Grote nadeel van zo een discussie topic is dat de meerderheid niet weet welke userscripts/privé scripts met de huidige scripts regels allemaal mogelijk zijn.
Daarom denken de meeste dat met de nieuwe scriptregels hun voordeel m.b.t. tot de openbare scripts beperkt gaan worden.
Ik zat als enige niet TW Team Lid in de denktank en heb serieus mijn best gedaan om de invloed van de userscripts/privé scripts te kunnen beperken, zodat de gehele community met de zelfde middelen kunnen spelen.
Voel je daarom vrij om je aan te melden voor de denktank en ga daar je standpunt verdedigen
Alleen is er een grote invloed vanuit Inno om de scripters te behouden en anderzijds door de scripters zelf.
Beide willen iets terug voor hun werk.
De scripters willen hun eigenwerk eerste instantie zelf willen gebruiken en Inno wilt de scripters behouden, doordat Inno "sommige" scripts inbouwen als IG optie.
Zo zijn er met de huidige scriptregels mogelijkheden om scripts te ontwikkelen die vrijwel een account kunnen onderhouden.
Of nog erger, er zijn legale bots toegestaan.
Met de nieuwe scriptregels gaan bepaalde beperkingen komen voor scripts om een account niet automatisch te kunnen onderhouden.
Ook gaan de userscripts/privé scripts na 6 maanden openbaar gemaakt worden, zodat de gehele community ervan kan profiteren.
Als community hebben wij daarbij alsnog de mogelijkheid om een bepaalde onderdeel van een "openbare" script in te laten bouwen IG.
Zoals laatst is gebeurd met het kunnen versturen van kruisdef (deels vervanger van 1C)
Dat er nu sommige alsnog proberen te bashen tegen mij, raakt mij niet echt.
Ik heb er als speler geen voordeel mee behaald en heb enkel mijn mening gegeven over de invloed van de userscripts/ privé scripts.
Mocht ik er niet zijn geweest, dan zou een scripts als 1C verboden worden en userscripts/ privé scripts nog steeds blijven bestaan in huidige vorm.
Daarbij kan ik het ook niet snappen dat de TW goden (veelal gebruikers van userscripts/ privé scripts) hier de oude vorm van de script regels komen verdedigen.
Jullie spelen al met een bende samen op een account en behalen al een grote voordeel dankzij de userscripts/privé scripts.
Betekent jullie gejammer nu dan dus, dat jullie niet de TW goden zijn, maar juist de userscripts/ privé scripts jullie hebben laten lijken de goden te zijn
.
@Duckje
Hopelijk ga je ook open staan om een soort gelijke denktank op te stellen voor het Boosten gebeuren, want dat loopt nu ook geheel uit de hand.