Feedback internationaal toernooi

Reactiescore
1.367
Vind de settings maar vrij matig, maar zal voor iedereen wel weer vrij uniek zijn. Maar het is mooi dat er gewoon pp overgezet kan worden voor dit event.

Als iemand opzoek is naar een extra cotje die het account onderhoud, ik ben je man
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
graag verduidelijking hierover @Duckje

Additionally, the amount of accounts you can sit will be limited to 1 per account. Sitter restrictions will kick in as of the 10th day.
Je mag 1 VV tegelijk draaien en na 10 dagen krijg je restricties op een account dat onder VV staat (je kunt er dan niet meer mee aanvallen/ondersteuning sturen).
 
Reactiescore
3
Windrichting kiezen met een ledenlimiet van 12 :/ Krijg je hetzelfde als toen op twmasters en als nu op .net High Performance/classic werelden dat die gasten (voornamelijk UK) met 50 accounts starten naast elkaar, en gewoon iedereen de moeder katapulteren.

Zullen ook wel veel Duitsers gaan spelen, die hebben heel weinig van dit soort werelden gehad (in juni was de eerste sinds 2 a 3 jaar).

het bezetten van de engelse zo als de Noormannen in hun tijd hebben gedaan en het katapulteren van de duitsers, lijkt mij toch al een mooie uitnodiging.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Zullen we gewoon een discord/skype servertje maken en iedereen toelaten die serieus geinteresseerd is?
 
Reactiescore
746
Merk op dat er geen limiet is voor deelnemende stammen. Je kan met zoveel joinen als je wilt - open registratie. Het is niet een "1 stam per markt"-gedoe :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Discord lijkt me een goed idee!
Ik kan eventueel eentje aanmaken en de link hier posten?

Lijkt me prima

Maken we daar wel teams en bespreken we hoe en wat.

Servers geschieden houden immers, iedereen welkom?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
een snelheid 4 met goudmunten? Laat maar. Ik heb nog een leven.
 
Bovenaan