Februari awards

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum

DeletedUser59657

Guest
Ulquiorra-Schiffer zei:
Ik let op het oosten, de rest van de wereld boeit me niks, vandaar.
Ik ben zijn buurman , dus hou mij dan in het oog :D

robryman mooi lijst van je !
 

DeletedUser

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in februari het meeste van zichzelf laten zien?
1- ulquiorra-schiffer
2- rejoin
3- Anne.

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- B2B
2- ~up~
3- huh?
Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- --
2- --
3- --

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van Februari - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1-ulquiorra-schiffer
2- Thomas 410
3-

Dit waren de standaard vragen. Hieronder nog wat suggestievragen aangebracht door StijnMakesWare in het januari topic


Welke speler heeft het beste cluster?
1-
2-
3-

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1-
2-
3-

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-
2-
3-

haha kom je nu hier spelen nadat je hebt gefaald op w17?
 

DeletedUser

Guest
Ze heeft niet gefaald?
De eigenaar van dat account heeft alles verpest hé!

oww kan, ik liet me effe leiden door geruchten. Maar dat hoort hier niet thuis.

Waar blijven de andere lijstjes? En check ook eens de stats van rise! op 2 maart alvast voor de volgende awards xD
 

DeletedUser59173

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in februari het meeste van zichzelf laten zien?
1- ulquiorra-schiffer
2- rejoin
3- Anne.

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- B2B
2- ~up~
3- huh?
Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- --
2- --
3- --

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van Februari - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1-ulquiorra-schiffer
2- Thomas 410
3-

Dit waren de standaard vragen. Hieronder nog wat suggestievragen aangebracht door StijnMakesWare in het januari topic


Welke speler heeft het beste cluster?
1-
2-
3-

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1-
2-
3-

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-
2-
3-

Speler van de Maand - Wie heeft er in februari het meeste van zichzelf laten zien?
1- Atomic Skull
2- Rejoin
3- Quintkiller

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Huh?
2- B2B.
3- Modus

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- The Rots
2- Lord Vailliant (best wat gehad)
3- Papsnoede

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- The Rots
2- Rejoin
3- Quintkiller


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- John1980 (kom op, BBtjes edelen, en door een vijandelijke speler.
2-
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Mass nobling :D
2- Puntengroei van mezeld :cool:
3-

Meest Veelbelovende Speler van Februari - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Rejoin
2- Anne. (lief, maar sluw)
3-

Dit waren de standaard vragen. Hieronder nog wat suggestievragen aangebracht door StijnMakesWare in het januari topic


Welke speler heeft het beste cluster?
1- Rejoin
2-
3-

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- nvt
2-
3-

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1- Yun70
2-
3-

jongens geweldig dat ik in jullie lijstje sta maar ik heb de afgelopen maand dus zo'n beetje niks gedaan :p
heb echt alleen wat aanvalletjes getuurd die waardeloos getimed waren :p en wat tropejs voor wat stamgenoten ingezet en dat is het wel :p
 

DeletedUser

Guest
jongens geweldig dat ik in jullie lijstje sta maar ik heb de afgelopen maand dus zo'n beetje niks gedaan :p
heb echt alleen wat aanvalletjes getuurd die waardeloos getimed waren :p en wat tropejs voor wat stamgenoten ingezet en dat is het wel :p

jij speelt nog :eek:?
 

DeletedUser59173

Guest
lol, je hebt toch nog co's? als ik het co aanvraag ding goed heb meegehouden, moeten er nu nog 2 op zitten.

ja en als die dan 4 dagn niet inloggen ben ik er klaar mee ;) heb al iemand die wel actief is :D
 
Bovenaan