijn. Alternatief blijft InnoGames aan de slag met de zogenaamde balans van het spel. Waar zover mogelijk binnen Tribal Wars moet het spel in balans blijven.

Op basis van deze data en gegevens wordt er doorlopend besloten bepaalde wereldinstellingen niet aanpasbaar te maken voor normale werelden en Community Managers. InnoGames acht deze instellingen niet geschikt voor normale wereld vanwege hun invloed op het spel. Een mooi voorbeeld is de boerderijlimietregel die voor de meer standaard spelers te ingewikkeld is, een andere is de onmogelijkheid om naar andere bouwtijden te gaan (De formule uit 2003 bijvoorbeeld).

Een van deze (onverwacht) recente wijziging is de onmogelijkheid om moraal te deactiveren op normale werelden. Zoals ik reeds gemeld heb staat de vraag uit om dit langs de kant van InnoGames te veranderen. Ik hoor daarover hopelijk snel meer.

Groeten,
Duckje
Dank voor deze post.
 
Reactiescore
533
kutnoobs, alsof iedereen hier gestart is voor die instelling. Als ik het goed heb speelt de grootste zeurpiet over dit alles hier nog maar net een maandje



x
Daar mispak je je enorm aan.
 

DeletedUser69389

Guest
@Duckje ik heb een vraag. Recent zei je dat moraal niet te deactiveren valt op normale werelden. Nu zie ik tot mijn verbazing dat er echter op wereld 176 van Duitsland die afgelopen week is gestart dat daar eind mei het moraal net als hier zou gebeuren gedeactiveerd gaat worden. Hoe kan het dat dit in Duitsland dan wel kan en hier niet? Want je zou verwachten dat wanneer zoiets dergelijks hier niet kon een aantal weken terug dat een dergelijke instelling niet wordt gebruikt bij een wereld die vlak daarna start.
 
Reactiescore
2.177
@Duckje ik heb een vraag. Recent zei je dat moraal niet te deactiveren valt op normale werelden. Nu zie ik tot mijn verbazing dat er echter op wereld 176 van Duitsland die afgelopen week is gestart dat daar eind mei het moraal net als hier zou gebeuren gedeactiveerd gaat worden. Hoe kan het dat dit in Duitsland dan wel kan en hier niet? Want je zou verwachten dat wanneer zoiets dergelijks hier niet kon een aantal weken terug dat een dergelijke instelling niet wordt gebruikt bij een wereld die vlak daarna start.

Het "technisch niet mogelijk" gaat iig niet op.
 
Reactiescore
533
@Duckje ik heb een vraag. Recent zei je dat moraal niet te deactiveren valt op normale werelden. Nu zie ik tot mijn verbazing dat er echter op wereld 176 van Duitsland die afgelopen week is gestart dat daar eind mei het moraal net als hier zou gebeuren gedeactiveerd gaat worden. Hoe kan het dat dit in Duitsland dan wel kan en hier niet? Want je zou verwachten dat wanneer zoiets dergelijks hier niet kon een aantal weken terug dat een dergelijke instelling niet wordt gebruikt bij een wereld die vlak daarna start.
Geweldig
 
Reactiescore
2.489
@Duckje ik heb een vraag. Recent zei je dat moraal niet te deactiveren valt op normale werelden. Nu zie ik tot mijn verbazing dat er echter op wereld 176 van Duitsland die afgelopen week is gestart dat daar eind mei het moraal net als hier zou gebeuren gedeactiveerd gaat worden. Hoe kan het dat dit in Duitsland dan wel kan en hier niet? Want je zou verwachten dat wanneer zoiets dergelijks hier niet kon een aantal weken terug dat een dergelijke instelling niet wordt gebruikt bij een wereld die vlak daarna start.

Interessant, ik steek mijn licht eens op bij een Duitse collega want ik heb het nog niet voor elkaar gekregen moraal te deactiveren.
 
Reactiescore
533
Dit suggereert dat er niet veel moeite is gaan zitten in dat moraal deactiveren. Waarom kan er nu wel geïnformeerd worden bij de buren, maar destijds niet?

ps: bedankt voor de oplettendheid martijn
Onkunde? Niet de eerste keer deze wereld.
 
Reactiescore
2.489
Onkunde? Niet de eerste keer deze wereld.

De Duitse wereld en NL70 zijn heel erg gelijk daarin, echter toen wij de aankondiging maakten voor NL70 konden we moraal nog deactiveren, dat is sindsdien (voor iedereen) gewijzigd. Ik heb het opgegooid bij de Duitse CM die zelf niet op de hoogte was van deze technische beperking.

Ik vermoed dus dat deze spelwereld hetzelfde lot beschoren is als onze NL70.
 
Reactiescore
533
De Duitse wereld en NL70 zijn heel erg gelijk daarin, echter toen wij de aankondiging maakten voor NL70 konden we moraal nog deactiveren, dat is sindsdien (voor iedereen) gewijzigd. Ik heb het opgegooid bij de Duitse CM die zelf niet op de hoogte was van deze technische beperking.

Ik vermoed dus dat deze spelwereld hetzelfde lot beschoren is als onze NL70.
En dus reageer je op mij?
Het is gewoon dikke Onkunde hoor. Hoe je dat ook mag draaien of keren.
Je belooft iets en komt het niet na. Paar maand later komt diezelfde belofte terug in Duitsland wat me doet vermoeden dat je dit probleem zelfs niet goed hebt doorgesproken. Anders moesten ze het wel weten.
 
Reactiescore
1.367
De Duitse wereld en NL70 zijn heel erg gelijk daarin, echter toen wij de aankondiging maakten voor NL70 konden we moraal nog deactiveren, dat is sindsdien (voor iedereen) gewijzigd. Ik heb het opgegooid bij de Duitse CM die zelf niet op de hoogte was van deze technische beperking.

Ik vermoed dus dat deze spelwereld hetzelfde lot beschoren is als onze NL70.

En? Is .DE genaaid?
 
Reactiescore
533
Het is weer stil hoor
 
Reactiescore
1.476
Stop met zijken man :)

Volgens mij is duckje best duidelijk geweest ;)
Duckje zegt dat het volgens inno games niet meer mag ivm invloed op normale werelden. Coma's hebben de mogelijkheid blijkbaar niet meer dat in te stellen. Vervolgens gebeurt het in Duitsland wel. Wat is er dan duidelijk aan zijn antwoord?
 
Bovenaan