FearUS vs. +TFC+ en co.

DeletedUser

Guest
Toeval moet niet met profiteren worden verward. Maar natuurlijk dat iedereen naar profijt streeft, anders blijft iedereen maar op z'n eilandje zitten en noemde dit spel "eenzaam,passief en desolaat".

Het noemt echter "tribal wars" en er wordt gevochten tussen de stammen. Dat FearUS het nu ff lastig heeft van INS is een puur gevolg van acties door FearUS in het verleden. Je mag ons gerust komen aanvallen hoor, we zien het wel aan. Maar hou er rekening mee dat we het verloren bloed op een dag komen wreken. En dan mag je excuses ophalen zoals je wilt, mogen we profiteurs genoemd worden, maar wij in de stam weten dat het gaat om een wraakactie, en zij die ons lastig gevallen hebben zullen het geweten hebben.

Weet wat je zaait, want op het eind van het seizoen moet er ook geoogst worden...
 

DeletedUser

Guest
Toeval moet niet met profiteren worden verward. Maar natuurlijk dat iedereen naar profijt streeft, anders blijft iedereen maar op z'n eilandje zitten en noemde dit spel "eenzaam,passief en desolaat".

Het noemt echter "tribal wars" en er wordt gevochten tussen de stammen. Dat FearUS het nu ff lastig heeft van INS is een puur gevolg van acties door FearUS in het verleden. Je mag ons gerust komen aanvallen hoor, we zien het wel aan. Maar hou er rekening mee dat we het verloren bloed op een dag komen wreken. En dan mag je excuses ophalen zoals je wilt, mogen we profiteurs genoemd worden, maar wij in de stam weten dat het gaat om een wraakactie, en zij die ons lastig gevallen hebben zullen het geweten hebben.

Weet wat je zaait, want op het eind van het seizoen moet er ook geoogst worden...

amen.



en ik noem het geen profiteurs..
ik noem het slim.
 

DeletedUser20611

Guest
Kunnen jullie niet gewoon es 1 keer ophouden met bekvechten?

FearUS verliest massa's aan beide stammen.. harde werkelijkheid is.. dat jullie allemaal profiteurs als je het goed bekijkt. Terwijl ieder zn positie verstevigde door te fuseren blijfen wij zelfde en door heel wat pech kost het gewoon mega veel. Majah dat is het spel right?

*zucht* ben toe aan vakantie

Inderdaad , ik moet zeggen ondakns er de 'haat-cliché' zou moeten zijn met de vijand dat ik voor FearUS enorm veel respect heb!

- Niet gefuseerd
- Niet veel recruting
- Liggen bijna nergens aan een grens/veilig
- Overlaatst zeer mooi aanvalsplan
- ...

Om er nu geschiedenis bij te halen : Zegt Koaieus Amadeus Kopdvreurus Ceasar: Van alle stammen zijn de FearUS leden het dapperste omdat zij het verste van alle grenzen liggen en langst de andere kant van hun cluster vechten met de Insomniezen.

Origineel van Julius Ceasar: Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperste omdat zij het verste van alle cultuur staan en aan de overkant van de Rijn vechten met de Germanen
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad , ik moet zeggen ondakns er de 'haat-cliché' zou moeten zijn met de vijand dat ik voor FearUS enorm veel respect heb!

- Niet gefuseerd
- Niet veel recruting
- Liggen bijna nergens aan een grens/veilig
- Overlaatst zeer mooi aanvalsplan
- ...

Om er nu geschiedenis bij te halen : Zegt Koaieus Amadeus Kopdvreurus Ceasar: Van alle stammen zijn de FearUS leden het dapperste omdat zij het verste van alle grenzen liggen en langst de andere kant van hun cluster vechten met de Insomniezen.

Origineel van Julius Ceasar: Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperste omdat zij het verste van alle cultuur staan en aan de overkant van de Rijn vechten met de Germanen




Goed gezegd joel ;) Maar onthou onderschat of overschat de vijand nooit in iedere krijger zit een aanvallende kracht die op elk moment kan ontwaken ;)
 

DeletedUser

Guest
whehe nou genoeg gejankt en geslijmt.. rammeuhhh ^^

ennuh goupaa gefeliciteerd :D (K)(K)(K)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af.. nudat abe1 uit FearUS is, en ze "zou eventueel" stoppen daar met VV'tjes draaien (je had er ongeveer 10 dacht ik hé abe1?).. wat stelt FearUS dan nog voor..? Ze is immers toe aan vakantie (zegt ze zelf). Naja, ze zal wel blijven vechten voor haar 'actieve' stamkern.."Die Hard, Baby!" :D
 

DeletedUser

Guest
3 biches, 1 goal hé.. de 3e zal ook nog wel volgen zeker? (volgens hun profiel toch :p)
 

DeletedUser4366

Guest
jammer wilde net weer komen helpen.
haha.

heb altijd klaar gestaan voor die stam vanaf het begin tot ik vast lag.

vindt wel jammer was wel mooie stam maar uiteindelijk toch kapot gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Nee hopen dat jullie intern ruzie krijgen dan kunnen we hier door blijven spammen D:
 

DeletedUser18986

Guest
ik zou zeggen ga je gang :D

ik blijf even wachten, ik ga ervan uit dat het binnen een week of 4 hommeles is
 

DeletedUser32359

Guest
en ik volg je daarmee

(zodra ik weer in TDC zit na mijn fusie:p)
 
Bovenaan