Feedback Strijd om de Toren

Geef je snelle feedback over het event

  • Het event is leuk

    Stemmen: 7 25,0%
  • Het event kan beter. (& Ik geef feedback in het topic)

    Stemmen: 6 21,4%
  • Het event is niet leuk!

    Stemmen: 15 53,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28

DeletedUser71210

Guest
Feedback:

- Teamchat en Teamoverzicht om zo samen tactisch te kunnen spelen. Nu is het vooral geluk en gokken of gigantisch veel betalen.
- Om 14:00 wordt de ronde gereset, maar waarom de regimenten niet? Wellicht ben ik de enige, maar dat had ik niet begrepen vanuit de uitleg.
 
Reactiescore
94
Feedback:

- Teamchat en Teamoverzicht om zo samen tactisch te kunnen spelen. Nu is het vooral geluk en gokken of gigantisch veel betalen.
- Om 14:00 wordt de ronde gereset, maar waarom de regimenten niet? Wellicht ben ik de enige, maar dat had ik niet begrepen vanuit de uitleg.

Ben het volledig eens met beide punten.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Na 1 dag is het besluit dat die pp knop weer onsterfelijk belachelijk is.

Op sommige werelden heb je spelers die daar duizenden premiumpunten aan geven. De tijd van abusebare events was toch afgelopen? Zet eens een timelock op die pp knop!
 

DeletedUser76756

Guest
Feedback:

- Teamchat en Teamoverzicht om zo samen tactisch te kunnen spelen. Nu is het vooral geluk en gokken of gigantisch veel betalen.
- Om 14:00 wordt de ronde gereset, maar waarom de regimenten niet? Wellicht ben ik de enige, maar dat had ik niet begrepen vanuit de uitleg.

Kan ik me ook in vinden!
 
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Ter info: Aanstaande dinsdag zal het gebruik van regimenten veranderen. Vanaf dan zullen voor elke nieuwe ronde het aantal regimenten gereset worden. (Mede na jullie feedback). Als je een ronde eindigt met 2 regimenten heb je bij de start van de volgende ronde dus opnieuw 10 regimenten.

We bedanken jullie graag nogmaals voor jullie feedback hierin.

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars.nl Team

Bedankt voor jullie feedback hierin!
 
Reactiescore
372
Als ik mijn edels produceer door middel van privilege, krijg ik dan ook de helft van de kosten terug als ik flamboyante spraak er bij gebruik of gaan die twee niet samen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens die rechtstreekse theorie zou hij een half privilege moeten krijgen :D
 

DeletedUser77155

Guest
1: je ziet niet wie er in je team zitten dus kan je voor die events dus ook niks afspreken qua strategie wat het event saai maakt

2:ik voel me keer op keer genaaid door innogames. als er een event plaatsvind koop ik regelmatig premiumpunten om maximaal gebruik te kunnen maken van die event en dan ineens 1 dag later komt er uit het niets weer een aanbieding dat als je nu PP koopt krijg je dit en dit gratis erbij. ik voel me dan behoorlijk genaaid als ik bijv de dagen ervoor 100 euro aan pp heb uitgegeven. Een spel kost geld dus daarom maakt het mij niet uit dat ik geld besteed aan TW maar ik voel me wel steeds genaaid hierdoor. Men kan dit op 2 manieren oplossen
A: geen gratis dingen meer weggeven bij aankoop PP
B:Bij begin van het event aangeven dat er ook een ratis PP actie komt tijdens het event dan kan men er rekening mee houden en dus wachten met aankoop van die PP tot aan die aanbieding


Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt dus ik heb me nu voorgenomen geen enkele cent meer te besteden aan tribalwars, ze zijn 1 sponsor hierdoor kwijtgeraakt
 

DeletedUser77155

Guest
en op mijn vraag komt zoals gewoonlijk geen antwoord omdat ze weten dat innogames alles doet om geld te verdienen en de spelers te naaien, stelletje hufters
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Wanneer komt het volgende event? Hij is al n paar uur afgelopen en er is nog geen nieuwe aangekondigd?
 

DeletedUser

Guest
Kunnen de prijzen "Flamboyante spraak" & "Privilege" in een synergie gebruikt worden?

Met andere woorden, krijg je 50% grondstoffen terug van edelmannen die je met "Privilege" maakt?
 

Deleted User - 24028

Guest
De strijd zelf eindigde op 20.12 om 14 uur. Dus het bericht dat jij hier toont van 21.12 is het einde van die 24 uur dat de shop nog open was. Als je dat bericht bekijkt zal je ook zien dat er bij glory allemaal 0 staat, logisch want je kon niet spelen en enkel de shop openen.

Al moet ik zeggen dat ik dit bericht ook nogal raar vond en het laatste bericht nog
Steeds noemt dat er een ronde beëindigd is ipv heel het spel.
 
Bovenaan