FearUS vs. +TFC+ en co.

DeletedUser

Guest
FearUs is rising to the top..

Succes er mee. (niet echt nodig) winnen doen ze toch wel.
 

DeletedUser20611

Guest
Dat jullie nou maar op 1 front oorlog kunnen voeren hoeft niet te zeggen dat FearUS dat niet kan.. :)
Ik zal even de fronten tellen moment .
1. Frontje met jullie (TomTom en co)
2. Front met FearUS (K35 , K25 , K26 , K34 , K7 , K5 , ...)
3. Front met K 32
4. Front met Gallia

Volgens mij is 3 + 1 zeer groot front nog steeds niet gelijk aan één.
Maar goed ik ken het verhaal al dat je weer gaat afsteken Cornelis dus laat het voor wat het is.
Nee beter nog , maak een topic op het AF over InS dan hoeven jullie hier nietmeer optescheppen!
 

DeletedUser

Guest
Ik zal even de fronten tellen moment .
1. Frontje met jullie (TomTom en co)
2. Front met FearUS (K35 , K25 , K26 , K34 , K7 , K5 , ...)
3. Front met K 32
4. Front met Gallia

Volgens mij is 3 + 1 zeer groot front nog steeds niet gelijk aan één.
Maar goed ik ken het verhaal al dat je weer gaat afsteken Cornelis dus laat het voor wat het is.
Nee beter nog , maak een topic op het AF over InS dan hoeven jullie hier nietmeer optescheppen!

Ik zeg toch niet dat jullie maar 1 front hebben. Ik zeg dat jullie maar op 1 front oorlog kunnen voeren..Ik zie namelijk geen overnamens tegen K 32, Gallia noch ons. Dat jullie meerdere fronten hebben heb ik nergens ontkend.
 

DeletedUser20611

Guest
Wij hebben dan ook nog geen enkele actie uitgezet tegen jullie.
Wij kunnen ons natuurlijk gaan richten op alle fronten maar dat zou zonde zijn.
Als je je richt op verschillende zal de kracht en het effect van de aanvallen verminderen.
 

DeletedUser

Guest
Prioriteiten stellen heet zoiets...

En dat lag bij FearUS zoals goupaa dat ook al eerder vermeld had. Zoals te zien is was het de juiste keuze aan de hand van de resultaten.
 

DeletedUser

Guest
Prioriteiten stellen heet zoiets...

En dat lag bij FearUS zoals goupaa dat ook al eerder vermeld had. Zoals te zien is was het de juiste keuze aan de hand van de resultaten.

Oke,

Als wij aan de beurt komen, geef eerst een seintje want anders halen we het niet :p /sarcasme.
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik jullie feestje verstoor hoor, maar dat +TDC+ slechts één oorlog uitvoert is pure noodzaak. Momenteel gaat het +TDC+ voor de wind, maar nog niet lang geleden spraken we over 2 stammen waarbij de strijd tegen FearUS heel wat moeilijker ging.

Profiteer van de gunstige wind, maar wees niet overmoedig, want jullie positie is alles behalve benijdenswaardig.

Wees blij dat je maar 1 actief front hebt, want zoals je eerder al hebt kunnen merken is het openen van een 2de front onmiddellijk fataal (cfr. tomtom). En als je eens rond je kijkt mag je Gallia wel dankbaar zijn dat ze zich zo heftig verzetten tegen K32...

Ik had voorspeld dat jullie fusie een grote kans op succes zou hebben, maar de toekomst ziet er somberder uit...
 

DeletedUser

Guest
Somberder? Het is nog nooit zo goed gegaan in onze stam en dat zal er alleen maar op verbeteren. Verder zijn wij geen profiteurs zoals jullie, die een stam in moeilijkheden nog wat extra gaan schoppen. Verder blijven wij met onze voetjes op de grond en gaan niet zweven zoals jullie, wij doen gewoon ons best en het laat ons koud wat anderen hierover denken. Ik ben eens benieuwd of jullie binnen x aantal maand nog zo gaan zitten bluffen en uitpakken.
En zoals ik en vele anderen met mij al hebben willen aangeven, maak een eigen topic aan voor al jullie gespam. Ik wil wel helpen met een titel: "Het Insomnia bluf/spam/weenhoekje..."
 

DeletedUser

Guest
Somberder? Het is nog nooit zo goed gegaan in onze stam en dat zal er alleen maar op verbeteren. Verder zijn wij geen profiteurs zoals jullie, die een stam in moeilijkheden nog wat extra gaan schoppen. Verder blijven wij met onze voetjes op de grond en gaan niet zweven zoals jullie, wij doen gewoon ons best en het laat ons koud wat anderen hierover denken. Ik ben eens benieuwd of jullie binnen x aantal maand nog zo gaan zitten bluffen en uitpakken.
En zoals ik en vele anderen met mij al hebben willen aangeven, maak een eigen topic aan voor al jullie gespam. Ik wil wel helpen met een titel: "Het Insomnia bluf/spam/weenhoekje..."

Jij noemt het profiteren, ik noem het gewoon op meerdere fronten actief kunnen zijn. Ik word er moe van dat wij door jullie de hele tijd beticht worden van profiteren dit profiteren dat.. Slaat totaal nergens op.

Als een stam als FearUS raakvlakken heeft met zowel InS als TDC is het toch een kwestie van tijd dat beide stammen FearUS aanpakken tegelijkertijd (helaas toeval, voor de complot-denkers onder ons).. dusja.

Dat jullie je maar op 1 front willen richten vind ik beetje zwakjes. een stam van dit formaat kan zich makkelijk op meerdere fronten manifesteren vind ik. Btw, welke van jullie fronten zijn eigenlijk géén (ongeschreven weliswaar) naps? (behalve FearUS en InS ofc.)
 

DeletedUser

Guest
Kunnen jullie niet gewoon es 1 keer ophouden met bekvechten?

FearUS verliest massa's aan beide stammen.. harde werkelijkheid is.. dat jullie allemaal profiteurs als je het goed bekijkt. Terwijl ieder zn positie verstevigde door te fuseren blijfen wij zelfde en door heel wat pech kost het gewoon mega veel. Majah dat is het spel right?

*zucht* ben toe aan vakantie
 
Bovenaan