Feedback gevraagd - Nieuwe Aanvalsplanner!

Reactiescore
139
Ik wist oprecht niet dat tw een aanvalsplanner had. Ziet er op het eerste oog ook vrij complicated uit in tegenstelling tot externe planners.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
256
Wellicht handig om screenshots en de tekst gewoon helemaal te vertalen. Screenshots zijn engels, uitleg grotendeels Nederlands maar ook nog een alinea in het Engels ertussen.

Ziet er in ieder geval nog steeds onhandig uit, gebruik wel gewoon externe planners.
 
Reactiescore
2.490
Komt er een mogelijkheid om de huidige versie te testen op de beta?
Met dit soort dingen is het het makkelijkste om feedback te geven aan de hand van het gebruik.

Maar ga hem als ik thuis ben nog is een keer aandachtig door lezen kijken wat ik er van denk eerste indruk is veelbelovend.

Tuurlijk, hij zou binnenkort live moeten gaan op beta :)
 
Reactiescore
2.490
Net even nagevraagd, het duurt nog een paar weken voor het echt op Beta start.

gr.
 
Reactiescore
2.490
Ah oke dus de feedback van nu is eigenlijk nog voor het daadwerkelijk maken en wat er aan functionaliteit in moet komen.
En straks op de beta kunnen we waarschijnlijk nog een keer wat feedback geven over de werking/gebruiksvriendelijkheid.

Goh, de functionaliteit bestaat as such grotendeels (dus we staan al heel ver in het ontwikkelingsproces); maar we staan nog niet ver genoeg om te zeggen dat het af is. Wel kunnen we nog heel wat tweaken (en is er dus nog toegewezen ontwikkelingstijd op basis van feedback).

Dus er is nog ruimte tot verandering / aanpassingen.
 
Reactiescore
1.140
Oke als ik zo is kijk zie ik 2 dingen waar waarschijnlijk wel scripts voor zullen komen maar ik neem aan dat het voor een zo'n grootmogelijke doelgroep bedoelt is dus dan heb je het liefst geen scripts nodig.

Eerste puntje waar ik bang voor ben is het overzicht in de verzamelplaats.
Hier dient denk ik een soort van filter voor te komen die automatisch orders en targets weg filtert die nog niet op korte termijn verstuurd moeten worden.
Het beste zal zijn als je deze filter zelf aan kunt zetten en zelf een tijdsduur kunt instellen hiervoor.
Lijkt me ook iets wat goed te doen is met een script dus dat komt er vrij zeker als dit nog niet ingebouwd is.

Daarnaast lijkt het me handig als je zelf een aanpassing kunt maken in de order voor hoeveel troepen er bij je aanval moeten zitten, immers geeft de aanvalsplanner eigenlijk vooral aan of iets een fake of een clear is en hoeveel troepen dat voor elke speler zijn zal verschillen.
Dus dat je dit zelf voor jouw targets kunt bijstellen.
Of beter nog dat je ergens kunt opslaan wat voor jouw account de troepen van een clear en/of fake zijn.

en ik zag het nog niet helemaal terug maar ik neem aan dat de planner een tijdrange kan instellen waarbinnen de aanvallen moeten aankomen?


Ik ben niet zeker of onderstaande ook echt de bedoeling is van deze aanvalsplanner maar aangezien dit soort scripts er sws gaan komen of er zelfs al zijn zou ik niet inzien waarom dit niet gewoon voor iedereen beschikbaar te maken.

Nu heb je namelijk wel duidelijk wat je moet aanvallen wanneer het moet aankomen en met hoeveel troepen maar nog niet met welk dorp en wanneer je moet aanvallen.

Logischerwijs maak je hiervoor een dynamische groep die filtert op de juiste hoeveelheid troepen. Mogelijk dat je dit zelfs in kunt bouwen in de aanvalsplanner. een optie om te filteren op dorpen die voldoen aan de troepen aantallen van de order. al is een eigen groep natuurlijk beter want daarin kun je op meer dan alleen troepen aantallen filteren, coords of safe/front groepen bijvoorbeeld.

Een toevoeging die laat zien hoeveel dorpen te veel of te weinig je hebt om alle orders met deze dynamische groep te kunnen afwerken.
Hiervoor is het van belang dat je orders kunt bundelen tot een massa. stel er staan meerdere massa's in je order lijst zou je anders te zien krijgen dat je te weinig dorpen hebt om de orders af te werken.

Vervolgens kan de aanvalsplanner aan de hand van bovenstaande informatie een berekening maken van de looptijden en een volgorde genereren welk bevel als eerste verstuurd moet worden en de tijd hierbij aangeven.
Een overzicht van de vertrektijden kun je genereren en exporteren met bb codes voor bijvoorbeeld op het forum of in je notities.
Vanuit dit overzicht kun je naar de juiste dorpen gaan om de aanvallen te versturen.
Nog mooier zou zijn als je een optie krijgt volgende bevel waarmee je automatisch naar het volgende bevel gaat.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Ik wist oprecht niet dat tw een aanvalsplanner had. Ziet er op het eerste oog ook vrij complicated uit in tegenstelling tot externe planners.

Kwam er dit jaar achter op .net. Daar stuurde iedereen er super snel veel fakes mee
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
werkt voor geen meter
 
Reactiescore
15
Hoewel enige maanden te laat en eigenlijk ook niet meer verwacht na heel veel frustratie s met t zoeken naar mogelijkheden om 1command enigszins te vervangen. ( Complete faillissement)
Moet ik zeggen dat dit een positieve ontwikkeling is en de gehoopte en gevraagde ingame vervanging van 1command.

Al die Def script heb ik niet eens geïnstalleerd.. mede doordat tw een zeer goede def ingame heeft en een toren ook nog vaak in t spel.

Een ingebouwde ingame att is de ultieme droom..
Weg met al die duizenden scripts die nu ook weer toch helaas gekomen zijn en tig Def scripts.. in geen verhouding tot een simpele att script.. die er was 1 Command.

Niks ten nadele van de scripters hoor.
Briljante gasten die tw geholpen hebben
Maar voor nieuwe spelers is t toch eerlijker en uiteindelijk makkelijker als er helemaal geen scripts met bugs en technische trucjes zijn.
Geen straffen ook voor per ongeluk verkeerd gebruik van scripts.
Ik vond recente oude scripts nog waaronder 1command nog op pc, laptop, tablet. Mobiel Tjes.

Mvg Marcel
 

DeletedUser69389

Guest
Hoewel enige maanden te laat en eigenlijk ook niet meer verwacht na heel veel frustratie s met t zoeken naar mogelijkheden om 1command enigszins te vervangen. ( Complete faillissement)
Moet ik zeggen dat dit een positieve ontwikkeling is en de gehoopte en gevraagde ingame vervanging van 1command.

Al die Def script heb ik niet eens geïnstalleerd.. mede doordat tw een zeer goede def ingame heeft en een toren ook nog vaak in t spel.

Een ingebouwde ingame att is de ultieme droom..
Weg met al die duizenden scripts die nu ook weer toch helaas gekomen zijn en tig Def scripts.. in geen verhouding tot een simpele att script.. die er was 1 Command.

Niks ten nadele van de scripters hoor.
Briljante gasten die tw geholpen hebben
Maar voor nieuwe spelers is t toch eerlijker en uiteindelijk makkelijker als er helemaal geen scripts met bugs en technische trucjes zijn.
Geen straffen ook voor per ongeluk verkeerd gebruik van scripts.
Ik vond recente oude scripts nog waaronder 1command nog op pc, laptop, tablet. Mobiel Tjes.

Mvg Marcel
Er is een nagenoeg kopie hiervoor. Althans voor het aanvallende deel: https://devilicious.dev/command-generator
 
Reactiescore
15
Er is een nagenoeg kopie hiervoor. Althans voor het aanvallende deel: https://devilicious.dev/command-generator
Ja...daarom ook dubbel onbegrijpelijk.

Maar goed laten we t positieve nu ervan inzien.
Als TW nu meer scripts ingame maakt hebben ze mijn zegen..
Ik weet dat erg veel spelers nu de laatste maanden geen massa att meer hebben gedaan.. ook niet met devillicious dat voor vele teveel gedoe is.
Velen spelen nu veel meer op defence
Ik zit nog op 4 werelden en overal dezelfde geluiden..
Wordt veel veel minder aangevallen en verdedigen is erg makkelijk.
Mass Def ingame en de tig gemaakte scripts
Dus kortom blij dat men dat nu inziet.
Make TW great Again.

Mvg Marcel
 
Bovenaan