FearUS vs. +TFC+ en co.

DeletedUser

Guest
ga ergens anders huilen man.
eerst was het ok, dat de stats erbij kwamen, en hadden de vv's van tomtom nog een grote mond.
Nu tomtom is opgegeven krabbelen jullie weer terug, fijn..

Mar niet achteraf gaan janken.


en ook nog eens tomtom kicken, slecht voor de stats???

Je kan toch wel lezen?

Titel zegt: FearUS vs. +TFC+ en co.

Daar hebben jullie dus helemaal niets in te zoeken. Daarnaast is er helemaal geen actie opgezet tegen InS vanuit +TDC+. Zoals eerder genoemd zijn jullie gewoon een stelletje profiteurs van de huidige oorlog tussen FearUS en +TDC+.

Natuurlijk veel clears en mooie aanval van jullie kant maar totaal geen respect te bekennen voor andere stammen vanuit InS dus zullen jullie ook nooit geen respect terug ontvangen. Altijd lopen jullie te janken "iedereen haat ons". "Elke stam is slecht behalve InS". Allemaal groot bekken die constant hier op het algemeen forum van zich moeten laten horen. Statsjes spammen terwijl wij met een enkel spelers een klein front hebben met jullie. Heel groots van jullie om dan zo'n speler aan te vallen terwijl we vol in oorlog zijn met FearUS.

Wacht en geef ons dan maar wat tijd om onze front te verbreden en dan maken we voor ons wel een aparte topic waar jullie zo fijntjes jullie stats kunnen spammen. :)

Waarom TomTom gekickt is? Wat moet je met iemand die niet meer online komt omdat hij stopt op deze wereld ivm tijdgebrek en geen VV afgeeft? Hebben nog 3 dagen gewacht zelfs dus hoezo slecht voor stats? Dan hebben we TomTom direct wel gekickt ;)
 

DeletedUser

Guest
Tging juist andersom. Nenya ging naar InS. Nieuwe speler erop en toen naar GAN toe ofzo. Dat is iig wat ik weet :p

Nenya ging onder Gildor Inglorion naar InS. Gildor stopte en Reborn Jesus kwam op het acc, hij had meer vrienden in GAN dus ging hij daarnaartoe, ik speelde toen ook op dat account. Wij stopte allebei en gaven de vv aan GAN. Toen ik na een tijdje weer eens keek zat Nenya in +TFC+. Daar hoort zo'n mooi account niet thuis :D Dus verwijderde ik het met toestemming van Gildor :cool:

Nu duidelijk appelflapjes?
 

DeletedUser

Guest
Daar hebben jullie dus helemaal niets in te zoeken. Daarnaast is er helemaal geen actie opgezet tegen InS vanuit +TDC+. Zoals eerder genoemd zijn jullie gewoon een stelletje profiteurs van de huidige oorlog tussen FearUS en +TDC+.

Je beledigd dus nu de planners van de aanval op tomtom zeer hard :)
 

DeletedUser

Guest
neej we hebben toch gezegt dat we het een mooie aanval vonden! :D

wel de tekst lezen he! :rolleyes:

maarja we komen wel naar front toe en dan kunnen we zien of ins wel zo goed is als men zegt dat ze zelf zijn!
:) onze tijd komt nog wel!
dont wurry ;)

mvg niky
 

DeletedUser

Guest
Je kan toch wel lezen?

Titel zegt: FearUS vs. +TFC+ en co.

Daar hebben jullie dus helemaal niets in te zoeken. Daarnaast is er helemaal geen actie opgezet tegen InS vanuit +TDC+. Zoals eerder genoemd zijn jullie gewoon een stelletje profiteurs van de huidige oorlog tussen FearUS en +TDC+.

Natuurlijk veel clears en mooie aanval van jullie kant maar totaal geen respect te bekennen voor andere stammen vanuit InS dus zullen jullie ook nooit geen respect terug ontvangen. Altijd lopen jullie te janken "iedereen haat ons". "Elke stam is slecht behalve InS". Allemaal groot bekken die constant hier op het algemeen forum van zich moeten laten horen. Statsjes spammen terwijl wij met een enkel spelers een klein front hebben met jullie. Heel groots van jullie om dan zo'n speler aan te vallen terwijl we vol in oorlog zijn met FearUS.

Wacht en geef ons dan maar wat tijd om onze front te verbreden en dan maken we voor ons wel een aparte topic waar jullie zo fijntjes jullie stats kunnen spammen. :)

Waarom TomTom gekickt is? Wat moet je met iemand die niet meer online komt omdat hij stopt op deze wereld ivm tijdgebrek en geen VV afgeeft? Hebben nog 3 dagen gewacht zelfs dus hoezo slecht voor stats? Dan hebben we TomTom direct wel gekickt ;)

hierin bevestig je eigenlijk dat je gewoon een KL(*)(*)Te stam heb..
Dus als jullie oorlog voeren kunnen jullie dat maar aan 1 kant?..

Jullie hadden een klein front met ons, PROP het dan vol?..
Leiden wij verliezen en jullie lachen ons uit, als je niet weet hoe het spelletje in elkaar zit, kan je ook gewoon beter stoppen net als tomtom..

Maar daarin tegen is tomtom een hele sportieve tegenstander geweest.
nooit schelden oid, maar gewoon een toffe gozer.

tomtom assendelft vandaag om 15:25 uur
Hier nog een berichtje van de echte tomtom.

We hebben inderdaad een leuke strijd gehad. Ik heb het lang volgehouden tegen de gezamenlijke aanvallen van InS, maar 2 weken geleden heb ik besloten om te stoppen op deze wereld. Heb op w10 ook nog een groot account dat steeds meer tijd kost, deze wereld kostte ook veel tijd, en met de zomer in aantocht had ik niet veel zin om lang achter de computer te zitten. Dus ervoor gekozen om hier te stoppen.

Jij iig nog veel succes hier, doe maar de groeten aan je medeleden van InS.

zou wel gek zijn.. als nederland of wie dan ook in het noorden oorlog heeft,
en dan in het zuiden niets meer kan.. AKA LEER spelen?
 

DeletedUser

Guest

hierin bevestig je eigenlijk dat je gewoon een KL(*)(*)Te stam heb..
Dus als jullie oorlog voeren kunnen jullie dat maar aan 1 kant?..

Als je een dusdanig goede vijand hebt, ja dan wel.
Wij willen het goed doen niet een jaar over doen en eigenlijk nog geen stam te gronde hebben gericht.


Jullie hadden een klein front met ons, PROP het dan vol?..
Leiden wij verliezen en jullie lachen ons uit, als je niet weet hoe het spelletje in elkaar zit, kan je ook gewoon beter stoppen net als tomtom..

En wat denk je dat Fearus de eerste de beste is, ik heb ze nog altijd hoger staan als Ins, dus die hebben voorrang. Niet dat het ooit de bedoeling was om daarmee zoveel dorpen te verliezen, maar dat krijg je in tijden van oorlog dan kan je niet op elk front winnen, en die aanval was goed opgezet.

Maar daarin tegen is tomtom een hele sportieve tegenstander geweest.
nooit schelden oid, maar gewoon een toffe gozer.

Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar daarom wouden wij hem toen graag in +TFC+

zou wel gek zijn.. als nederland of wie dan ook in het noorden oorlog heeft,
en dan in het zuiden niets meer kan.. AKA LEER spelen?

Ja zonder de steun van Amerika en of VN. zal Nederland uberhoud weinig
doen. Daar wel eens over nagedacht??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Wat doen mij lievelings FearUSlid nu of moet ik zeggen Ex-FearUS lid :O
 

DeletedUser14103

Guest
Je kan toch wel lezen?

Titel zegt: FearUS vs. +TFC+ en co.

Daar hebben jullie dus helemaal niets in te zoeken. Daarnaast is er helemaal geen actie opgezet tegen InS vanuit +TDC+. Zoals eerder genoemd zijn jullie gewoon een stelletje profiteurs van de huidige oorlog tussen FearUS en +TDC+.

Natuurlijk veel clears en mooie aanval van jullie kant maar totaal geen respect te bekennen voor andere stammen vanuit InS dus zullen jullie ook nooit geen respect terug ontvangen. Altijd lopen jullie te janken "iedereen haat ons". "Elke stam is slecht behalve InS". Allemaal groot bekken die constant hier op het algemeen forum van zich moeten laten horen. Statsjes spammen terwijl wij met een enkel spelers een klein front hebben met jullie. Heel groots van jullie om dan zo'n speler aan te vallen terwijl we vol in oorlog zijn met FearUS.

Wacht en geef ons dan maar wat tijd om onze front te verbreden en dan maken we voor ons wel een aparte topic waar jullie zo fijntjes jullie stats kunnen spammen. :)

Waarom TomTom gekickt is? Wat moet je met iemand die niet meer online komt omdat hij stopt op deze wereld ivm tijdgebrek en geen VV afgeeft? Hebben nog 3 dagen gewacht zelfs dus hoezo slecht voor stats? Dan hebben we TomTom direct wel gekickt ;)

punt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
@ chimaroel,,
ik bedoel, als jullie daar alles vol hadden gezet, leden wij veel verliezen, en konden jullie ons uitlachen.. " verkeerd geinterperteerd ofzo :p ".


hierin bevestig je eigenlijk dat je gewoon een KL(*)(*)Te stam heb..
Dus als jullie oorlog voeren kunnen jullie dat maar aan 1 kant?..

Als je een dusdanig goede vijand hebt, ja dan wel.
Wij willen het goed doen niet een jaar over doen en eigenlijk nog geen stam te gronde hebben gericht.

dat betekend dus dat je aan de rest van je front bondgenoten moet hebben?

Jullie hadden een klein front met ons, PROP het dan vol?..
Leiden wij verliezen en jullie lachen ons uit, als je niet weet hoe het spelletje in elkaar zit, kan je ook gewoon beter stoppen net als tomtom..

En wat denk je dat Fearus de eerste de beste is, ik heb ze nog altijd hoger staan als Ins, dus die hebben voorrang. Niet dat het ooit de bedoeling was om daarmee zoveel dorpen te verliezen, maar dat krijg je in tijden van oorlog dan kan je niet op elk front winnen, en die aanval was goed opgezet.

en die van ons niet?..

Maar daarin tegen is tomtom een hele sportieve tegenstander geweest.
nooit schelden oid, maar gewoon een toffe gozer.

Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar daarom wouden wij hem toen graag in +TFC+

Toen wist je dat al?, geloof ik niets van..
en als je hem toen zograag wou hebben, waarom verdedig je hem dan amper?.
of was die in 1x veranderd dat je hem niet meer wou?


zou wel gek zijn.. als nederland of wie dan ook in het noorden oorlog heeft,
en dan in het zuiden niets meer kan.. AKA LEER spelen?

Ja zonder de steun van Amerika en of VN. zal Nederland uberhoud weinig
doen. Daar wel eens over nagedacht??

dus nu zeg je dat je dus een bondgenoot nodig hebt om ons aan te kunnen.
wij van insomnia voeren toch ook aan meerdere kanten oorlog?
En ja er zitten verliezen bij, maar die zijn gemakkelijk te overzien..
En dat zonder bondgenoten..
dat zegt dus meer over onze " verdedigings " kunsten, dan jullie aanvallende kunsten, niet?
 

DeletedUser32359

Guest
ga jij maar eerst eens goed die tekst van gouppa overlezen crea want volgens mij heb je sommige stukken tich wat verkeerd begrepen ;)
 

DeletedUser

Guest
ga jij maar eerst eens goed die tekst van gouppa overlezen crea want volgens mij heb je sommige stukken tich wat verkeerd begrepen ;)

Crea- is een druk bezette stamleider, vergeef hem maar dat hij zo "vluchtig" over het AF aan het lezen is.. Tenslotte is het AF van één iets van minder significante waarde dan het in-game gedoe maar is en blijft leuk om je eens in uit te leven ;)..

Gegroet.
 
Bovenaan