Feedback Regelwijziging

DeletedUser75237

Guest
Dacht even dat co's verboden werden :sad:

Gelukkig is dat niet het geval. Zie eigenlijk niks ingrijpend dus wat mij betreft geen problemen :smile:
 

DeletedUser12825

Guest
wat ik mij afvraag bij het volgende regel :
  1. De communicatie tussen spelers en met de ondersteuning moet in het Nederlands gebeuren. Het Support team hoeft niet te reageren op aanvragen die niet begrijpbaar zijn. (bijvoorbeeld met behulp van een automatische vertaling).

dus stel dat er iemand via support een vraag heeft maar deze persoon heeft problemen met de juiste zinsbouw. ik denk bv. aan iemand die dyslexie heeft word deze persoon dan ook niet meer geholpen aangezien hij/zij niet begrijpbaar kan schrijven.
 

DeletedUser73681

Guest
wat ik mij afvraag bij het volgende regel :
  1. De communicatie tussen spelers en met de ondersteuning moet in het Nederlands gebeuren. Het Support team hoeft niet te reageren op aanvragen die niet begrijpbaar zijn. (bijvoorbeeld met behulp van een automatische vertaling).

dus stel dat er iemand via support een vraag heeft maar deze persoon heeft problemen met de juiste zinsbouw. ik denk bv. aan iemand die dyslexie heeft word deze persoon dan ook niet meer geholpen aangezien hij/zij niet begrijpbaar kan schrijven.

Er zit een aardig verschil tussen google translate en dyslexie. Ga er van uit dat ons support daar wel doorheen kan lezen.
 

DeletedUser73681

Guest
Sorry voor de dubbelpost. Maar klasse dat jullie toch wat meer tijd nemen om de regelgeving wat beter te maken.
 
Reactiescore
2.489
We gaan hier meteen even op inspringen en het verduidelijken.

Is het strikt regeltechnisch verboden om te co-spelen: ja, dit is altijd zo geweest. Onze algemene voorwaarden verbieden dit, onze spelregels geven dit ook aan, echter hebben wij (en vele andere markten met ons) hier een proces rond gemaakt in de forumregels die zich aanpast aan de realiteit van het spel en de spelers.

Is dit met de nieuwe regelgeving verboden? Ja, er verandert niets aan de situatie, zoals al meermaals gecommuniceerd zijn de spelregels anders verwoord om zo alle tribal wars versies dezelfde regelgeving te geven. Dit betekent echter niet dat we in eens gaan bannen op co-spelers. Wat er nu volgt is een interne InnoGames discussie over het specifiek te volgen proces zodat we over alle taalversies hetzelfde uniform proces hebben tov. co-spelen / Wisselen van accounts en mergen van accounts.

Er volgt dus allicht op dat (en een aantal andere aspecten) een verduidelijking en nieuwe wijziging in de spelregels op een later tijdstip. Tot die tijd verandert er niet aan het te volgen proces op Tribal Wars.nl en zijn mods niet er op uit om alle accounts met co-spelers te bannen.

Als er nog vragen zijn horen we het graag in het feedbacktopic nieuwe spelregels

Met vriendelijke groeten,
Duckje

P.S. Stel even je alle-moderators-zijn-slecht radar bij want dit soort topics, eerlijke vragen edm. zullen we nooit verwijderen, Wel sluit ik het topic omdat het hier niet thuishoort. Een quote van deze post zal doorgeplaatst worden.

Om deze even naar hier te plaatsen mbt de co-discussie.
 
Reactiescore
326
Ik begrijp niet waarom er niet gewoon in de regelgeving wordt gezet dat co-spelers toegestaan zijn, maar dat de verantwoordelijkheid van het account en de acties van co-spelers altijd bij de account eigenaar liggen? Ik snap ook niet dat jullie de regelgeving gelijk willen trekken. De ene taalversie heeft wel co-spelers, de ander niet. De een wel scripts, de ander niet, ect. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
 
Reactiescore
2.489
Ik begrijp niet waarom er niet gewoon in de regelgeving wordt gezet dat co-spelers toegestaan zijn, maar dat de verantwoordelijkheid van het account en de acties van co-spelers altijd bij de account eigenaar liggen? Ik snap ook niet dat jullie de regelgeving gelijk willen trekken. De ene taalversie heeft wel co-spelers, de ander niet. De een wel scripts, de ander niet, ect. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.

Dit komt, in one way maar op dit moment spreken de regels de AGV tegen en dat is een tricky situatie waar mogelijk problemen uit voortvloeien ;)
Er komt dus 100% zeker nog minimaal 1 update aan de regels.

Scripts is de enige materie die (op dit moment) lokaal geregeld zal blijven, ik ben er zeker van dat dit in de toekomst ook zal veranderen.

Toevoegend: De reden tot nu consistente forumregels kan je kaderen in een discussie over een globalisatie van een product, hou je dit product uniform in alle markten of pas je dit aan op basis van lokale wensen en noden? Tribal Wars is al geruime tijd bezig om over te gaan naar een uniformiteit tussen markten, regels, straffen, etc... Iets waar andere InnoGames producten mee gestart zijn vanaf dag 1.

Tevens in het kader van het GDPR verhaal kan het geen kwaad je spelregels eens opnieuw te bekijken en er zeker van te zijn dat een lokale CM ergens in een taal die je niet kent zaken toevoegt die mogelijk wettelijk niet toegestaan zijn. Dit soort fratsen kan InnoGames zich namelijk niet permiteren ;)
 
Reactiescore
326
Dit komt, in one way maar op dit moment spreken de regels de AGV tegen en dat is een tricky situatie waar mogelijk problemen uit voortvloeien ;)
Er komt dus 100% zeker nog minimaal 1 update aan de regels.

Scripts is de enige materie die (op dit moment) lokaal geregeld zal blijven, ik ben er zeker van dat dit in de toekomst ook zal veranderen.

Toevoegend: De reden tot nu consistente forumregels kan je kaderen in een discussie over een globalisatie van een product, hou je dit product uniform in alle markten of pas je dit aan op basis van lokale wensen en noden? Tribal Wars is al geruime tijd bezig om over te gaan naar een uniformiteit tussen markten, regels, straffen, etc... Iets waar andere InnoGames producten mee gestart zijn vanaf dag 1.

Tevens in het kader van het GDPR verhaal kan het geen kwaad je spelregels eens opnieuw te bekijken en er zeker van te zijn dat een lokale CM ergens in een taal die je niet kent zaken toevoegt die mogelijk wettelijk niet toegestaan zijn. Dit soort fratsen kan InnoGames zich namelijk niet permiteren ;)

Bedankt voor de uitleg, ik zie de nieuwe regels wel tegemoet ;)
 

DeletedUser79332

Guest
M.b.t. de beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Hier dienen de moderators en community managers het goede voorbeeld in te geven.
Een antwoord op een support aanvraag wat vol met grammaticale fouten zit kan gewoon niet.

Ik kan eventueel het voorbeeld privé versturen aangezien er op het AF geen supportaanvragen gepubliceerd mogen worden.
 
Reactiescore
746
M.b.t. de beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Hier dienen de moderators en community managers het goede voorbeeld in te geven.
Een antwoord op een support aanvraag wat vol met grammaticale fouten zit kan gewoon niet.

Ik kan eventueel het voorbeeld privé versturen aangezien er op het AF geen supportaanvragen gepubliceerd mogen worden.

Geef me het ticket ID inderdaad even privé aub.
 
Reactiescore
2.478
Iemand zit in de problemen:eek:
 
Reactiescore
326
De support is toch uitgelekt. Uit respect voor de betrokkenen heb ik de namen onherkenbaar gemaakt.

Dajg beste spelert,

Je ban is gewoun terecht, loopt niet et zjeiken. Je bann is aanvallbaar, want zo staat in straffenboem.

Vjeel plezier met je verdere velroop in tribalWars

Grotejtes,

Thje Mionion.
 
Bovenaan