- Reactiescore
- 2.489
Beste spelers,
In 2020 wil het Tribal Wars ontwikkelingsteam graag de opdrachtenreeks aanpassen. We horen graag jullie feedback:
Dit zijn de primaire tekortkomingen die we willen aanpakken
In 2020 wil het Tribal Wars ontwikkelingsteam graag de opdrachtenreeks aanpassen. We horen graag jullie feedback:
Dit zijn de primaire tekortkomingen die we willen aanpakken
- De opdrachtenreeks beloond spelers voor specifieke acties, als spelers deze niet exact volgen kunnen ze uren 'vast' zitten terwijl ze wachten op meer grondstoffen
- De opdrachtenreeks legt niet goed uit wat een speler behoort te doen, dus spelers leren om door verschillende menu's te drukken maar worden niet goed geïnstrueerd om een goede strategie te kiezen en hoe ze moeten overleven op een spelwereld.
- Omdat de opdrachten veel grondstoffen geven voor specifieke manieren van opbouw voelen sommige spelers zich geforceerd om hun dorp op te bouwen in een specifieke volgorde die ze anders niet zouden volgen. Dit betekent in dat hun startstrategie deze beloningen van de opdrachten in gedachten houdt omdat ze niet krijgen een nadeel is.
- Spelers zullen grondstoffenbeloningen krijgen voor elke succesvolle bouwactie (tot een specifiek aantal)
De bedoeling is hier dat nieuwe spelers beloond worden voor hun interactie met het bouwsysteem maar terugkerende spelers kunnen hun bouwopdrachtvolgorde aanpassen zonder hiervoor bestraft te worden omdat ze niet hun opdrachten volgen
- Opdrachtenreeksen zullen losgekoppeld worden en minder afhankelijk zijn van andere opdrachten waardoor spelers meer kunnen focussen op specifieke concepten die ze moeten leren.
- Opdrachten zullen niet altijd beloond worden met grondstoffen of eenheden. Sommige opdrachten zullen geen beloning krijgen. Andere kunnen grondstoffen, eenheden of items aanbieden maar waarschijnlijker pas bij het behalen van mijlpalen zoals halverwege de opdrachtenreeks.
- De intentie is dus dat spelers altijd bouwopdrachten kunnen uitvoeren zonder lang te moeten wachten omdat ze mogelijk "verkeerde' beslissingen maken in de openingsuren van het spel. Dit terwijl opdrachten makkelijker worden zodat spelers het gevoel krijgen dat ze efficient nieuwe concepten aanleren.
- Ben je het eens/oneens met deze wijzigingen? Wat vind je positief en wat vind je negatief?
- Waarom zouden we het huidige systeem moeten bewaren in plaats van opnieuw te beginnen?
- Wat zijn de grootste sterktes / zwaktes van de huidige opdrachtenreeks?
- Hoe zou jij onze plannen veranderen voor het nieuwe opdrachtensysteem?
- Hoe kunnen onze opdrachten spelers beter introduceren naar concepten die hun zullen helpen succesvol te zijn in Tribal Wars?
- Zouden we spelers meer naar een defensieve manier van spelen moeten sturen zodat ze meer kans hebben op overleven?
- Als spelers beloond worden voor het bouwen van een gebouw, denk je dat ze moeten focussen op hetzelfde gebouw elke keer? Welk gebouw?
- zie je openingen voor misbruik in dit nieuwe systeem?
- Welk type kennis / skills kunnen niet geleerd worden via het opdrachtensysteem?
- Zouden de nieuwe opdrachten meer geavanceerde tactieken moeten bevatten zoals backtimen / snipen / edeltreinen?