Feedback Quarantaine-wereld

Ga je spelen?

  • Zeker weten!

    Stemmen: 52 80,0%
  • Ik niet

    Stemmen: 13 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Reactiescore
2.489
Hoe werkt dat afbreken precies? Gaat dat na een bepaalde tijd van start?

Elke minuut plaatsen 0,017% van alle barbarendorpen een bouwopdracht in de wachtrij.

(% is instelbaar tussen 0 -> 1, voor normale werelden zit dit rond de 0,003; Casuals op 0,007 en classics rond de 0,010 -> 0,020)

Indien het barbarendorp onder de 1.000 punten is zal het dorp uitbouwen, indien het barbarendorp boven de 1.000 punten is zal het afbreken.

Er zijn op dit moment 3.619 barbarendorpen. Elke minuut zullen dus 61,253 barbarendorpen een gebouw in de wachtrij zetten, op een uur tijd zijn dat 3.691 opdrachten en is dus elk dorp ongeveer 1x gepasseerd. Op een dag tijd heeft elk dorp dus 24 afbreekorders gezet en ga zo maar door.
 
Reactiescore
117
Elke minuut plaatsen 0,017% van alle barbarendorpen een bouwopdracht in de wachtrij.

(% is instelbaar tussen 0 -> 1, voor normale werelden zit dit rond de 0,003; Casuals op 0,007 en classics rond de 0,010 -> 0,020)

Indien het barbarendorp onder de 1.000 punten is zal het dorp uitbouwen, indien het barbarendorp boven de 1.000 punten is zal het afbreken.

Er zijn op dit moment 3.619 barbarendorpen. Elke minuut zullen dus 61,253 barbarendorpen een gebouw in de wachtrij zetten, op een uur tijd zijn dat 3.691 opdrachten en is dus elk dorp ongeveer 1x gepasseerd. Op een dag tijd heeft elk dorp dus 24 afbreekorders gezet en ga zo maar door.

Vanaf wanneer gaat dit in dan? Alle barbarendorpen zijn namelijk nog gewoon 2133 punten. @Duckje
 
Reactiescore
6
Gaat dat niet altijd in na x aantal dagen?

Zou best kunnen hoor! Ik weet gewoon dat op een normale wereld, de barbjes vanaf dag 1 beginnen groeien. Dus dat zou willen zeggen dat ze hier ook vanaf dag 1 moeten afbreken, maar dat zie ik toch niet echt gebeuren denk ik.
 
Reactiescore
2.489
Het staat toch echt aan :( ik onderzoek het morgen even verder.
 
Reactiescore
48
Elke minuut plaatsen 0,017% van alle barbarendorpen een bouwopdracht in de wachtrij.

(% is instelbaar tussen 0 -> 1, voor normale werelden zit dit rond de 0,003; Casuals op 0,007 en classics rond de 0,010 -> 0,020)

Indien het barbarendorp onder de 1.000 punten is zal het dorp uitbouwen, indien het barbarendorp boven de 1.000 punten is zal het afbreken.

Er zijn op dit moment 3.619 barbarendorpen. Elke minuut zullen dus 61,253 barbarendorpen een gebouw in de wachtrij zetten, op een uur tijd zijn dat 3.691 opdrachten en is dus elk dorp ongeveer 1x gepasseerd. Op een dag tijd heeft elk dorp dus 24 afbreekorders gezet en ga zo maar door.

Hebben barbarendorpen ook de regel dat ze geen gebouwen mogen afbreken als de toestemming lager dan 100 is?
 
Reactiescore
2.489
Hebben barbarendorpen ook de regel dat ze geen gebouwen mogen afbreken als de toestemming lager dan 100 is?

Ik denk dat barbarendorpen deze regels totaal niet volgen ;)
Hoe dan ook merk ik inderdaad dat de barbarendorpen niet echt de afbraakinstellingen volgen...

De enige theorie die ik daarover heb is dat instellingen omtrent de grootte van het startdorp ervoor zorgen dat barbarendorpen daar niet onder gaan zitten. Ik laat het nakijken door InnoGames.
 
Reactiescore
48
Ik denk dat barbarendorpen deze regels totaal niet volgen ;)
Hoe dan ook merk ik inderdaad dat de barbarendorpen niet echt de afbraakinstellingen volgen...

De enige theorie die ik daarover heb is dat instellingen omtrent de grootte van het startdorp ervoor zorgen dat barbarendorpen daar niet onder gaan zitten. Ik laat het nakijken door InnoGames.
Je denkt? :eek:

Kun je niet even bij de code van de huidige build kijken, screenshotje van `Village.php` oid sturen? :p dan weten we het zeker
 
Reactiescore
1.468
Je denkt? :eek:

Kun je niet even bij de code van de huidige build kijken, screenshotje van `Village.php` oid sturen? :p dan weten we het zeker
Beetje offtopic maar ik denk dat je dan teveel mogelijkheden voor XSS vulnerabilities ziet :eek:

Mja, shit happens, hopen nu dat het niet te veel drukt op de wereldstart?
 
Reactiescore
1.089
Even nog feedback geven:

Op 45% ging de volgende fase van de wereld in, waarin maatregelen werden aangekondigd die gelden na het behalen van de 51%.
Het probleem wat je nu dus tegen komt is dat er accounts nog de komende 10 dagen de 20:1 beginnersbescherming ratio hebben, terwijl de wereld al aan het aftellen is voor wereldwinst. Gaat dus helemaal nergens over, en is ook precies wat ik al in 2 supports heb aangekaart.

Sluiten voor nieuwe spelers had naar mijn idee echt al veel eerder kunnen gebeuren.
 
Bovenaan