FEEBACK VAN DE LEGENDE

Reactiescore
510
Beste spelers,

Na de vele feedback vanuit de community is er beslist om wereld 104 op 5 december te laten starten ipv 6 december.

Deze wereld zal in de loop van de dag zijn deuren openen.

We bedanken jullie allen voor deze feedback en wensen jullie veel plezier op deze wereld.

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars Team
Hoezo en waarom ongeloofelijk dit ik zat al klaar voor morgenochtend. Vanmdidag heb ik overleggen geplant staan dus ik kan niet. Ik dacht dat we ondertussen van de belgische invloeden afwaren in dit spelletje maar de lange arm van duckje is nog duidelijk zichbaar.

SLECHTE UPDATE DIT KEER

Reactiescore
345
Snap ook niet waarom een nieuwe wereld niet gewoon om 19u ofzo begint, zodat de meeste mensen vrij zijn, ipv een moment dat de meesten bezig zijn met andere zaken.

Reactiescore
1.196
Snap ook niet waarom een nieuwe wereld niet gewoon om 19u ofzo begint, zodat de meeste mensen vrij zijn, ipv een moment dat de meesten bezig zijn met andere zaken.

Opzich zit je dan wel weer vaak met de nacht.
hangt natuurlijk een beetje van de settings af, maar meestal ben je de eerste 12 uur aardig intensief bezig met non stop dingen doen, dus zo laat beginnen zou dan ook weer onpraktisch zijn.
Meeste teams gaan toch wel een speler hebben die kan overdag rond die tijd, dus ook niet een enorme ramp.
En als je solo speelt en je kunt overdag niet spelen ben je eigenlijk bij voorbaat al kansloos voor een intensief spel als tw.
Sterker nog voor die spelers raad ik juist aan begin maar iets later in de rim heb je meer kans dan gelijk bij de start beginnen.

Reactiescore
0
Opzich zit je dan wel weer vaak met de nacht.
hangt natuurlijk een beetje van de settings af, maar meestal ben je de eerste 12 uur aardig intensief bezig met non stop dingen doen, dus zo laat beginnen zou dan ook weer onpraktisch zijn.
Meeste teams gaan toch wel een speler hebben die kan overdag rond die tijd, dus ook niet een enorme ramp.
En als je solo speelt en je kunt overdag niet spelen ben je eigenlijk bij voorbaat al kansloos voor een intensief spel als tw.
Sterker nog voor die spelers raad ik juist aan begin maar iets later in de rim heb je meer kans dan gelijk bij de start beginnen.
Harde feedback voor starters/nieuwelingen. Bij voorbaat kansloos.

Reactiescore
1.196
True maar wel een feit. Je kunt best leuk mee doen hoor, alleen voor dat soort spelers gaat het paar uur later starten niet uit maken.
Als je genoeg tactisch inzicht hebt en vooral veel dedication ga je nog wel gewoon top 10 kunnen halen, met een beetje geluk in de start.
Maar dat geluk heb je sneller als je meer in de rim ligt dus ook dan is een latere start beter imo.

Reactiescore
420
Al uit waarom de start met een dag vervroegd is.
Gok zodat het winterevent met de kluis gezien kon worden als het tweede event en actief was in plaats van dat het gezien werd als eerste event van de wereld.

Bovenaan