Feedback nieuwe scriptregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Is het geen optie om deze regels in te voeren op de volgende wereld.
De bestaande werelden het nog toe te laten als overgang periode ?
Net zoals de os regel ?
Nu worden de spelregels midden in een spel veranderd laat ons maar zeggen en das best vreemd.
Als je volgende wereld start weet je dat het verboden is , deze wereld spelen we met het idee dat het mocht.
Beetje zoals uno de spelregels veranderen in midden van een game.

Zo kan iedereen zelf bepalen of die nog wil spelen met deze regels of niet.
Hoeft er geen delete te komen op bestaande werelden of zo.

Sluit me hierbij aan. Ik ben nu een wereld gestart (78) met de gedachte dat ik scrips gewoon kan blijven gebruiken. Is het geen mogelijkheid om vanaf W80 deze script regeling in te laten voeren? @Duckje
 
Reactiescore
389
Nu over iets anders, dat corus in de denktank zat is helemaal prima helaas heeft TW niet meerdere personen kunnen vinden, denk niet goed genoeg gezocht maar ok. Dat deze persoon zich dan zo uitlaat in een discord is toch niet normaal? je ziet gewoon dat mark lau hoog heeft zitten en probeert er alles aan te doen om lau naar beneden te halen. Ik vind het dermate zielige van mark om lau zo onderuit te praten, Maar zodra klopt wat die zegt is het dan niet zo kansloos van geheel het TW team om deze persoon niet te bannen desnoods IP ban? wetende dat er iemand met bots speelt maar niet durven/kunnen bannen. Indien TW 100% weet dat lau met bots speelt moet er bewijs zijn aka ban waardig. ik vind dus ook dat @Duckje en geheel het TW-team verantwoordelijk is om Mark aka corus zijn woorden te ontkrachten of voet bij stuk te zetten en lau een ban te geven wetende dat het TW-team dan al jaren aan het falen is...

Op zich ook wel fijn om te weten dat of de denktank vol zit met mensen die geen bann uitdelen op iemand die bott, of dat het enige lid van de community die erbij zat dus zo'n triest persoon is die andere mensen in een zwart daglicht wil zetten.
Goeie afspiegeling van de community dan zeker
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kijk jongens. Ik zie hier de screen verschijnen waarna Corus mij ook aansprak op botten. Ik heb jaren geleden gebot (zie W42) en ben daar toen voor gebanned. Voor de rest is het onzin en zou ik (mits ik bot) al lang gebanned moeten zijn, aangezien ik geen scripter ben van mezelf en 0 kennis heb van zaken inzake programmeren en bladiebla.

Nu over het script puntje. Ik mag hopen dat het verbieden van userscripts ervoor zorgt dat ELKE wereld een pakketjeswereld wordt, zonder die ridders, zonder vlaggen en zonder eventen? Anders is het spel totaal niet meer gebalanceerd tussen de aanvaller en de deffer. Ik speel al 13 jaren TW. Ik gebruik Sangu & Creed package al zo lang ik me ze kan herinneren. Ik kan inderdaad nauwelijks twen zonder deze twee scripts, maar we moeten niet gaan doen dat het verbieden van deze scripts "nieuwe kansen" biedt voor de spelers met een lagere skill.

Spelers als @King in the north zullen nog steeds elke wereld worden weggeknald. Dit wordt even een persoonlijke sneer (negeer het maar). Steff. Jij bent één van de eerste spelers waardoor ik in aanraking ben gekomen met bots. Jij stuurde me destijds een illegale farmbot door en pronkte ermee dat het ziek OP was. Je hebt geluk dat ik niet meer zo lang terug kan gaan op skype, anders exposede ik je hier luid en duidelijk. De volgende keer dat je zegt dat ik bot, omdat ik gewoon 100 niveaus boven jou sta op tw, kom ik met je fronten. Nog eens. Zelfs met scripts ben jij niet beter dan een @Clickb*it.

Dus. Verbieden van Goudmunten, edelridders, edelspam, bouwen halveren en alle pp functies en evenementen. Dan mag je de scripts verbieden.

Zoniet; doei tw.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hier is nog geen mens slechter van geworden.
Klopt zeker, alleen spelen we het allemaal wel graag. Ik hou van dit spel, ben er mee opgegroeid en zou het graag nog wel willen doorspelen zo af en toe. Het verbieden van de enige tools die je defensief een beetje kunnen helpen halen de fun er wel een beetje uit voor mij. Om te offen heb je geen scripts nodig oid, om 5000 aanvallen te verwerken binnen een nacht heb je dat wel nodig.

Ik bedoel, je neemt @Coruscant als referentiepunt voor de community. Een speler die nauwelijks wat kan van dit spel. Neem dan teminste de top 20 van twers die er nog rondlopen. Ik doel hierbij op spelers die al werelden meedraaien en elk script hebben gebruikt OF hebben tegen gehad. De hofnar van het TW.nl forum nemen is dan niet echt een goed referentiepunt.

MBT Warre snap ik dat je hem uitkiest. Goede scripter, decent twer maar zonder scripts is Warre ook niet bepaald een goede twer. Ik snap niet waarom je naar twee van de (wellicht) moeilijkste mensen op dit hele spel luistert omtrent een mening van de community. Beide spelers/personen zijn op dit spel nauwelijks uit te staan.
 
Reactiescore
2.444
Het is wel enorm teleurstellend dat er zich spelers hebben aangemeld voor de denktank en deze dan simpelweg genegeerd zijn. Als uitkomst wordt het beleid bepaald door twee mensen die het spel spelen en door een aantal mods die al misschien een tiental jaar het spel niet hebben gespeeld, sommige zelfs nooit op enig niveau of binnen het 'moderne TW'. Neem niks af van jullie bijdrage aan de community, maar om spelbepalende aanpassingen te doen moet je het spel op een bepaald niveau spelen. Ik ga de clubmascotte bij een zesde klasse ploeg ook niet vragen om de regels omtrent de VAR aan te passen.

De mening van de community is vertegenwoordigt door maar twee TW spelers, twee spelers op een paar duizend. Hoe kun je dat in hemelsnaam representatief vinden om zulke ingrijpende veranderingen te doen? Veranderingen die de huidige community tegen de borst stoten en de huidige community nog verder zullen uitdunnen.
 
Reactiescore
1.363
Scripts zijn timesafers, zonder scripts ben je teveel tijd kwijt.
Willen mensen dat? Nee.
Heb je in het dagelijks leven ook, met je werk en al die dingen.
Mensen willen hun tijd (tw tijd) zo efficiënt mogelijk indelen en kunnen benuttigen.
Wie heeft er van alle actieve twers nou zin om bijvoorbeeld 1k fakes nu nog te sturen, handmatig?
Of bij ieder dorpje voor die nieuwe ''kruisdeffunctie'' de aantallen in te typen?
Iedere tag lekker handmatig te typen hoe en wat?

Ben idd ook wel benieuwd welke incapabele lui er in de denktank zaten..

Als je scripts wilt verbieden, verbied dan die kinderachtige privé scripts, die ze ''niet openbaar'' willen maken, zoals bepaalde defpacks etc.
Dit is gewoon gedaan, omdat bepaalde noobs gewoon te vaak weg zijn gespeeld door gebrek aan kennis, of omdat ze gewoon te slecht zijn.
Dan willen ze natuurlijk alles er tegen ze gebruikt wordt, verboden wordt.
Als ik bijvoorbeeld een vergelijking met een ander spel zou mogen geven, runescape.
Mensen worden bij bepaalde activiteiten te vaak gepked. Waardoor er nu tegenwoordig, omdat alle pvmers tegen stemmen, geen tot amper pvp/pk updates zijn en veel dingen worden generfd..

Je kunt dit dus vergelijken met scripts.
Mensen willen gewoon te weinig moeite doen om zich te verdiepen en het voor hun ''lekker easy'' houden, ''omdat het vroeger ook zo was'' of om dat soort domme redenaties.
Tw evolueert, tw is niet zoals het 12/13 jaar geleden was, get real man..
Tw moet gewoon meer moeite doen, om mensen wat meer te informeren over bepaalde scripts die mogen en op het af staan. Denk dan bijvoorbeeld aan als iedere speler start een mededeling te sturen automatisch, om zo de speler in ieder geval te informeren over wat er mogelijk is in een spel. Desnoods met een ''guide'' die op Youtube nog extra staat om hoe te starten ofzo.. Flex is bijvoorbeeld ookal aant streamen hoorde ik, misschien kunnen jullie hem ook een guide voor beginners laten maken ofzo? :p

Nogmaals, erg ondoordachte beslissing mods, erg dom.
 
Reactiescore
389
Fantastisch nieuws. Niet de beste scripter(s), maar de beste speler(s)/teams gaan de werelden weer winnen. Uitstekende keuzes gemaakt en een goede beslissing in mijn ogen.
Als je als 'beste speler' nu met alle openbare scripts het niet kon winnen van die paar privé scripts, puur door die scripts, dan was je gewoon niet een van de 'beste spelers'
 

Deleted User - 487966259

Guest
Fantastisch nieuws. Niet de beste scripter(s), maar de beste speler(s)/teams gaan de werelden weer winnen. Uitstekende keuzes gemaakt en een goede beslissing in mijn ogen.

Je bedoelt diegene met de meeste tijd en zin om 4000 kliks per dag te doen? Was nu ook al zo dat activiteit meestal wint, maar dit vergroot het belang van de activiteitsfactor nog 10x
 
Reactiescore
1.075
Spelers als @King in the north zullen nog steeds elke wereld worden weggeknald. Dit wordt even een persoonlijke sneer (negeer het maar). Steff. Jij bent één van de eerste spelers waardoor ik in aanraking ben gekomen met bots. Jij stuurde me destijds een illegale farmbot door en pronkte ermee dat het ziek OP was. Je hebt geluk dat ik niet meer zo lang terug kan gaan op skype, anders exposede ik je hier luid en duidelijk. De volgende keer dat je zegt dat ik bot, omdat ik gewoon 100 niveaus boven jou sta op tw, kom ik met je fronten. Nog eens. Zelfs met scripts ben jij niet beter dan een @Clickb*it.

Gekke sneer aangezien ik legit sinds w22 op geen enkel acc meer gefarmd heb?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Want dat maakt het verhaal minder waar? Hou je bek toch joh, noob
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Huh dus jij op w42 met een time bot, dat is dus al zoooo lang geleden. Maar hij die op w22 een bot zou hebben gehad, daarmee kan je hem volledig exposen? XD
Ik beticht hem er niet van hoor, maar hij neemt elke gelegenheid wel om het op mij te schuiven. Jaloezie is een vies beestje.
 
Reactiescore
2.433
Nu @DragonShield3 bewezen botterke is neem ik aan dat ‘The snipe 2019’ aan de rechtmatige eigenaar @Cacturne wordt gegeven?
 
Reactiescore
3.540
Gegroet allen, ik ben GESCHOKT door dit nieuws, maar eerlijk had ik wel een vermoeden dat Laurens bewezen botter is. In mijn tijd heb ik leren snipen als een soort kunstvorm, ik mis gewoon niet meer. 10 ms, 5 ms, 2 ms. Echter ook ik, ja zelfs ik heb wel eens last van lag, of ik werd afgeleid door een naakte vrouw op mijn bed (echt super vaak zo irritant geloof me jongens ik heb seks).

Laurens daarentegen, hij mist nooit. En toch heeft ook Laurens wel eens seks. Hoe kan dit? Wordt Laurens dan niet eens afgeleid door naakte vrouwen? Dit gaat er bij mij niet in, en dit is waarom ik altijd al dacht dat Laurens botter is. Hij zet die snipes van te voren klaar, laat snipebot3000 ze uitvoeren en tegelijkertijd heeft hij gewoon seks met 3 tot 4 verschillenden vrouwen en/of mannen (onbevestigde bronnen).


The Snipe 2019 was een poll die van mij bestolen is. Ik had 43 stemmen en Laurens 38, maar na 'rectificatie' van een of andere omgekochte mod had ik ineens nog maar 36 stemmen en Laurens 37. Nu blijkt ook nog eens dat ik heb verloren van een botter. Sorry hoor maar als een botter zo'n titel kan dragen wat zijn ze dan nog daadwerkelijk waard? Doe wat juist is, en benoem mij dan eindelijk tot rechtmatige Snipe 2019.
 
Reactiescore
1.918
Als Croissant hier tegenwoordig als enige niet tw team vertegenwoordiger de regels gaat bepalen is het misschien wel goed dat ik nu geen tijd meer heb


Deze jongeheer steekt sinds w69 al zijn tegenslagen op het gebruik van scripts, niet echt een representatieve blik vanuit de community dan lijkt me?


1613675487449.png
 
Reactiescore
1.449
Als Croissant hier tegenwoordig als enige niet tw team vertegenwoordiger de regels gaat bepalen is het misschien wel goed dat ik nu geen tijd meer heb


Deze jongeheer steekt sinds w69 al zijn tegenslagen op het gebruik van scripts, niet echt een representatieve blik vanuit de community dan lijkt me?


Bekijk bijlage 27059
Nogmaals, op moment van oprichten denktank was Coruscant niet de enige niet-mod
 
Reactiescore
260
Nogmaals, op moment van oprichten denktank was Coruscant niet de enige niet-mod

Ik snap dat je niet perse namen wil noemen zodat ze hier door de wrangel gehaald worden, maar is het wel mogelijk om wat meer transparantie te bieden mbt dit proces? Bijvoorbeeld: hoeveel TW spelers was het doel qua representatie van de spelers? Op basis waarvan zijn ze geselecteerd? Hoeveel inspraak hadden deze mensen etc etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan