Feedback Strijd om de Toren

Geef je snelle feedback over het event

• Het event is leuk

Stemmen: 11 28,2%
  • Het event kan beter. (& Ik geef feedback in het topic)

Stemmen: 16 41,0%
  • Het event is niet leuk!

Stemmen: 12 30,8%

• Totaal aantal stemmers
    39
Op zich een leuk evenement maar als je gaat werken met teams dan is het wel een stuk handiger om ook echt aanvallen te kunnen coördineren met jou team ipv maar random te gaan aanvallen en zo compleet langs elkaar te werken.

En het zou wel leuk zijn als je de gehele ranglijst te zien krijgt.

Ik vraag me wel af hoe die ranglijsten werken. Als ik naar de verdedigingsranglijst kijk en dan naar nummers bij de torens dan is er toch een serieus verschil.

Dit event is voor mij een flop. Dit komt voornamelijk door het ontbreken van de communicatie tussen je eigen teams, waardoor het op goed geluk klikken is. Volgende keer moet het duidelijk zijn in welk team je zit en een chat voor het event. Bij voorkeur bij het maken van teams de stammen gebruiken.

Daarnaast mis ik info. Zodra je een sector overneemt komt er direct een deff waarde van 50 op een sector. Los van het feit dat dit erg veel is (Dit is 15-30 keer aanvallen) staat dit nergens aangegeven. Ook is het niet duidelijk met hoeveel spelers je dit spel nou eigenlijk speelt en hoeveel teams er zijn.

Dit event zou strategisch moeten zijn, maar is het verre van. Je gaat maar zo hoog mogelijk in de aanval/verdedigings ranglijsten zitten en je ziet wel hoeveel sectoren je aan het einde hebt.

Om aan te tonen dat het toren event niet klopt.

Mijn kompaan en ik hebben tezamen 52 verdedigingspunten toegevoegd. Als hij ook bij blauw is dan kan dit kloppen. Voor de blauwe toren. Die had 46 hp toen ik begon te verdediging. Echter heeft de rode toren 59 hp. Waar komt die 9 hp vandaan?

Weetje, dat tw tegenwoordig deels pay2win is, is tot daar aan toe..
Dat iedereen de events pp boost, ook prima, be my guest..
Maar bij dit event bevoordeelt die pp impact niet alleen de boostende speler, het benadeelt ook de niet boostende speler.
http://prntscr.com/hlw2gu
Wat moet je hier als niet booster nou mee..

Om aan te tonen dat het toren event niet klopt.

Mijn kompaan en ik hebben tezamen 52 verdedigingspunten toegevoegd. Als hij ook bij blauw is dan kan dit kloppen. Voor de blauwe toren. Die had 46 hp toen ik begon te verdediging. Echter heeft de rode toren 59 hp. Waar komt die 9 hp vandaan?

De scores die je ziet staan zijn van enkel je eigen team ;)

Persoonlijk denk ik dat dit event best leuk is, maar het nog vele malen leuker kan.
Met een chat erbij is dit event waarschijnlijk echt veel fun. En teams ook beetje balancen op basis van ranglijst. Bijvoorbeeld bij een rang 10 in een kleur, dat er ook speler uit de top 25 in het andere team zit etc.

Dit event mag van mij vaker komen!

Laatst bewerkt: