Feedback Quarantaine-wereld

Ga je spelen?

  • Zeker weten!

    Stemmen: 52 80,0%
  • Ik niet

    Stemmen: 13 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Reactiescore
89
Zou leuk zijn als er wat wordt geëxperimenteerd met de normale classic. Anders heb je 2 werelden die vrij veel qua instellingen op elkaar lijken. Zal eens denken over wat ik interessant zou vinden op een classic en over een week of 2 wanneer mensen voorstellen kunnen schrijven met wat komen :)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik vouch enorm hard voor een secondenwereld, vind dat persoonlijk een enorm underrated setting. Verandert echt helemaal hoe je TWt omdat het hele concept van snipen erdoor wordt geëlimineerd.
 
Reactiescore
89
Was me een paar classics geleden slecht bevallen eigenlijk. Zou dan eerder OS buiten de stam aanzetten om het voor aanvallers veelzijdiger te maken.
 
Reactiescore
987
Ik vind de quarantainewereld persoonlijk wel leuk aangezien het eens iets totaal anders is. De stereotype starttechnieken met een rush naar stal, LC, etc. is eens van de baan en iedereen moest zijn eigen, nieuwe tactieken bedenken. Persoonlijk had ik gedacht dat het een minder actieve wereld ging worden aangezien het een No Haul was, maar het tegendeel is waar. Het feit dat je constant moet proberen je edels op pad te hebben, queues zo kort mogelijk moet proberen te houden en dan ook nog eens grondstoffen moet versluizen naar je AH-dorp maken het enorm tijdsintensief.

Daarom ben ik ook blij dat (zoals het er nu uitziet) deze wereld niet al te lang zal duren en het gewoon kort en krachtig zal zijn. We zien wel wat het wordt maar ik vind het alvast een prettig experiment.
 
Reactiescore
57
Ik vind de quarantainewereld persoonlijk wel leuk aangezien het eens iets totaal anders is. De stereotype starttechnieken met een rush naar stal, LC, etc. is eens van de baan en iedereen moest zijn eigen, nieuwe tactieken bedenken. Persoonlijk had ik gedacht dat het een minder actieve wereld ging worden aangezien het een No Haul was, maar het tegendeel is waar. Het feit dat je constant moet proberen je edels op pad te hebben, queues zo kort mogelijk moet proberen te houden en dan ook nog eens grondstoffen moet versluizen naar je AH-dorp maken het enorm tijdsintensief.

Daarom ben ik ook blij dat (zoals het er nu uitziet) deze wereld niet al te lang zal duren en het gewoon kort en krachtig zal zijn. We zien wel wat het wordt maar ik vind het alvast een prettig experiment.
Gewoons barbs noblen en zorgen dat je nu al wat def hebt tegen al die katanoobs en je bent vertrokken
 
Reactiescore
89
Begrijp me niet, ik vind het ook zeker leuk dat deze wereld is gestart. Het lijkt, door de verschillende instellingen, op een standaard classic alleen dan versneld. Daarom zou ik ervoor kiezen om bij de komende 'normale classic' wat onorthodoxe instellingen erin te gooien.
 
Reactiescore
139

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Iets in de trant van classic 3? Die had zeer onorthodoxe instellingen.
Goudmunten op 50-75 TS/edel betekent dus gewoon edelspammen voor 't leven, dan kom je juist weer heel dicht in de buurt van een normale wereld. Één van de charmes van Classics in mijn optiek is dat de edels volgens het pakkettensysteem worden gebouwd. Dit betekent dat een aanvaller beter moet nadenken en dat een edelspam die je dezer dagen vaak ziet niet mogelijk is. Met pakketten heeft een eventuele underdog tevens een reëlere kans van slagen, wat doorgaans leukere werelden oplevert.
 
Reactiescore
2.490
Open gerust alvast een instellingensuggestietopic voor Classic 23 ;) Ik zou inderdaad wel bij pakketjes blijven; eventueel een anti-time regel? (Bij elke aanval wordt willekeurig 0 -X (in te stellen waarde) in seconden toegevoegd.

Deze quarantaine wereld was trouwens een bijzonder populaire wereld op Tribal Wars. Het is zowat de beste wereld in termen van pre-registraties in de afgelopen 2 jaar. (Wereld 60, 61 deden beter; Wereld 66 was op 5 spelers na slechter).

In acht houdend dat de pre-registratie 2 dagen actief was en geen 5 denk ik dat we wel van een succes (spelersgewijs) kunnen spreken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Volle sec is leuk ja
 
Reactiescore
974
2 classics goudmunten achter elkaar is wel iets teveel van het goeie.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Open gerust alvast een instellingensuggestietopic voor Classic 23 ;) Ik zou inderdaad wel bij pakketjes blijven; eventueel een anti-time regel? (Bij elke aanval wordt willekeurig 0 -X (in te stellen waarde) in seconden toegevoegd.

Deze quarantaine wereld was trouwens een bijzonder populaire wereld op Tribal Wars. Het is zowat de beste wereld in termen van pre-registraties in de afgelopen 2 jaar. (Wereld 60, 61 deden beter; Wereld 66 was op 5 spelers na slechter).

In acht houdend dat de pre-registratie 2 dagen actief was en geen 5 denk ik dat we wel van een succes (spelersgewijs) kunnen spreken.
Hahahaha, is dit ooit een instelling geweest op een wereld? Dat lijkt me echt best wel grappig, maar kan ook echt enorm frustrerend zijn denk ik.
 
Reactiescore
34
  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 300% (3)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.75)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
    - Ridder/Standbeeld: Ja, normale items
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Normale items
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Neen
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.500 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjes systeem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 3 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
    - Aanvalstiming: Milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 0% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden
    - Ledenlimiet stam: 15

  • Extra (Anders dan anders):
    - Ondersteuning sturen buiten de stam: Geactiveerd
    - Willekeurige bijtelling: Geactiveerd, maximaal 3 seconden
    Bij elke verstuurd commando zal een willekeurig aantal seconden af of bijgeteld worden. Dit is een getal tussen 0 - 5 seconden
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 20 - 35.


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - De stam die op ??? de grootste is zal Classic 74 winnen.

  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Dit lijkt mij wel wat.
 
Reactiescore
298
  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 300% (3)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.75)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
    - Ridder/Standbeeld: Ja, normale items
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Normale items
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Neen
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.500 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjes systeem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 3 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
    - Aanvalstiming: Milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 0% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden
    - Ledenlimiet stam: 15

  • Extra (Anders dan anders):
    - Ondersteuning sturen buiten de stam: Geactiveerd
    - Willekeurige bijtelling: Geactiveerd, maximaal 3 seconden
    Bij elke verstuurd commando zal een willekeurig aantal seconden af of bijgeteld worden. Dit is een getal tussen 0 - 5 seconden
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 20 - 35.


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - De stam die op ??? de grootste is zal Classic 74 winnen.

  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Dit lijkt mij wel wat.

Ffe je instellingen hier droppen! :)
 
Reactiescore
47
Eens met howlin zijn standpunt, daarnaast zou ik de nieuwe classic niet te dicht op de Quarantaine wereld laten starten aangezien er volgens mij (als ik even een paar jaar terugkijk) best veel classic spelers hierop begonnen zijn evt begin mei?

En Dutchgangster jij nog steeds actief!
Leuk om weer eens een oude namen terug te zien ondanks dat we over het algemeen tegenstanders waren haha (Oude forumacc was RemcoIIIII als je deze naam niet kent haha, blijkbaar verwijderd en kan hem niet terug krijgen)

Zijn er nog meer van de "oude garde" aanwezig of is iedereen gestopt?
 
Reactiescore
660
Wat vind je oude garde?
 
Reactiescore
47
Haha jij o.a. heb nog wekenlang discussies met o.a. jou gehad op een van de NLC's haha, tijd geleden tho
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Het gaat inderdaad snel, allicht dat een verlaagde productiefactor beter was geweest.

In elk geval zouden barbarendorpen moeten afbreken waardoor het geen slimme keuze blijft.
Hoe werkt dat afbreken precies? Gaat dat na een bepaalde tijd van start?
 
Bovenaan