Feedback: Rent-A-Round

Reactiescore
575
rentaround_banner.png

Kies je favoriete instellingen en boek je eigen ronde!
Beste spelers,

Met trots kondigen we een nieuw project aan binnen de TribalWars.nl community: Rent-A-Round! Voor de wat oudere spelers onder ons: die zullen zich wellicht de Rent-A-Rounds op Tribal Wars Masters nog wel kunnen herinneren.

Heb je altijd eens willen uitzoeken wie de beste speler is in jullie stam, of wil je voor eens en altijd in een 1vs1 vechten met de vijand? We geven jullie nu de mogelijkheid om onze speedserver te gebruiken om het op te nemen tegen jouw vrienden, stamgenoten of vijanden.

Het idee is simpel: voor 100 Premium Punten per uur kun je de speedserver afhuren voor maximaal 10 uur op basis van door jou gekozen snelheid en instellingen. Vervolgens bepaal je zelf welke spelers toegang hebben tot de ronde (max. 16 spelers). Wees creatief en geniet van de vrijheid die we je kunnen geven (binnen de mogelijkheden wat de server en de instellingen wel of niet aan kunnen).

Onze dank gaat uit naar @Poo. en TWSpeeds.com voor de technische ondersteuning en het Rent-A-Round formulier.

Hard Facts
  • Prijs: 100 Premium Punten per uur
  • Duur: Naar wens te bepalen (max. 10 uur)
  • Instellingen: Naar wens te bepalen (binnen de technische mogelijkheden)
  • Max. Aantal spelers: 16

Hoe boek ik een eigen ronde?

Om een ronde te boeken, ga je direct naar de volgende pagina: https://www.twspeeds.com/nl/rar/ en log je met je TribalWars.nl account. Ook is het mogelijk om via het menu rechtsboven de Rent-a-Round optie te kiezen als je reeds bent ingelogd op TWSpeeds.com.

Vervolgens kun je je aanvraag indienen door het formulier in te vullen op basis van jouw wensen. Het formulier is momenteel alleen beschikbaar in het Engels. Om iedereen een gelijke kans te geven, is het niet mogelijk om meer dan 3 openstaande aanvragen tegelijk te hebben. Via de website kun je je status van je aanvraag in de gaten houden (requested, configured, approved & rejected).

Nadat je het formulier hebt ingevuld, zullen we verder contact met je opnemen via het supportsysteem voor het instellen van de ronde en eventuele aanvullende wensen.

In verband met de benodigde verwerkingstijd dient een aanvraag voor een ronde uiterlijk 3 dagen van tevoren te worden ingediend. Anders kunnen we niet garanderen dat de ronde op het door jou gewenste tijdstip kan plaatsvinden.

Houd er verder rekening mee dat de reguliere speedrondes voorgaan op de Rent-A-Rounds. We proberen hierin een goede balans te vinden.
Voor suggesties, vragen, ideeën of opmerkingen kun je terecht in het discussietopic. Daarnaast kun je voor vragen ook contact opnemen via een forum PM met @ropiloot11 of via het supportsysteem.

Veel plezier en succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl team
Suggesties, vragen, ideeën en opmerkingen mogen hier!
 
Reactiescore
1.367
Ik vraag me af of iemand dit ooit heeft gedaan en zo ja, meer dan eens
 

DeletedUser84257

Guest
Kan dit met gefarmde ppkes of enkel overdraagbare...?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
276
Eerlijk is eerlijk, dat is niet duur.
Hoe veel premium punten zou het kosten om wereld 82 af te kopen? ;)
 
Reactiescore
1.139
Ik weet niet hoe openbaar bekent het is als iemand een Rar aanmeld maar ik kan me voorstellen dat er situaties ontstaan waarbij deelnemers tijdens de Rar bewust aangevallen worden op hun normale wereld.

Ik snap als hij eenmaal gestart is dat het niet meer gaat maar is het mogelijk om hem nog te verplaatsen mocht je een massa krijgen en dus geen tijd om je eigen Rar te spelen?
 
Reactiescore
5.603
Risico van het vak
 
Reactiescore
1.019
Ik weet niet hoe openbaar bekent het is als iemand een Rar aanmeld maar ik kan me voorstellen dat er situaties ontstaan waarbij deelnemers tijdens de Rar bewust aangevallen worden op hun normale wereld.

Ik snap als hij eenmaal gestart is dat het niet meer gaat maar is het mogelijk om hem nog te verplaatsen mocht je een massa krijgen en dus geen tijd om je eigen Rar te spelen?
dan speel je hem toch niet, is je eigen keus dan om niet te spelen lijkt me :p
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan