feedback casual 5 & toekomst casuals

DeletedUser17472

Guest
Het is nog even afwachten of er een casual 6 komt. Nog even geduld dus :)
 
Reactiescore
2
Casuals best niet te snel op elkaar laten volgen. Het is echt nog is leuk om op een grote wereld zoals de casuals te spelen.
Als je ze snel op elkaar laat volgen worden de werelden niet groot en heb je eigenlijk een normale wereld gecreërt.
 

DeletedUser68358

Guest
Ik hoop eerlijk gezegd dat casual 1 rap afloopt.en dat ze dan met zen allen naar casual 5 komen.Het zou leuk zijn om eens een wereld te zien waar er meer dan 10 continenten gevuld word (10% vandere een wereld)

Ik ben zeker dat het voor inno ook voordeliger is (ze gaan meer pp verkopen) als er meer gevulde werelden zijn
Ook voor commuity is dit leuker.
Met andere woorden:win-win situatie

Ps:men zegt dat er meer geboost wordt.maar ik vermoed dat het einde ook wel veel geboost wordt(om zo hoog mogelijk in ranking te staan voor wereld sluit).
Ik ben zeker dat inno er veel meer baat bij heeft als er een wereld voor 80% gevuld is (met dan nog ongeveer 3500 spelers),dan een wereld die maar voor 10%gevuld is (met maar 1250 spelers)
 

DeletedUser72496

Guest
Ik hoop eerlijk gezegd dat casual 1 rap afloopt.en dat ze dan met zen allen naar casual 5 komen.Het zou leuk zijn om eens een wereld te zien waar er meer dan 10 continenten gevuld woreen

Ik ben zeker dat het voor inno ook voordeliger is (meer pp verkopen) als er meer gevulde werelden zijn
Ook voor commuity is dit leuker.
Met andere woorden:win-win situatie

Ps:men zegt dat het berin meer geboost wordt.maar ik vermoed dat het einde ook wel veel geboost wordt(om zo hoog mogelijk in ranking te staan voor wereld sluit).
Ik ben zeker dat inno er veel meer baat bij heeft als er een wereld voor 80% gevuld is (met dan nog ongeveer 3500 spelers),dan een wereld die maar voor 10%gevuld is (met maar 1250 spelers)

Gaat niet meer om naar Casual 5 te gaan met een account, wel naar Casual 6
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop eerlijk gezegd dat casual 1 rap afloopt.en dat ze dan met zen allen naar casual 5 komen.Het zou leuk zijn om eens een wereld te zien waar er meer dan 10 continenten gevuld word (10% vandere een wereld)

Ik ben zeker dat het voor inno ook voordeliger is (ze gaan meer pp verkopen) als er meer gevulde werelden zijn
Ook voor commuity is dit leuker.
Met andere woorden:win-win situatie

Ps:men zegt dat er meer geboost wordt.maar ik vermoed dat het einde ook wel veel geboost wordt(om zo hoog mogelijk in ranking te staan voor wereld sluit).
Ik ben zeker dat inno er veel meer baat bij heeft als er een wereld voor 80% gevuld is (met dan nog ongeveer 3500 spelers),dan een wereld die maar voor 10%gevuld is (met maar 1250 spelers)
Als Cas1 is afgelopen dan stoppen de meeste spelers daar wel.
 
Reactiescore
60
Dat denk ik ook, en cas1 is voorlopig ook nog niet afgelopen :p
 
Bovenaan