Feedback topic Wereld 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.454
Serieus, snelheid 1, limited haul en alle pp functies aan. Hoe denken jullie zelf dat deze wereld zal lopen...

Hoe jullie zo'n klote wereld durven te posten is echt boven mij. De redenatie er achter is 1 van 2:
1) Innogames heeft meer geld nodig dus we creëren een abuse wereld.
2) We hebben geen idee wat we doen en zetten maar wat op papier neer.

Trieste zooi dit...
 
Reactiescore
524
Nog steeds wachtend op een wereld met duur herbouwen ipv het muntensysteem.

Miss moet Inno hier een studie naar doen waarna ze kunnen concluderen dat er meer geld te verdienen valt door alle abusers die de edels dood lopen :rolleyes:
 
Reactiescore
746
Nog steeds wachtend op een wereld met duur herbouwen ipv het muntensysteem.

Miss moet Inno hier een studie naar doen waarna ze kunnen concluderen dat er meer geld te verdienen valt door alle abusers die de edels dood lopen :rolleyes:

Dat heet classic :) (op deze huidige classic na zijn de meeste classics duur herbouwen ;) )
 
Reactiescore
1.454
Dat heet classic :) (op deze huidige classic na zijn de meeste classics duur herbouwen ;) )

Wat dacht je van eens een wereld te maken die de community wil, in plaats van altijd zeggen dat ze dan maar classic moeten spelen.
Bij voorbaat dank...
 
Reactiescore
746
Wat dacht je van eens een wereld te maken die de community wil, in plaats van altijd zeggen dat ze dan maar classic moeten spelen.
Bij voorbaat dank...
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wereld-56.198187/

We kunnen niet telkens opnieuw polls opstellen, helaas. Ook wij hebben bepaalde richtlijnen te volgen, en de ene wereld geeft ons meer vrijheid dan de andere. 56 was er zo eentje, binnenkort mogelijk weer. Het is wel kortzichtig om te zeggen dat we niet luisteren ;)
 
Reactiescore
524
Ik kreeg hetzelfde te horen na w58 toen dit de vaste instellingen waren wegens het testen van het roofsysteem.
Bij w57 ook een soortgelijk iets.

Waar zijn de veranderingen goed voor in een uitgestorven spel?
 
Reactiescore
1.454
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wereld-56.198187/

We kunnen niet telkens opnieuw polls opstellen, helaas. Ook wij hebben bepaalde richtlijnen te volgen, en de ene wereld geeft ons meer vrijheid dan de andere. 56 was er zo eentje, binnenkort mogelijk weer. Het is wel kortzichtig om te zeggen dat we niet luisteren ;)

Ok, dit is echt het domste wat ik ooit gehoord hebt. Dus als een bedrijf twee producten heeft, laten we zetten borrelnootjes en pindarotsjes. Niemand wil die pindarotsjes maar iedereen wil die borrelnootjes, waarom blijf je dan die pindarostjes door iemands mond te duwen als het al gebleken is dat het niet werkt! Dit is gewoon domme marketing en daar verlies je klanten mee. Jullie zijn een bedrijf en moeten je klanten tevreden houden. Dat doen jullie dus niet en daarmee vaal je. W56 was een groot succes. Weet je waarom? Omdat dat precies was wat wij wouden als community. God man, makkelijker dan wat jullie neer moeten zetten kan niet, aangezien jullie f*cking klanten zo overduidelijk zeggen wat ze willen, en nog steeds komen jullie aan met deze b*llsh*t. Ik vind het niet vreemd dat TW aan het falen is, als er mensen in de top zulke achterlijke beslissingen maken.

Gewoon een tip: LUISTER NAAR JE KLANTEN! DAN WEET JE PRECIES WAT WE WILLEN!
 
Reactiescore
1.149
Perfecte wereld voor de luie spelers onder ons en om het een beetje spannend te maken is het 3 level systeem ingevoerd. Prima, i'm in.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Ok, dit is echt het domste wat ik ooit gehoord hebt. Dus als een bedrijf twee producten heeft, laten we zetten borrelnootjes en pindarotsjes. Niemand wil die pindarotsjes maar iedereen wil die borrelnootjes, waarom blijf je dan die pindarostjes door iemands mond te duwen als het al gebleken is dat het niet werkt! Dit is gewoon domme marketing en daar verlies je klanten mee. Jullie zijn een bedrijf en moeten je klanten tevreden houden. Dat doen jullie dus niet en daarmee vaal je. W56 was een groot succes. Weet je waarom? Omdat dat precies was wat wij wouden als community. God man, makkelijker dan wat jullie neer moeten zetten kan niet, aangezien jullie f*cking klanten zo overduidelijk zeggen wat ze willen, en nog steeds komen jullie aan met deze b*llsh*t. Ik vind het niet vreemd dat TW aan het falen is, als er mensen in de top zulke achterlijke beslissingen maken.

Gewoon een tip: LUISTER NAAR JE KLANTEN! DAN WEET JE PRECIES WAT WE WILLEN!

Gedraag jezelf eens, jezus zeg.
 
Reactiescore
1.454
Gedraag jezelf eens, jezus zeg.

Ik gedraag me hier wel, ik zeg gewoon waar het opstaat. Er wordt hier letterlijk gezegd, wij luisteren niet naar onze klanten die overduidelijk aangeven wat ze willen en doen lekker waar we zelf zin in hebben. Dan is het volgens mij logisch dat dit soort reacties worden uitgelokt. Dit is gewoon te vergelijken met EA die ook precies doet waar ze zelf zin in hebbn en daardoor massaal klanten verliezen en reputatie schade oplopen.

Wat ik wil, is dat ze de trend van w55 en w55 doorzetten, wat ze overigens perfect hebben gedaan, en naar de gelimiteerde hoeveelheid spelers die er atm nog ziin luisteren. Niemand zit op een enorme abuse wereld te wachten, waarom wordt dit dan gedaan? Naja de reden weten we allemaal wel natuurlijk...

Op deze manier creeeren ze een langzame pijnlijke dood voor dit spel. Als je het dan toch kapot wil maken, trek dan de stekker er uit na de volgende wereld, want dit gedrag wat vertoont wordt (niet naar klanten luisteren en doen waar ze zelf zin in hebben) is gewoon een klap in het gezicht voor iedereen die dit spel speelt imo.
 
Reactiescore
533
Ok, dit is echt het domste wat ik ooit gehoord hebt. Dus als een bedrijf twee producten heeft, laten we zetten borrelnootjes en pindarotsjes. Niemand wil die pindarotsjes maar iedereen wil die borrelnootjes, waarom blijf je dan die pindarostjes door iemands mond te duwen als het al gebleken is dat het niet werkt! Dit is gewoon domme marketing en daar verlies je klanten mee. Jullie zijn een bedrijf en moeten je klanten tevreden houden. Dat doen jullie dus niet en daarmee vaal je. W56 was een groot succes. Weet je waarom? Omdat dat precies was wat wij wouden als community. God man, makkelijker dan wat jullie neer moeten zetten kan niet, aangezien jullie f*cking klanten zo overduidelijk zeggen wat ze willen, en nog steeds komen jullie aan met deze b*llsh*t. Ik vind het niet vreemd dat TW aan het falen is, als er mensen in de top zulke achterlijke beslissingen maken.

Gewoon een tip: LUISTER NAAR JE KLANTEN! DAN WEET JE PRECIES WAT WE WILLEN!
Wie van crazybertje ben je?
 
Reactiescore
1.454
Wie van crazybertje ben je?

Speler van W31 (Sikko). Speelde daar van 1 mil tot iets van 4-5 mil volgens mij. Maar denk niet dat dit de plek is om dat te bespreken :p
 
Reactiescore
2.478
Ik ben allang blij dat wachttoren weer (eens) uitstaat en ik vind de instelling op zich best goed gekozen. De gap van 50ms maakt het ook weer wat aantrekkelijker.
Door LH is de start misschien ideaal voor abusers, maar de midgame is zeker interessant. Zeker met de tech lvl3.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Ik vind het ook een leuke wereld, al is het voor mij niks door de lage snelheid. En sikko, je hoeft niet helemaal te ragen om een wereld. Als je het niet leuk vind, wacht je gewoon op de volgende. Ga pp farmen en kies een wereld uit die je wel leuk vind.
 
Reactiescore
1.454
Het gaat mij om de combinatie die puur uit is op geld, in plaats van speel pleziet. Hadden ze snelheid 2 neergezet was het prima geweest, maar dit was gewoon een duidelijke manier om geld te trekken imo.
 

DeletedUser75778

Guest
Come on, gooi de snelheid omhoog of verhoog het farmlimiet. Dit is wel een beetje te gek.

Verder hele unieke instellingen, complimenten daarvoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan