Feedback op de samenvoeging 1.0

Vind jij dit een goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
127
Hm, ik snap wat je bedoelt.

Het probleem is alleen dat Inno ook nieuwe werelden moet openen, en dat werelden na een tijdje niet meer leuk worden om te joinen.

Neem nu casual 6.

Ik heb daar een dorpje geplaatst zodat ik de ranglijsten en dergelijke in de gaten kan houden, en naast me ligt een speler van 10k, en op twintig velden afstand liggen spelers van 50k. Dat zijn spelers die me sowieso gaan rekken als de range wegvalt, dus beginnen heeft weinig zin dan.

Vandaar dat een Casual 7 na een tijdje simpelweg noodzakelijk is, zodat de new player experience weer leuk wordt.

De grootste oorzaak van de kleine werelden is simpelweg het feit dat TW een veel kleinere spelerbase heeft dan nu. Dat heeft een aantal oorzaken, misschien dat Inno daar ook voor gezorgd heeft, maar dat ligt bijvoorbeeld ook simpelweg aan het feit dat TW al ruim tien jaar oud is.

Ik stuur je wel 10 def dorpen!
 

DeletedUser77892

Guest
Hm, ik snap wat je bedoelt.

Het probleem is alleen dat Inno ook nieuwe werelden moet openen, en dat werelden na een tijdje niet meer leuk worden om te joinen.

Neem nu casual 6.

Ik heb daar een dorpje geplaatst zodat ik de ranglijsten en dergelijke in de gaten kan houden, en naast me ligt een speler van 10k, en op twintig velden afstand liggen spelers van 50k. Dat zijn spelers die me sowieso gaan rekken als de range wegvalt, dus beginnen heeft weinig zin dan.

Vandaar dat een Casual 7 na een tijdje simpelweg noodzakelijk is, zodat de new player experience weer leuk wordt.

De grootste oorzaak van de kleine werelden is simpelweg het feit dat TW een veel kleinere spelerbase heeft dan nu. Dat heeft een aantal oorzaken, misschien dat Inno daar ook voor gezorgd heeft, maar dat ligt bijvoorbeeld ook simpelweg aan het feit dat TW al ruim tien jaar oud is.

Die range duurt meer dan een jaar voor die vervalt he. Dus zit je van die spelers een jaar veilig.
En ook het feit dat je begint naast te grote spelers doet TW zelf, door inventaris, gs bonussen en al die bullshit toe te voegen.
Zoals ik al zei, innogames verpest hun eigen spel. Dat is ook compleet de rede dat de spelersbase nu kleiner is dan 5-6 jaar geleden. Ze voegen belachelijke aspecten toe, en ipv te zorgen dat het spel niet leeg loopt, doen ze juist het tegenovergestelde en blijven ze het voor de spelers die wel nog spelen alleen maar erger maken. Casual 7 is pas noodzakelijk wanneer casual 6 naar een redelijke grote is gegroeid. Maarja, aangezien er nooit naar spelers geluisterd wordt, gok ik erop dat over 5 jaar deze game zn eigen nek heb omgedraaid ;)
 

DeletedUser78773

Guest
Ik snap de gedachte achter het samenvoegen van de casual forums, zodat er meer activiteit komt, maar ik vind dit niet overzichtelijk en zeker niet aantrekkelijk.
Want ik wil weten wat er op "mijn eigen" casual speelt en al die andere casuals interesseren me niet en nu moet ik zoeken wat voor mij van toepassing is.
En al die gekleurde labels om elke casual wereld aan te duiden, geven zo'n kleurexplosie, dat mijn 1e gedachte ook meteen is : dichtklikken en nooit meer terug komen.


Heb jij een eigen Casual ??
Mooi man :engel::D:D:D
 

DeletedUser78773

Guest
Ik zou voor meer tussen poses gaan voor de casual werelden .
Het volgt elkaar snel op , want toen ik startte op casual 2 in 2015 werd ik ziek in 2016 en daar was alweer een cas 3 .
Nu zitten we op 6 binnen 2 jaar .

Het lijkt mij om eens in de 1 1/2 jaar een casual wereld te doen net als de gewone werelden die komen te snel op elkaar en door de pp ( wat ik wel begrijp ) helemaal kapot gemaakt word het spel .
 

DeletedUser79247

Guest
Nee geen goed idee. Wat al meerdere malen is verkondigd schept dit juist naar mijn idee een slechter overzicht over de eigen casual server. En wat er op andere servers speelt is voor hun en is voor mij gezien niet interesant want speel daar niet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Aan de hand van jullie feedback en het resultaat van de enquete gaan we kijken hoe we het kunnen veranderen zodat het voor beide partijen (mods en jullie, de posters) het fijnste gaat werken. Dus hoe houden we jullie tevreden en kunnen we alsnog op een makkelijke manier globale contesten organiseren?

We gaan een nieuwe stijl uitproberen, gebaseerd op het idee wat geciteerd onderaan de post staat.

Geef ons weer een paar dagen om het te optimaliseren en het te testen, en dan is jullie feedback weer welkom.

En onthoud: we kunnen nog steeds altijd terug naar hoe het was. Maak je daar geen zorgen om.

Het idee:

Voor jullie dit invoerden had je voor de casuals, zoals elke wereld een kopje en daaronder de specifieke werelden.

Dus iets als dit

d2dff02abf.png


Wat ik zou doen is:
-Maak een kopje casual
-Zet als eerste forum daaronder: 'algemeen casual' met je algemene praathoek, contests en alles wat je daar wil
-En doe daar onder zoals op de screen met de aparte fora

Als je dan voor elke contest wat reclame maakt zullen de (geinteresseerde --> ook enkel die ga je nu bereiken) mensen wel ook op het algemene forum gaan kijken.
En de anderen moeten enkel iets meer scrollen en wat reclame lezen, gaan ze zich minder aan ergeren dan elke keer die extra kliks.
 
Reactiescore
323
Dat idee van Laurens is prima ja. Een gedeelde praathoek is denk ik ook wel een toevoeging, maar hou de rest aub gescheiden. Zulke topics als van cas4, die hoef ik echt niet te zien :D
En trouwens, het is toch belangrijker wat de spelers vinden? De mod hoort hier tbh eigenlijk helemaal geen stem in te hebben. Verbeteringen zijn prima, maar die moeten wel gedragen worden door de community.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En trouwens, het is toch belangrijker wat de spelers vinden? De mod hoort hier tbh eigenlijk helemaal geen stem in te hebben. Verbeteringen zijn prima, maar die moeten wel gedragen worden door de community.

Vandaar ook de verandering 2.0, aangezien dit niet is wat de community wilde :)
 

DeletedUser74966

Guest
Feedback op deze samenvoeging: Maak een soort onderforums hier op het ene casual forum.

Dus deze structuur:
Casuals -> Cas1/Cas2/Cas3 etc -> losse topics. En eventueel nog een forum waarbij casuals vergeleken kunnen worden of waar er tussen de spelers van meerdere casuals een praathoek ofzo is. Dan ben je naar mijn idee veel meer geneigd om ook eens daar een kijkje te nemen van hoe het gaat en of er nog leuke dingen te zien zijn. Dit losse gedoe door elkaar heen is veel te onoverzichtelijk. En als er bij 1 casual een beetje topics gespamd wordt raak je mogelijk de topics voor je eigen causal kwijt aangezien die ineens op een heel andere plek staan.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Aan de hand van jullie feedback en het resultaat van de enquete gaan we kijken hoe we het kunnen veranderen zodat het voor beide partijen (mods en jullie, de posters) het fijnste gaat werken. Dus hoe houden we jullie tevreden en kunnen we alsnog op een makkelijke manier globale contesten organiseren?

We gaan een nieuwe stijl uitproberen, gebaseerd op het idee wat geciteerd onderaan de post staat.

Geef ons weer een paar dagen om het te optimaliseren en het te testen, en dan is jullie feedback weer welkom.

En onthoud: we kunnen nog steeds altijd terug naar hoe het was. Maak je daar geen zorgen om.

Het idee:

@GaMeBr3AKeR
 

DeletedUser65921

Guest
Aan de hand van jullie feedback en het resultaat van de enquete gaan we kijken hoe we het kunnen veranderen zodat het voor beide partijen (mods en jullie, de posters) het fijnste gaat werken. Dus hoe houden we jullie tevreden en kunnen we alsnog op een makkelijke manier globale contesten organiseren?

We gaan een nieuwe stijl uitproberen, gebaseerd op het idee wat geciteerd onderaan de post staat.

Geef ons weer een paar dagen om het te optimaliseren en het te testen, en dan is jullie feedback weer welkom.

En onthoud: we kunnen nog steeds altijd terug naar hoe het was. Maak je daar geen zorgen om.

Het idee:

<3 <3 <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan