Feedback Strijd om de Toren

Geef je snelle feedback over het event

  • Het event is leuk

    Stemmen: 7 25,0%
  • Het event kan beter. (& Ik geef feedback in het topic)

    Stemmen: 6 21,4%
  • Het event is niet leuk!

    Stemmen: 15 53,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28

DeletedUser78945

Guest
Op zich een leuk evenement maar als je gaat werken met teams dan is het wel een stuk handiger om ook echt aanvallen te kunnen coördineren met jou team ipv maar random te gaan aanvallen en zo compleet langs elkaar te werken.

En het zou wel leuk zijn als je de gehele ranglijst te zien krijgt.
 

DeletedUser6918

Guest
Ik vraag me wel af hoe die ranglijsten werken. Als ik naar de verdedigingsranglijst kijk en dan naar nummers bij de torens dan is er toch een serieus verschil.
 
Reactiescore
326
Dit event is voor mij een flop. Dit komt voornamelijk door het ontbreken van de communicatie tussen je eigen teams, waardoor het op goed geluk klikken is. Volgende keer moet het duidelijk zijn in welk team je zit en een chat voor het event. Bij voorkeur bij het maken van teams de stammen gebruiken.

Daarnaast mis ik info. Zodra je een sector overneemt komt er direct een deff waarde van 50 op een sector. Los van het feit dat dit erg veel is (Dit is 15-30 keer aanvallen) staat dit nergens aangegeven. Ook is het niet duidelijk met hoeveel spelers je dit spel nou eigenlijk speelt en hoeveel teams er zijn.

Dit event zou strategisch moeten zijn, maar is het verre van. Je gaat maar zo hoog mogelijk in de aanval/verdedigings ranglijsten zitten en je ziet wel hoeveel sectoren je aan het einde hebt.
 

DeletedUser6918

Guest
Om aan te tonen dat het toren event niet klopt.
o4H4Aav.png

ImsPu


Mijn kompaan en ik hebben tezamen 52 verdedigingspunten toegevoegd. Als hij ook bij blauw is dan kan dit kloppen. Voor de blauwe toren. Die had 46 hp toen ik begon te verdediging. Echter heeft de rode toren 59 hp. Waar komt die 9 hp vandaan?

7Mds7Ap.png


lZ815ZC.png


rNLbO
 

DeletedUser74287

Guest
Weetje, dat tw tegenwoordig deels pay2win is, is tot daar aan toe..
Dat iedereen de events pp boost, ook prima, be my guest..
Maar bij dit event bevoordeelt die pp impact niet alleen de boostende speler, het benadeelt ook de niet boostende speler.
http://prntscr.com/hlw2gu
Wat moet je hier als niet booster nou mee..
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Om aan te tonen dat het toren event niet klopt.
o4H4Aav.png

ImsPu


Mijn kompaan en ik hebben tezamen 52 verdedigingspunten toegevoegd. Als hij ook bij blauw is dan kan dit kloppen. Voor de blauwe toren. Die had 46 hp toen ik begon te verdediging. Echter heeft de rode toren 59 hp. Waar komt die 9 hp vandaan?

7Mds7Ap.png


lZ815ZC.png


rNLbO

De scores die je ziet staan zijn van enkel je eigen team ;)

Persoonlijk denk ik dat dit event best leuk is, maar het nog vele malen leuker kan.
Met een chat erbij is dit event waarschijnlijk echt veel fun. En teams ook beetje balancen op basis van ranglijst. Bijvoorbeeld bij een rang 10 in een kleur, dat er ook speler uit de top 25 in het andere team zit etc.

Dit event mag van mij vaker komen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58424

Guest
Kan je twee 'Efficiënte Werkers' inzetten in hetzelfde dorp? Dus 2x +3% permanente grondstoffen = 6% permanent extra?
 
Reactiescore
1.367
Kan je twee 'Efficiënte Werkers' inzetten in hetzelfde dorp? Dus 2x +3% permanente grondstoffen = 6% permanent extra?

Ik denk van niet, kan met andere dingen ook niet.
Dan zegt hij iets als "je hebt al een "vul hier naam in" geactiveerd op dit dorp"
 
Reactiescore
1.367
Kan TW ophouden om bij iedere inlog mij die klote popup te geven?
Na 5x weet je dat ik er toch geen geld aan uit ga geven
 
Reactiescore
1.075
Gewoon random klikken zoals alle events
 
Reactiescore
21
@Single Malt


 
Reactiescore
973
Reactiescore
2.489
Nieuw in 2019: Als je regimenten koopt voor Premium zal de timer van 8 minuten niet meer resetten. Dit zou moeten voorkomen dat spelers een gratis regiment verliezen als ze rond de volle 60 minuten de aankoop doen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat ik mij toch wel altijd afvraag is waarom een grote oorlogsbuit meer kost dan een 30% pakketje. Op 100 dorpen met 400k opslagcapaciteit krijg je met een 30% pakketje 12miljoen leem, wat zonder vlaggen en bonussen gelijk is aan 400 munten. Ofwel, een 30% pakketje is ongeveer gelijk aan 4x een grote oorlogsbuit.

Waarom is die grote oorlogsbuit dan 2.500 glorie, terwijl je voor 28% minder glorie 4x zoveel rendement hebt?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Omdat niet iedereen 100 dorpen met 400K opslagcapaciteit heeft.

Ik snap je punt volledig en heb in het verleden ook al de domme prijzen en kosten eens aangekaart. Om voor iedereen goed te doen zouden je prijzen en hun kosten variabel moeten zijn per wereld. Een indeling in fases, de recente werelden en de al langer lopende werelden zou bijvoorbeeld kunnen zorgen dat de kostprijs een evenredig verband heeft met de beloning. Dat is duidelijk niet mogelijk (of innogames heeft er nooit aan gedacht), dus moesten ze kiezen, ofwel de recente werelden ofwel de langer lopende werelden. En innogames zou innogames niet zijn als de juiste keuze maakten. Dat is de waarom.

Paar jaar terug had je dat met die gs pakketten, kwam er toen op neer dat als je de 10% pakketten kocht ipv de 30% je meer winst had. Ze worden er niet slimmer op.
 
Bovenaan