Feedback Quarantaine-wereld

Ga je spelen?

  • Zeker weten!

    Stemmen: 52 80,0%
  • Ik niet

    Stemmen: 13 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Reactiescore
2.490
Feedback & of vragen over de definitieve instellingen kan hier!

Laat even weten of je gaat spelen
 
Reactiescore
524
De 20:1-regel lijkt me vrij nutteloos voor spelers die gelijktijdig starten. Zeker omdat je niet kan farmen gaan de verschillen in 10 dagen tijd niet 20x zo groot worden op een uitzondering na.

Verder mooie instellingen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
De 20:1-regel lijkt me vrij nutteloos voor spelers die gelijktijdig starten. Zeker omdat je niet kan farmen gaan de verschillen in 10 dagen tijd niet 20x zo groot worden op een uitzondering na.

Verder mooie instellingen


Als je begint met een half uitgebouwd dorp snap ik deze regel ook niet echt nee.

Ik zie de slaapmodus zo gauw niet staan?

Lijkt me vrij overbodig op een classic snelheid achtige wereld
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Begrijp dat dan toch jongens, nachtbonus zorgt ervoor dat je je dorp kwijt kan zijn om 8:00:01 en André zijn wekker werkt niet al te goed. Hij heeft liever slaapstand zodat je de edels pas kunt verzenden om 8:00:01

En zodat hij uiteraard snachts kan spelen en overdag zichzelf veilig stelt zodat hij niet wordt weggespeeld door een of andere noob
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Begrijp dat dan toch jongens, nachtbonus zorgt ervoor dat je je dorp kwijt kan zijn om 8:00:01 en André zijn wekker werkt niet al te goed. Hij heeft liever slaapstand zodat je de edels pas kunt verzenden om 8:00:01

En zodat hij uiteraard snachts kan spelen en overdag zichzelf veilig stelt zodat hij niet wordt weggespeeld door een of andere noob

Dit klinkt meer als jouw droom, daarentegen zou ik graag een vaste slaapmodus willen zien tussen 0.00/7:00. Dit geeft iedereen gelijkere kansen, een pandemie is 1 ding. Maar om het dag en nacht ritme te gaan verdraaien voor meer voordeel op een wereld lijkt mij te gek.
 
Reactiescore
983
Aangezien het om een no haul wereld gaat is dat voordeel dat jij zegt toch echt wel beperkt...?

Sure ja ze kunnen meer gebouwen of troepen aangooien in de early game, who cares.. Zet 1 wekker per nacht of haal zsm die 5 dorpen voor AM en je bent er van af.

Maar de wereld stilleggen voor 7 uur elke dag? No ty
 
Reactiescore
1.094
Dit klinkt meer als jouw droom, daarentegen zou ik graag een vaste slaapmodus willen zien tussen 0.00/7:00. Dit geeft iedereen gelijkere kansen, een pandemie is 1 ding. Maar om het dag en nacht ritme te gaan verdraaien voor meer voordeel op een wereld lijkt mij te gek.


Het zijn classic snelheden met hogere productie stel je niet zo aan... Bovendien gaan sommige accounts dan moeite hebben qua looptijden, zou betekenen dat er nooit smorgens echt goed aanval kan plaatsvinden
 
Reactiescore
1.367
Let op: Spelers op 1 internetverbinding hebben altijd de mogelijkheid gehad om op 1 wereld te spelen, gezamelijke interactie werd altijd technisch geblokkeerd. Tijdens deze ronde is het nog steeds verplicht gedeelde internetverbindingen aan te geven, de gezamelijke acties zullen echter niet beperkt worden. Het team zal streng toekijken om te controleren of het 1 of meerdere personen zijn die accounts beheren op 1 internetverbinding.
- Spelers op 1 internetverbinding MOETEN afzonderlijk van elkaar spelen (niet bij elkaar inloggen); we adviseren elk op zijn eigen toestel.
- Spelers op 1 internetverbinding MOETEN de gedeelde internetverbinding aangeven.
- Spelers op 1 internetverbinding mogen wel gezamelijk andere spelers aanvallen / ondersteunen etc
- Spelers op 1 internetverbinding mogen niet dorpen van elkaar overnemen (fuseren).
- Spelen op meerdere accounts op 1wereld is en blijft tegen de regels!

Mooi experiment
 
Reactiescore
81
Het zijn classic snelheden met hogere productie stel je niet zo aan... Bovendien gaan sommige accounts dan moeite hebben qua looptijden, zou betekenen dat er nooit smorgens echt goed aanval kan plaatsvinden

Is het dan niet mogelijk om aanvallen om te zetten in bezoeken (net als met feestdagen) tussen 00:00 en 8:00. Op deze manier bouwt het dorp wel door en kan je alles plannen om 8 uur voor een massa maar kan je wel normaal je slaap pakken en kan je in principe 2 week solo knallen.
 
Reactiescore
277
Is het dan niet mogelijk om aanvallen om te zetten in bezoeken (net als met feestdagen) tussen 00:00 en 8:00. Op deze manier bouwt het dorp wel door en kan je alles plannen om 8 uur voor een massa maar kan je wel normaal je slaap pakken en kan je in principe 2 week solo knallen.
wereld zal wel iets langer duren denk ik hoor ;p
 
Reactiescore
1.094
Is het dan niet mogelijk om aanvallen om te zetten in bezoeken (net als met feestdagen) tussen 00:00 en 8:00. Op deze manier bouwt het dorp wel door en kan je alles plannen om 8 uur voor een massa maar kan je wel normaal je slaap pakken en kan je in principe 2 week solo knallen.

Hoezo is dat nodig dan op classic achtige snelheden?
En uberhaupt als die slaap modus zou worden toegepast, moet je echt de hele nacht skippen? Zou dan nog wel ruimte geven voor nachtbonus, anders haal je echt dat hele aspect uit de game..... Zijn genoeg mensen die ook voornamelijk s nacht spelen... Nee dat lijkt me niet nodig op deze snelheden
 
Reactiescore
77
Volgens mij is de gs productie op level 30 met productiefactor 80 en wereldsnelheid 4 niet 32000, maar 25600.
Als je effectief 32000 per uur wil moet productiefactor 100 zijn denk ik.
 
Bovenaan