Feedback Quarantaine-wereld

Ga je spelen?

  • Zeker weten!

    Stemmen: 52 80,0%
  • Ik niet

    Stemmen: 13 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    65

DeletedUser82072

Guest
Vrije handelAlleen mogelijk binnen je eigen stam

Is het daadwerkelijk zo dat je, als je in een stam zit, gewoon een maatje dik kunt boosten door vrij GS te sturen?
 
Reactiescore
2.489
Vrije handelAlleen mogelijk binnen je eigen stam

Is het daadwerkelijk zo dat je, als je in een stam zit, gewoon een maatje dik kunt boosten door vrij GS te sturen?

Dat is wel degelijk zo, maar dat is pushen en dat mag niet :)

Laten we zeggen als we merken dat een account nu massa's grondstoffen naar andere accounts stuurt wij deze accounts netjes zelf van de wereld verwijderen
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dus boost, maar met mate is het devies dan.
 

DeletedUser82072

Guest
Of als je je stamlid een ban wil aansmeren, gewoon gs naar sturen.

Welke stam zat je ookalweer? ;)

Vind dit een beetje raar, had het dan uitgezet. Waar ligt de grens tussen boosten en helpen? Hoeveel K kun je sturen voordat het als boosten gezien word?

Zoals Tim al aangaf; op deze manier kan je spelers een ban aansmeren. Zou het dus geen verkeerde keuze vinden om die optie gewoon geheel te verwijderen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb ooit zo een ban gekregen op een speedronde, omdat ik geen support had gezonden dat iemand me gs toestuurde... Alsof ik daar tijd voor had :rolleyes:

Nog zo'n onverwerkt traumatje
 

DeletedUser82072

Guest
Ik heb ooit zo een ban gekregen op een speedronde, omdat ik geen support had gezonden dat iemand me gs toestuurde... Alsof ik daar tijd voor had :rolleyes:

Nog zo'n onverwerkt traumatje

Des te meer reden om die functie gewoon geheel weg te halen. Zeker nu het nog geen grote impact gehad heeft en makkelijk te zien is wie er geboost heeft (al dan niet met mate).
 
Reactiescore
34
Dat is wel degelijk zo, maar dat is pushen en dat mag niet :)

Laten we zeggen als we merken dat een account nu massa's grondstoffen naar andere accounts stuurt wij deze accounts netjes zelf van de wereld verwijderen

Waar ligt de grens van 'massa's grondstoffen'? Want in een wereld waarbij de start productie op 11,112 staat kan ik me voorstellen dat die dus ook opgehoogd is? Als je het mij vraag is 10K al teveel aangezien je daarmee al invloed kan hebben in de startfases.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Er staat in je beginpost aangegeven dat de wereld 2 weken gaat duren. De overwinningsvoorwaarde is dat de wereld minimaal 60 dagen oud moet zijn. Wat is nou de waarheid?
 
Reactiescore
983
Er staat in je beginpost aangegeven dat de wereld 2 weken gaat duren. De overwinningsvoorwaarde is dat de wereld minimaal 60 dagen oud moet zijn. Wat is nou de waarheid?

Even naar de aankondiging van de wereld gaan en lezen. Daar kan je lezen :
"Deze wereld zal meerdere maanden lopen tot één stam 51% van alle dorpen in zijn bezit zal hebben."
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Denk dat @Gloeilampje refereert naar de allereerste post over deze wereld:


Speciale Klassieke wereld!

Beste spelers,

Nu dat we allemaal thuis zitten is het natuurlijk een ideaal moment om een wereld te starten. Een ideale afleiding en zeker en vast een ideaal moment voor spelers om hun skills tentoon te stellen!

Daarom hebben we vanuit InnoGames de goedkeuring gekregen om een EXTRA wereld te starten.

Op deze extra server zijn we als team enorm vrij in wat we kunnen doen. Daarom willen in de loop van deze lockdown meerdere kortere, snellere klassieke rondes lanceren. De eerste wereld zal aankomende week starten en 2 weken duren.
Deze wereld bevat alleen de basis premium functies (Premium, Account Manager, Farm Assistent), dus geen premium beurs en andere premium functies.


We horen graag jouw gewenste instellingen als comment op deze post. Gebruik daarvoor deze template.

Laat je ons ook even weten of je deze wereld gaat spelen? Stem daarvoor op de poll hierboven!

We zien je graag terug deze week voor onze speciale klassieke wereld!

Alvast bedankt voor jullie feedback,

Duckje
Community Manager Tribal Wars.nl
 

Deleted User - 487957162

Guest
Jep, er zijn twee verschillende dingen gecommuniceerd.
 
Bovenaan