Feedback: Pim Pam Pet Kerst

Reactiescore
423
Beste spelers,

Daar komt weer een Pim Pam Pet in de Community Discord Chat!

Wanneer: 27 December 2017
Waar: Op de discord community chat
Tijd: 21:00 uur

Je zelf opgeven hoeft niet. Iedereen kan deelnemen. Kom gewoon kijken op ons chatkanaal. Je kan het kanaal betreden met behulp van volgende link: https://discord.gg/AcCwAeU

We hebben daar een apart kanaal triviakanaal,waar je gezellig kunt spelen ook voor de fun.
Als je mee speelt ga niet spammen, niet leuk voor de mensen die graag mee willen spelen!
Uiteraard zie je duidelijk als er antwoord gegeven is, stop dan en wacht op een nieuwe vraag.

Natuurlijk kun je deze avond premium prijzen winnen, hoeveel we verdelen in totaal is een verassing.

Graag tot ziens op de discordchat!


Beste mede-spelers,

Ik open hier een feedback topic mbt tot het bovenstaande bericht. De discord chat heeft opnieuw een wedstrijd op het Pim Pam Pet topic, waar ik graag wat feedback op wil geven en waarschijnlijk meerdere met mij. Op de discord zelf is feedback geven niet mogelijk (Chat zit dicht) en de andere kanalen zijn wereld gerelateerd of teveel spam. Vandaar dat ik het hier doe.

Wat me de vorige wedstrijd opviel was het volgende:

- Berg aan spam.
- Vragen die niet leesbaar waren door de hoeveelheid spam, ditzelfde geld voor wie uiteindelijke de vraag goed had.

Dit haalde het plezier in het spel weg, waardoor veel spelers afhaakte (Waaronder ik). Het spel was eigenlijk niet speelbaar, laten we dat deze keer voorkomen.

Is het mogelijk om beperkingen op de discord te zetten? Bijvoorbeeld: 1 bericht kunnen plaatsen per 5 seconden, per account. Tijdelijke typblokadde na elke vraag (Nadat het antwoord is gegeven blijven de antwoorden nog 5 seconden lang doorkomen.) Ik noem maar even wat.
 
Reactiescore
123
Aller eerst bedankt voor je feedback @BangerdIsWhoIAm

Na een vraag gesteld door het spelbot gaat iedereen reageren men ziet vaak niet of antwoord gegeven is.
Daardoor zie/mis je helaas het antwoord.
Bij 150 spelers is het al snel als spam gezien, echter niet iedereen is even snel.
Tussen de vragen in zit 5 sec wachttijd.

@Poo. en ik hebben gekeken naar de vele mogelijkheden waar na je vraagt.
Tot nu toe, ook door tijdgebrek, hebben we nog niks gevonden qua script wat jij hierboven aangeeft.
Handmatig is het niet bij te houden om steeds na elke vraag een type blokkade te zetten.

Ga hier zeker nog mee aan de slag , je hebt een goed punt en gaan kijken wat we hier aan kunnen doen.

Hoop je toch bij de kerst editie te mogen begroeten.

Namens het team alvast fijne dagen gewenst!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74880

Guest
Het lijkt mij idealer (als ik het goed typ :p) als je alleen de berichten van jezelf ziet en die van de bot/team. Aangezien als je elke 5sec pas iets mag je zeggen en je mist een antwoord en de volgende vraag komt al terwijl je in die wachtijd zit, heb je sowieso een punt verloren.
 
Reactiescore
123
Hoi @Thom24 ,
Bedankt voor je feedback.

Het zou zeker een uitkomst zijn, wat jij hierboven benoemt, zover ik weet is dat niet mogelijk.

In het nieuwe jaar gaan we eens pimpampet onder de loep nemen.
Echter zoals ik al zei in me vorig postje melde, zijn we erg druk , als we er de tijd voor hebben gaan @Poo. en ik ermee aan de slag.
 
Bovenaan