Feedback nieuwe scriptregels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.226
Denk jij dat 1 persoon uit de community een goede steekproef is voor de opinie van heel de community goed weer te geven? Dat denk ik niet om eerlijk te zijn.

E; eigenlijk ook gewoon heel erg dat de leiding van de community niet zelf het idee had dat 1 iemand die de community vertegenwoordigd geen goed idee was. Dat is zoals lukraak de volgende President van Amerika uit een achterbuurt van Chicago plukken om die persoon te zeggen: 'Jij mag het eens gaan zeggen vanaf nu, wat wilt het volk?' Ben ik de enige die dit als een probleem ziet?


Nee ik vind het ook een probleem. @Young Grafito ook heb ik gehoord!?
 
Reactiescore
1.139
Wel schrijnend als blijkt waar te zijn dat @Kerouac en @Vanquisher. daadwerkelijk zijn genegeerd en dat er besloten is te starten met een denktank met één speler uit de community, een speler die naar mijn weten nog nooit een echte edelspammassa (de huidige meta) heeft hoeven deffen.

Screenshot-4.png
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Oef, Jurriën had zich aangemeld en dan niet accepteren? Ik denk dat als iemand daar perfect voor geweest was, was hij het wel geweest. Ik ken weinig mensen die zoveel van het spel zelf weten als Jurriën.
 
Reactiescore
5.602
Een denktank met 1 speler uit de community zonder andere rol binnen het spel shockeert mij toch wel. Dit is natuurlijk geen manier van handelen, behalve als de denktank puur schijn was -dus ook de inbreng van de community-. Hoe kan het anders zijn dat prominente TW’ers compleet zijn genegeerd? Dit is simpelweg amper goed te praten, zelfs voor een uitstervend browsergame spelletje.

Doet me een beetje denken aan de Nederlandse regering, zichzelf puur en alleen baseren op 1 tak binnen de maatschappij - wetenschappers van het OMT.

Het punt is dat als je dit soort drastische veranderingen door wilt voeren je niet alleen wetenschappers nodig hebt (scripters in dit geval), maar ook economen, sociologen etc. In de vergelijking naar TW zou dit gaan om fanatiek script gebruikers, maar ook forse tegenstanders van scriptgebruik. Hoe groter de denktank, hoe meer meningen je omvat. Nu omvat je enkel (No offence) de mening van Coruscant en Warre, totaal niet representatief.
 
Reactiescore
389
Ah de persoon die al bij TW team zat bedoel je?
Eruit is gegaan, in de denktank mee deed, alles precies kreeg zoals hij wilde, en toen terug in TW team?
Die speler?
 
Reactiescore
12
Op zich versta ik dat dit sleutelen aan de scriptregels bedoeld is om het spel terug gelijk te maken voor de gehele playerbase, maar wat heb je eraan om het gelijk te maken als er niemand meer overblijft?

Daarnaast denk ik dat het niet positief is dat het opnieuw een spelletje wordt waar je praktisch 12u per dag moet actief mee bezig zijn om wat vooruitgang te boeken.

Als laatste denk ik dat de focus op het gelijk maken doormiddel van het sleutelen aan het scriptgebruik een volledig verkeerde insteek is. Beter werd hier gekozen om beter op te treden tegen de gigantische verschillen die ontstaan door events of door werkelijk op te treden ingame tegen de duidelijke stabgevallen dan dat er een "schandpaal" wordt gemaakt waar geen enkele stabber ook maar van afziet.

edit: als dan nog eens blijkt dat de samenstelling van de denktank wel heel raar is, dan is dat wel een heel teleurstellende manier van werken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
742
Ik vind het allemaal schrijnend hoor, wetend dat het TW in de denktank zat. Ik persoonlijk heb al jaren geen een mod gezien die nog actief TW speelt/speelde nog wetende wat er de afgelopen 5 jaar gebeurd is met de game daarnaast zie ik dat bappos (wss) ook in het denktank zat maar heeft deze speler überhaupt ooit is tw aangeraakt IG dan (niet het VF daar is die genoeg). Het spel is niet zo groot meer (NL dan) waardoor je geen TW meer kan spelen zoals w1 tot w30/40. Tegenwoordig zijn scripts zeker een must have zulke scripts zijn prima en niet te OP sommige zijn inderdaad iets te.

Nu had ik een klein gesprekje met iemand uit de zogenoemde denktank, Hierbij heb ik toch wel wat dingen kunnen opvangen wat ik nog niet helemaal begrijp. Ik heb vernomen dat de snelheidslijst een soort van update krijgt, om even in jip en janneke taal uit te leggen. De snelheidslijst zal elke x je een pagina opent bijv. de map de scripts laden die behoren tot de map denk aan het image voor oude dorpen (waarom die optie weg is weet nog steeds niemand... kut TW). Hierdoor zijn userscript niet helemaal van de baan, ze zullen anders werken met het Officele TW extensie. Hierdoor kan TW het vele malen makkelijker controleren en zullen de timebots/farmbots en dergelijke wel gevonden worden. (dit is wat ik heb meegekregen vanuit het kleine gesprekje) Over welke scripts hierin kunnen gaan heb ik geen weet van helaas, maar ik neem aan dat TW ook wel inziet dat bepaalde scripts een must have zijn zoals sangu.

Nu over iets anders, dat corus in de denktank zat is helemaal prima helaas heeft TW niet meerdere personen kunnen vinden, denk niet goed genoeg gezocht maar ok. Dat deze persoon zich dan zo uitlaat in een discord is toch niet normaal? je ziet gewoon dat mark lau hoog heeft zitten en probeert er alles aan te doen om lau naar beneden te halen. Ik vind het dermate zielige van mark om lau zo onderuit te praten, Maar zodra klopt wat die zegt is het dan niet zo kansloos van geheel het TW team om deze persoon niet te bannen desnoods IP ban? wetende dat er iemand met bots speelt maar niet durven/kunnen bannen. Indien TW 100% weet dat lau met bots speelt moet er bewijs zijn aka ban waardig. ik vind dus ook dat @Duckje en geheel het TW-team verantwoordelijk is om Mark aka corus zijn woorden te ontkrachten of voet bij stuk te zetten en lau een ban te geven wetende dat het TW-team dan al jaren aan het falen is...

1613661951662.png
 
Reactiescore
1.449
Ik vind het allemaal schrijnend hoor, wetend dat het TW in de denktank zat. Ik persoonlijk heb al jaren geen een mod gezien die nog actief TW speelt/speelde nog wetende wat er de afgelopen 5 jaar gebeurd is met de game daarnaast zie ik dat bappos (wss) ook in het denktank zat maar heeft deze speler überhaupt ooit is tw aangeraakt IG dan (niet het VF daar is die genoeg). Het spel is niet zo groot meer (NL dan) waardoor je geen TW meer kan spelen zoals w1 tot w30/40. Tegenwoordig zijn scripts zeker een must have zulke scripts zijn prima en niet te OP sommige zijn inderdaad iets te.

Nu had ik een klein gesprekje met iemand uit de zogenoemde denktank, Hierbij heb ik toch wel wat dingen kunnen opvangen wat ik nog niet helemaal begrijp. Ik heb vernomen dat de snelheidslijst een soort van update krijgt, om even in jip en janneke taal uit te leggen. De snelheidslijst zal elke x je een pagina opent bijv. de map de scripts laden die behoren tot de map denk aan het image voor oude dorpen (waarom die optie weg is weet nog steeds niemand... kut TW). Hierdoor zijn userscript niet helemaal van de baan, ze zullen anders werken met het Officele TW extensie. Hierdoor kan TW het vele malen makkelijker controleren en zullen de timebots/farmbots en dergelijke wel gevonden worden. (dit is wat ik heb meegekregen vanuit het kleine gesprekje) Over welke scripts hierin kunnen gaan heb ik geen weet van helaas, maar ik neem aan dat TW ook wel inziet dat bepaalde scripts een must have zijn zoals sangu.

Nu over iets anders, dat corus in de denktank zat is helemaal prima helaas heeft TW niet meerdere personen kunnen vinden, denk niet goed genoeg gezocht maar ok. Dat deze persoon zich dan zo uitlaat in een discord is toch niet normaal? je ziet gewoon dat mark lau hoog heeft zitten en probeert er alles aan te doen om lau naar beneden te halen. Ik vind het dermate zielige van mark om lau zo onderuit te praten, Maar zodra klopt wat die zegt is het dan niet zo kansloos van geheel het TW team om deze persoon niet te bannen desnoods IP ban? wetende dat er iemand met bots speelt maar niet durven/kunnen bannen. Indien TW 100% weet dat lau met bots speelt moet er bewijs zijn aka ban waardig. ik vind dus ook dat @Duckje en geheel het TW-team verantwoordelijk is om Mark aka corus zijn woorden te ontkrachten of voet bij stuk te zetten en lau een ban te geven wetende dat het TW-team dan al jaren aan het falen is...

Beantwoording op je vraag over Sangu laat ik aan de scriptmod over, maar het is wel duidelijk dat je mij niet zo goed kent.
Spreek mij eens privé aan zou ik zeggen.
 
Reactiescore
2.178
@Duckje
@Warre
Miss meer vertellen over wat er in die extentie zit. Veel kritiek is nu ook gebaseerd op het niet weten waar we aan toe zijn.

Stel dat bijvoorbeeld sangu, stack health checker etc gewoon in die extentie zouden zitten, had je al minder tegenwerking en meer begrip.
 

Deleted User - 487966259

Guest
COrus kraamt ook wel veel onzin uit he. Volgens hijzelf is ie ook nog steeds de allerbeste speler. Zou niet zomaar gaan geloven wat die allemaal uitkraamt
 
Reactiescore
1.363
Ver(...) tw nog maar meer. Goed bezig jongens...
 
Reactiescore
37
Is het geen optie om deze regels in te voeren op de volgende wereld.
De bestaande werelden het nog toe te laten als overgang periode ?
Net zoals de os regel ?
Nu worden de spelregels midden in een spel veranderd laat ons maar zeggen en das best vreemd.
Als je volgende wereld start weet je dat het verboden is , deze wereld spelen we met het idee dat het mocht.
Beetje zoals uno de spelregels veranderen in midden van een game.

Zo kan iedereen zelf bepalen of die nog wil spelen met deze regels of niet.
Hoeft er geen delete te komen op bestaande werelden of zo.
 
Reactiescore
5.602
Hele lelijke uitspraken ook over Lau, past bij hem, daar niet van. Als de zogenaamde CM echt ervan overtuigd is dat hij bots gebruikt, moest die allang geband zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan