Feedback: Tribelock normale wereld

Reactiescore
239
Mensen die meer dan 100 euro in hun acc stoppen mogen wat mij betreft niet klagen over moraal.


Daar gaat het niet om he... gaat erom dat velen zijn mislijd en dat dit gewoon niet kan.
Snap zelfs niet dat hier nog over gediscuseerd word....
Inno kan blijkbaar wel elke keer pp vragen voor PA en premium functies, daar zijn geen problemen mee...

Inno moet dit gewoon oplossen, verdienen geld genoeg aan ons.
 
Reactiescore
1.476
Daar gaat het niet om he... gaat erom dat velen zijn mislijd en dat dit gewoon niet kan.
Snap zelfs niet dat hier nog over gediscuseerd word....
Inno kan blijkbaar wel elke keer pp vragen voor PA en premium functies, daar zijn geen problemen mee...

Inno moet dit gewoon oplossen, verdienen geld genoeg aan ons.
Jawel, dat snap ik. Ik ben er ook niet blij mee. @Duckje kan je innogames voor ons even lief aankijken?
 
Reactiescore
389
Eigenlijk is het toch wel raar, dat een simpele instelling 'niet uitgezet' kan worden?
Er zijn toch vast wel ontwikkelaars van dit spel die dat kunnen veranderen? Kan me echt totaal niet voorstellen dat het 100% onmogelijk is om een bepaalde feature gewoon uit te zetten? Echt heel raar...
 
Reactiescore
1.454
Eigenlijk is het toch wel raar, dat een simpele instelling 'niet uitgezet' kan worden?
Er zijn toch vast wel ontwikkelaars van dit spel die dat kunnen veranderen? Kan me echt totaal niet voorstellen dat het 100% onmogelijk is om een bepaalde feature gewoon uit te zetten? Echt heel raar...

Vooral omdat dat eerst wel gewoon kon. Het zou wel een hele gekke update zijn wanneer ze dit er bewust uithalen.
 
Reactiescore
533
muisstil weer.
 

DeletedUser73696

Guest
Allemaal even huilen. Duckje is maar gewoon een werknemer in het net van Innogames. Duckje kan dit niet veranderen.
 
Reactiescore
389
Allemaal even huilen. Duckje is maar gewoon een werknemer in het net van Innogames. Duckje kan dit niet veranderen.

Wij kunnen niet direct iets zeggen tegen innogames, daar is duckje voor lijkt me. Lijkt me dus ook dat zulke rare dingen bij duckje worden voorgelegd en er dan een reactie vanaf hem verwacht wordt.
 
Reactiescore
579
Helemaal nooit, ik kan je verzekeren dat dit soort bedrijven juridisch de boel dicht timmeren. In de voorwaarden staat vast en zeker iets over dat ze het recht hebben om tussentijds wijzigingen aan te brengen in het spel. We zijn deze wereld gaan spelen, op een belofte... voor mij is dat sterker dan een getekend contract... bedrijven (en politici) vegen daar hun achterste mee af. Je hebt gewoon nergens recht op.

Ze beloven iets, brengen een wijziging aan, openen een topic zodat wij even stoom kunnen afblazen en daar reageren ze amper of niet op en dan: glas, plas, was (afkorting van: Ze dronken een glas, ze deden een plas en lieten de zaak zoals die was ). Kortom er veranderd niets.
 

DeletedUser78491

Guest
Grow up boy. Is triest als je denkt dat je zonder deff timen niets kunt pakken... Dat zegt veel over je spel capaciteiten....
Zo'n domme opmerking trouwens, ik kan ook tegen minder goede tegenstanders zonder timen 1c aangooien en dorpen pakken. Zegt niet dat dit optimaal offen is en of het überhaupt zou werken tegen een decent tegenstander.

Geen def timen is gewoon suboptimaal en geeft de verdediger meer ruimte om te deffen. Zo zal een offer qua skills ver boven de deffer qua skills moeten zitten op deze wereld om dorpen te pakken. Of de activiteit is niet genoeg ofc.

Verder speel ik niet op de wereld, maar zie wel dat degene die er wel spelen flink genaaid worden. Jammer dit
 
Reactiescore
2.444
Zo'n domme opmerking trouwens, ik kan ook tegen minder goede tegenstanders zonder timen 1c aangooien en dorpen pakken. Zegt niet dat dit optimaal offen is en of het überhaupt zou werken tegen een decent tegenstander.

Geen def timen is gewoon suboptimaal en geeft de verdediger meer ruimte om te deffen. Zo zal een offer qua skills ver boven de deffer qua skills moeten zitten op deze wereld om dorpen te pakken. Of de activiteit is niet genoeg ofc.

Verder speel ik niet op de wereld, maar zie wel dat degene die er wel spelen flink genaaid worden. Jammer dit

Die instelling stond duidelijk aangegeven bij de start van de wereld, net als dat er geen toren is en er geen moraal zou zijn na 25% dominantie. Dus over het laatste zeiken begrijp ik al te goed, maar om over een instelling te zeiken die aangegeven stond bij de start van de wereld en ook daadwerkelijk doorgevoerd is... Die instellingen zijn voor vele de reden waarom ze gestart zijn, een keer wat anders dan normaal op de moderne werelden. Hoewel geen uitkijktoren voor mij de belangrijkste reden is, heeft de variatie qua instellingen toch ook wat.
 
Reactiescore
1.476
Die instelling stond duidelijk aangegeven bij de start van de wereld, net als dat er geen toren is en er geen moraal zou zijn na 25% dominantie. Dus over het laatste zeiken begrijp ik al te goed, maar om over een instelling te zeiken die aangegeven stond bij de start van de wereld en ook daadwerkelijk doorgevoerd is... Die instellingen zijn voor vele de reden waarom ze gestart zijn, een keer wat anders dan normaal op de moderne werelden. Hoewel geen uitkijktoren voor mij de belangrijkste reden is, heeft de variatie qua instellingen toch ook wat.
Dat was alleen niet waar onze scrubscrub op reageerde.
 
Bovenaan