Feedback Classic #33

Reactiescore
408
Wat een geweldige wereldinstellingen voor de 33ste klassieke wereld op Tribalwars! Ik kan mijn geluk niet op bij het lezen van deze instellingen. Vijf instellingen die er echt uitspringen voor mij:

  1. Start met 3 volledig uitgebouwde dorpen: Dit geeft spelers een fantastische voorsprong en stelt hen in staat om meteen in de actie te duiken. Geen gedoe met het opbouwen vanaf nul, maar direct strategisch spel!
  2. Snelheid: Met een bouwsnelheid van 4 en commandosnelheid van 0.6 wordt het tempo opgevoerd, waardoor de wereld dynamisch en uitdagend wordt. Snelle ontwikkeling en aanvallen zullen de norm zijn, waardoor spelers scherp moeten blijven.
  3. Edelmanproductie: Het gebruik van pakketjes en de duur van herbouwen voegen een extra laag strategie toe aan het edelen van dorpen. Spelers moeten goed nadenken over hun edelmanproductie en deze efficiënt beheren.
  4. Overwinningsvoorwaarden: Het dominantiemodel met een vereiste van 25% dominantie gedurende 10 dagen is een interessante uitdaging. Het feit dat de tweede stam verlenging kan aanvragen als ze binnen 5% van de dominantie van de eerste stam zijn, zorgt voor een spannende strijd om de suprematie.
  5. Nachtmodus: De spelersgebaseerde nachtmodus met een beschermingsfactor van x4 gedurende 9 uur is een geweldige toevoeging. Het biedt spelers de mogelijkheid om te rusten en op te laden, en zorgt ervoor dat nachtelijke aanvallen minder vaak voorkomen.
Al met al beloven deze wereldinstellingen een uitdagende en opwindende klassieke wereld op Tribalwars te worden. Ik kan niet wachten om te zien hoe spelers zich zullen onderscheiden en de strijd om dominantie zullen aangaan. Veel succes en veel plezier met spelen!
 
Bovenaan