Feedback [GF&PA]

DeletedUser75798

Guest
Misschien 2 redelijk gelijke team captains laten kiezen tussen werkjes van mensen die willen meedoen? Ze kunnen dan elk kiezen wie ze willen, met een gelijke verhouding tussen goeie designers & designers die nog willen bijleren.
 

DeletedUser63918

Guest
Opzich een goed idee ik heb ook ja gestemd
Wel vraag ik me iets af hoe gaan we de activiteit waarborgen in beide groepen
En zorgen we ervoor dat er niet specifiek een underdog is

Daarvoor is er een keuze dat teams op beiden vlakken kunnen/moeten focussen. Waardoor het team zelf niet snel neer valt wegens dat het PA-forum altijd wel redelijk actief blijft.
Het team is dan verantwoordelijk om de designers van het PA richting het taggen te krijgen, waardoor beiden actief blijven. :)

Een underdog zal er waarschijnlijk altijd blijven op het GF gedeelte, wegens dat designers in het beste team willen, kijk naar Censor tegenover Cham vroeger. Alhoewel ik het voor de PA designers afvraag, dit ligt meer blij elkaar.
 

DeletedUser32240

Guest
Ik heb gestemd voor het GF gedeelte.
Ziver omdat ik bij PA tekst moet zetten en dat echt niet mijn beste vak is.
Ik hoop dus ook dat er wat kan geklaard worden.
Alleen wil ik geen ploegkapitein zijn, daar heb ik geen gevoel bij.
Op zich kan ik wel tips geven e.d over diverse stijlen maar verantwoordelijkheid is niets voor mij.
 

DeletedUser49721

Guest
Daarvoor is er een keuze dat teams op beiden vlakken kunnen/moeten focussen. Waardoor het team zelf niet snel neer valt wegens dat het PA-forum altijd wel redelijk actief blijft.
Het team is dan verantwoordelijk om de designers van het PA richting het taggen te krijgen, waardoor beiden actief blijven. :)

Een underdog zal er waarschijnlijk altijd blijven op het GF gedeelte, wegens dat designers in het beste team willen, kijk naar Censor tegenover Cham vroeger. Alhoewel ik het voor de PA designers afvraag, dit ligt meer blij elkaar.

Good one, ik vrees alleen dat voor het pa team niet veel animo zal zijn :p
Ikzelf heb dat namelijk niet haha :p
Dus ja ik zat wel stom te lullen idd miss dat een underdog positie een mooie uitdaging is tot improvement
 

DeletedUser63918

Guest
Nieuw forum, dus zijn er verbeterpuntjes voor het Grafisch Forum en Plaatjes Aanvragen forum? Dingen die specifiek hier verbeterd kunnen/moeten worden?

Planned to do:
- Kleurtjes terug brengen bij avatar/profiel/stam/team prefixes
- Prefix 'team' terugbrengen
 

DeletedUser63918

Guest
Prefixes:
- Kleurtjes zijn weer terug
- Prefix 'team' is er ook weer
 

DeletedUser71075

Guest
Zouden de profiel aanvragen blauw kunnen? :p
Of beter nog zoals vroeger, stam blauw en profiel rood?
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel helpen met teams, heb wel weer zin om actief te designen, maar dan moeten er eens concrete plannen komen.
 
Bovenaan