Feedback Quarantaine-wereld

Ga je spelen?

  • Zeker weten!

    Stemmen: 52 80,0%
  • Ik niet

    Stemmen: 13 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Reactiescore
17
Er staat ook dat farm assistent mogelijk is in die post (Wat niet zo is). Dus ik vermoed dat de wereld gewoon langer dan 2 weken zal gaan duren. Dat is ook een reden dat ik hem speel eigenlijk.
 

Deleted User - 487694086

Guest
No haul, dus farm assistent is sws niet mogelijk/nodig
 

DeletedUser82294

Guest
De optie 'No Haul' maakt het spel een stuk interessanter, omdat wij niet kunnen farmen en onze grondstoffen beter moeten beheren. Maar zou het mogelijk zijn om de functie alleen toe te passen op barbarendorpen en niet op spelersdorpen?

Naar mijn mening zou het spel een stuk intensiever worden als spelers 'beloond' werden door anderen aan te vallen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Met deze snelheid heb je ook geen zin om je grondstoffen de hele tijd te dodgen
 

DeletedUser82294

Guest
Zo'n server biedt alle fanatieke spelers een eerlijke kans om zichzelf te ontwikkelen, wij beginnen allemaal gelijk en wij krijgen allemaal dezelfde opties. Als jij dorpsontwikkeling boven troepen kiest, pech! Maar ik hoef niet benadeeld te worden door jouw fouten...

Bovendien jij spreekt jezelf tegen, want "te veel booster" in zo'n server is toch het wenselijke resultaat? Boosters zijn in dit geval niet de premium-gebruikers, maar de spelers die het spel serieus nemen en wat meer tijd erin steken. Niet vergeten dat er in eerste instantie werd aangekondigd dat het spel maar twee weken zou duren (wat volgens mij niet langer het geval is) en dat het spel een speelsnelheid 4 heeft. Jij moet jezelf sneller ontwikkelen!
 

Deleted User - 487936070

Guest
Zo'n server biedt alle fanatieke spelers een eerlijke kans om zichzelf te ontwikkelen, wij beginnen allemaal gelijk en wij krijgen allemaal dezelfde opties. Als jij dorpsontwikkeling boven troepen kiest, pech! Maar ik hoef niet benadeeld te worden door jouw fouten...

Bovendien jij spreekt jezelf tegen, want "te veel booster" in zo'n server is toch het wenselijke resultaat? Boosters zijn in dit geval niet de premium-gebruikers, maar de spelers die het spel serieus nemen en wat meer tijd erin steken. Niet vergeten dat er in eerste instantie werd aangekondigd dat het spel maar twee weken zou duren (wat volgens mij niet langer het geval is) en dat het spel een speelsnelheid 4 heeft. Jij moet jezelf sneller ontwikkelen!

Wat hij bedoelt is dat spelers zich dan met opzet zullen laten farmen door hun vriendjes zodat die vriendjes dan sneller zullen groeien. Afgelopen werelden laten zien dat dit enorm vaak voorkomt dus een volledige NH is beter.

Als je liever een potje tw speelt waar het om aanvallen draait kan je beter eens bij de speed kijken. Daar zijn rondes waar ODA leidend is voor de winst.
 

DeletedUser82294

Guest
Wat hij bedoelt is dat spelers zich dan met opzet zullen laten farmen door hun vriendjes zodat die vriendjes dan sneller zullen groeien. Afgelopen werelden laten zien dat dit enorm vaak voorkomt dus een volledige NH is beter.

Als je liever een potje tw speelt waar het om aanvallen draait kan je beter eens bij de speed kijken. Daar zijn rondes waar ODA leidend is voor de winst.

Oh dan heb ik het verkeerd begrepen. Maar als het inderdaad zo is dan ben ik het met jullie eens. Ik speel sinds kort in Nederlandse servers, dus ik ben niet op de hoogte van alle spelfactoren. En bedankt voor jouw tip! Mocht er binnenkort eentje openen, doe ik graag mee!
 
Reactiescore
1.094
Nou snap ik dat dit geen ''classic' settings zijn. Maar combinatie van 1,5 barb per persoon, die op 2133 beginnen, met goudmunten, productiefactor 100 op snelheid 4, en geen limiet dus op adelshoeve (adelshoevelevels wat je ziet bij pakketjes) maakt dit wel echt bizar, bizar snel

Mensen die 4 dagen later starten gaan zo'n bizarre achterstand krijgen, want je kan gewoon een net zo uitgebouwd dorp als nieuwe spelers vol in de rim pakken, en na 24 uur is hun beginnersbescherming voorbij, je pompt er wat gs in zodat je hq snel 23 is en je kazernes blijven draaien en je outproduced iedereen in de rim, binnen 24 uur heb je AH, ez money

En als die 20:1 regel in werking treed pak je gewoon alle barbs (die goudmunten produceer je toch wel) en alle spelers die langer dan een dag of 4 later starten kunnen echt helemaal niks meer
 
Reactiescore
1.075
Nou snap ik dat dit geen ''classic' settings zijn. Maar combinatie van 1,5 barb per persoon, die op 2133 beginnen, met goudmunten, productiefactor 100 op snelheid 4, en geen limiet dus op adelshoeve (adelshoevelevels wat je ziet bij pakketjes) maakt dit wel echt bizar, bizar snel

Mensen die 4 dagen later starten gaan zo'n bizarre achterstand krijgen, want je kan gewoon een net zo uitgebouwd dorp als nieuwe spelers vol in de rim pakken, en na 24 uur is hun beginnersbescherming voorbij, je pompt er wat gs in zodat je hq snel 23 is en je kazernes blijven draaien en je outproduced iedereen in de rim, binnen 24 uur heb je AH, ez money

En als die 20:1 regel in werking treed pak je gewoon alle barbs (die goudmunten produceer je toch wel) en alle spelers die langer dan een dag of 4 later starten kunnen echt helemaal niks meer

Ik denk eerlijk ook wel dat deze snelheid gekozen is om deze wereld even snel af te kunnen sluiten dan dat hij begonnen is lol
 
Reactiescore
1.647
Nou snap ik dat dit geen ''classic' settings zijn. Maar combinatie van 1,5 barb per persoon, die op 2133 beginnen, met goudmunten, productiefactor 100 op snelheid 4, en geen limiet dus op adelshoeve (adelshoevelevels wat je ziet bij pakketjes) maakt dit wel echt bizar, bizar snel

Mensen die 4 dagen later starten gaan zo'n bizarre achterstand krijgen, want je kan gewoon een net zo uitgebouwd dorp als nieuwe spelers vol in de rim pakken, en na 24 uur is hun beginnersbescherming voorbij, je pompt er wat gs in zodat je hq snel 23 is en je kazernes blijven draaien en je outproduced iedereen in de rim, binnen 24 uur heb je AH, ez money

En als die 20:1 regel in werking treed pak je gewoon alle barbs (die goudmunten produceer je toch wel) en alle spelers die langer dan een dag of 4 later starten kunnen echt helemaal niks meer

Idd absurde combinatie, enkel moet je idd niet week later starten. Binnen week geef ik het nog een kans maar dan moet je het slimmer spelen dan je directe omgeving
 
Reactiescore
1.094
Dat denk ik ook, alleen ik denk dat een ''paar maanden' zoals Duckje verkondigde, met deze settings wel heel ruim genomen is, zou bijna denken dat 2 weken al genoeg zou moeten zijn voordat deze wereld beslist is lol
 
Reactiescore
1.647
Dat denk ik ook, alleen ik denk dat een ''paar maanden' zoals Duckje verkondigde, met deze settings wel heel ruim genomen is, zou bijna denken dat 2 weken al genoeg zou moeten zijn voordat deze wereld beslist is lol

Met 12 leden per stam lastig, denk binnen 3 weken 4 stammen overhoud die elkaar moet bevechten en dan heb je pittige strijd als beetje gelijkwaardige partijen zijn.
 
Reactiescore
1.094
Het is boer limiet he, dus denk dat dat reuze mee valt.
 

Deleted User - 487957162

Guest
De helft rent al bij wat incomings, kan je nagaan als je niet kan stacken.
 
Reactiescore
2.490
Het gaat inderdaad snel, allicht dat een verlaagde productiefactor beter was geweest.

In elk geval zouden barbarendorpen moeten afbreken waardoor het geen slimme keuze blijft.

Dan even eraan herinneren dat classic 1 ook op zijn einde loopt en we die tegen volgende week kunnen herbeginnen ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou het doel van de quarantaine wereld is dat we ons momenteel kunnen bezighouden toch, prima dat het wat vooruit gaat. Volgende week is er een classic, over ongeveer een maand W74, dus kan geen kwaad dat dit snel gedaan is.
 

DeletedUser82072

Guest
Nou het doel van de quarantaine wereld is dat we ons momenteel kunnen bezighouden toch, prima dat het wat vooruit gaat. Volgende week is er een classic, over ongeveer een maand W74, dus kan geen kwaad dat dit snel gedaan is.

Kan niet wachten op W74 :)
 
Bovenaan