Feedback op de samenvoeging 2.0

Reactiescore
2.483
Ik heb net even met @aprird gesproken en we gaan het volgende doen:

Alle topics die eerst in het casualarchief stonden staan nu in het casual 3 forum. Wat hier te vinden is >>Klik<<.

Jullie kunnen in elk topic reageren met de volgende tekst: casual(nummer van casual).
Wij lezen dit en verplaatsen dit topic naar de Casual naar keus.
Het voordeel van deze manier is dat iedereen(speler/mod) het kan doen zodra ze tijd hebben. Het zorgt echter wel voor ietswat veel spam in de (gesloten) wereld, maar zodra we het topic hebben verplaats verwijderen we bericht ook. Dus de spam is tijdelijk :p

Kortom ik nodig jullie uit om ons te helpen om de Casuals weer op orde te krijgen. Door hier te >>Kliken<< en naar de topics van jouw casual te zoeken en dit aan te geven.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.483
Aanstaande maandag gooi ik de rest weer naar het archief. Jullie hebben dus nog een paar dagen om topics te zoeken
 

DeletedUser72496

Guest
Dit is eigenlijk de taak van een forum mod en niet van de spelers. :oops:
Gelieve jullie verantwoordelijk op te nemen en jullie taak uit te voeren als forum mod.
 
Reactiescore
2.483
Tja... wij doen al genoeg vuil werk.
 
Reactiescore
60
Dit is eigenlijk de taak van een forum mod en niet van de spelers. :oops:
Gelieve jullie verantwoordelijk op te nemen en jullie taak uit te voeren als forum mod.
Van casual 1 heb ik de meeste topics er wel uit gepikt en doorgegeven aan the minion, dus dat zal wel goed zijn gegaan.
 
Reactiescore
2.483
Klopt, morgen is overigens de laatste dag om nog wat topics te claimen voor jouw Casual. Anders kan het later enkel nog als je de exacte titel weet.
 
Bovenaan