Zo'n server biedt alle fanatieke spelers een eerlijke kans om zichzelf te ontwikkelen, wij beginnen allemaal gelijk en wij krijgen allemaal dezelfde opties. Als jij dorpsontwikkeling boven troepen kiest, pech! Maar ik hoef niet benadeeld te worden door jouw fouten...
Bovendien jij spreekt jezelf tegen, want "te veel booster" in zo'n server is toch het wenselijke resultaat? Boosters zijn in dit geval niet de premium-gebruikers, maar de spelers die het spel serieus nemen en wat meer tijd erin steken. Niet vergeten dat er in eerste instantie werd aangekondigd dat het spel maar twee weken zou duren (wat volgens mij niet langer het geval is) en dat het spel een speelsnelheid 4 heeft. Jij moet jezelf sneller ontwikkelen!
Wat hij bedoelt is dat spelers zich dan met opzet zullen laten farmen door hun vriendjes zodat die vriendjes dan sneller zullen groeien. Afgelopen werelden laten zien dat dit enorm vaak voorkomt dus een volledige NH is beter.
Als je liever een potje tw speelt waar het om aanvallen draait kan je beter eens bij de speed kijken. Daar zijn rondes waar ODA leidend is voor de winst.
Nou snap ik dat dit geen ''classic' settings zijn. Maar combinatie van 1,5 barb per persoon, die op 2133 beginnen, met goudmunten, productiefactor 100 op snelheid 4, en geen limiet dus op adelshoeve (adelshoevelevels wat je ziet bij pakketjes) maakt dit wel echt bizar, bizar snel
Mensen die 4 dagen later starten gaan zo'n bizarre achterstand krijgen, want je kan gewoon een net zo uitgebouwd dorp als nieuwe spelers vol in de rim pakken, en na 24 uur is hun beginnersbescherming voorbij, je pompt er wat gs in zodat je hq snel 23 is en je kazernes blijven draaien en je outproduced iedereen in de rim, binnen 24 uur heb je AH, ez money
En als die 20:1 regel in werking treed pak je gewoon alle barbs (die goudmunten produceer je toch wel) en alle spelers die langer dan een dag of 4 later starten kunnen echt helemaal niks meer
Nou snap ik dat dit geen ''classic' settings zijn. Maar combinatie van 1,5 barb per persoon, die op 2133 beginnen, met goudmunten, productiefactor 100 op snelheid 4, en geen limiet dus op adelshoeve (adelshoevelevels wat je ziet bij pakketjes) maakt dit wel echt bizar, bizar snel
Mensen die 4 dagen later starten gaan zo'n bizarre achterstand krijgen, want je kan gewoon een net zo uitgebouwd dorp als nieuwe spelers vol in de rim pakken, en na 24 uur is hun beginnersbescherming voorbij, je pompt er wat gs in zodat je hq snel 23 is en je kazernes blijven draaien en je outproduced iedereen in de rim, binnen 24 uur heb je AH, ez money
En als die 20:1 regel in werking treed pak je gewoon alle barbs (die goudmunten produceer je toch wel) en alle spelers die langer dan een dag of 4 later starten kunnen echt helemaal niks meer
Dat denk ik ook, alleen ik denk dat een ''paar maanden' zoals Duckje verkondigde, met deze settings wel heel ruim genomen is, zou bijna denken dat 2 weken al genoeg zou moeten zijn voordat deze wereld beslist is lol
Nou het doel van de quarantaine wereld is dat we ons momenteel kunnen bezighouden toch, prima dat het wat vooruit gaat. Volgende week is er een classic, over ongeveer een maand W74, dus kan geen kwaad dat dit snel gedaan is.