FearUS vs. +TFC+ en co.

DeletedUser

Guest
Spammers :p

maaruh wat is dat nou.. counters TDC? Zo zijn we niet getrouwd ^^
 

DeletedUser

Guest
je ging toch trouwen ? xD of heb ik nou verkeerde voor me :p
met wie was het ook weer ?:confused:

Klopt met koaieus ... maar trouw ik met hem dan ook gelijk met de stam dus ja dat wordt een probleempje aangezien dit niet in de huwelijksvoorwaarden staat!!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: +TDC+
Players:

Side 2:
Tribes: FearUS
Players:

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 67
Kant 2: 26
Verschil: 41

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 18
Verschil: 7

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 613,519
Kant 2: 254,493
Verschil: 359,026

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 239,723
Kant 2: 177,351
Verschil: 62,372

image.php



laaste 24 uur!

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zelfs op grotere schaal xD (en nee fearus zal niet zo gemeen zijn om van de maand te doen xD)

Side 1:
Tribes: +TDC+ +TIC+
Players:

Side 2:
Tribes: SaveUS FearUS
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 647
Kant 2: 332
Verschil: 315

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 89
Kant 2: 59
Verschil: 30

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,066,225
Kant 2: 2,889,985
Verschil: 3,176,240

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 877,467
Kant 2: 550,749
Verschil: 326,718

image.php
 

DeletedUser

Guest
whahahahhaa we worden gepwnt whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Weetje TDC en INS ik hou van jullie.. serieus jullie zijn the bomb. Ins de Robin hood die steelt van ons ooit zo rijkelandje en TDC the underdog die van ons ooit zoveel verloor ;)

Helemaal goed ennuh sorry als ik een beetje wazig typ (krijg je van weinig slaap) hahaha disturbia die dum dum dum (8)
 

DeletedUser

Guest
Dat waren toen ze in TFC kwamen hoe veel aanvallen???

6 dorpen in mei verloren aan Revolt en dan praat ik over de ex Gan members
Dus lees zelf even eerst de geschiedenis boeken voordat je post.

Of die aanvallen moeten toen heel slecht zijn geweest dat de ex Gan leden niet eens de moeite namen om het te zeggen.

Denk dat je toch iets verder terug moet in de geschiedenis. Kijk ook naar de acties op bv. Nenya, die tel ik ook mee. Was GAN/+TDC+, of medico loco?
 

DeletedUser

Guest
whahahahhaa we worden gepwnt whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Weetje TDC en INS ik hou van jullie.. serieus jullie zijn the bomb. Ins de Robin hood die steelt van ons ooit zo rijkelandje en TDC the underdog die van ons ooit zoveel verloor ;)

Helemaal goed ennuh sorry als ik een beetje wazig typ (krijg je van weinig slaap) hahaha disturbia die dum dum dum (8)

ach joh :p come to the light :D
joint the forces of the light jonge strijder xD
 

DeletedUser

Guest
blijkt toch dat de aanval tot nu toe geen groot succes is!

er wordt meer gedelt door ons met persoonlijke acties!:p

had fear us hoger in geschat toen ze de aanval begonnen!

:cool: 2200 fakes te gaan op mijn dorpjes
 

DeletedUser

Guest
Vermindert het aantal aanvallen van Menne0 dan niet... damn...rot-edel-limiet...

In ieder geval, Menne0 heeft me plechtig beloofd volgende actie (volgende week, of wat later als +TDC+ goed aan het blokken is) tegen mij op te zetten (Zeeuwse land), dus die DEF kunnen jullie zo wel weer opbouwen dan. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Gilga (Handtekening) :

W7: I-baby: Zeeuwse land

Ik hou van :zwaar:
Heb je er veel? Dan kom ik misschien wel eens op bezoek...

Meest subtiele hint ooit (!)

@ Yesgirl (Abe1) :

("Slapeloosheid"/"dusturbia") :

Is dat stiekem een joinrequest voor (Slaapkliniek -> InSomnia) & (The "Disturbed" Crusaders) ?

:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Denk dat je toch iets verder terug moet in de geschiedenis. Kijk ook naar de acties op bv. Nenya, die tel ik ook mee. Was GAN/+TDC+, of medico loco?

Nenya heeft amper in onze stam gezeten, want toen vond lieflap het nodig om het acc te wissen om naar ins te gaan?

Dus die tel ik niet mee. Die heeft nooit bij ons gespeeld, heeft de uitnodiging geaccepteerd en is nooit meer ingelogd dus gekickt, medico loco zegt mij niks is misschien wel Gan maar geen +TFC+

De geschiedenis ontken ik ook niet maar toen ze binnen de TFC muren waren hebben ze weinig tot geen last gehad van Revolt.
 

DeletedUser

Guest
Nenya heeft amper in onze stam gezeten, want toen vond lieflap het nodig om het acc te wissen om naar ins te gaan?

Dus die tel ik niet mee. Die heeft nooit bij ons gespeeld, heeft de uitnodiging geaccepteerd en is nooit meer ingelogd dus gekickt, medico loco zegt mij niks is misschien wel Gan maar geen +TFC+

De geschiedenis ontken ik ook niet maar toen ze binnen de TFC muren waren hebben ze weinig tot geen last gehad van Revolt.

Lulkoek, ik vond dat zo'n mooi account als Nenya gewoon niet thuishoorde in een stam als +TFC+ dus heb ik het maar verwijderd :cool:
 

DeletedUser

Guest
Lulkoek, ik vond dat zo'n mooi account als Nenya gewoon niet thuishoorde in een stam als +TFC+ dus heb ik het maar verwijderd :cool:

Nee, klopt maar ja das jou mening! I don't care.


Maar zoals toen ook al onze mening is net even iets anders.
En gelukkig maar.
 

DeletedUser

Guest
Nenya heeft amper in onze stam gezeten, want toen vond lieflap het nodig om het acc te wissen om naar ins te gaan?

Dus die tel ik niet mee. Die heeft nooit bij ons gespeeld, heeft de uitnodiging geaccepteerd en is nooit meer ingelogd dus gekickt, medico loco zegt mij niks is misschien wel Gan maar geen +TFC+

De geschiedenis ontken ik ook niet maar toen ze binnen de TFC muren waren hebben ze weinig tot geen last gehad van Revolt.

Tging juist andersom. Nenya ging naar InS. Nieuwe speler erop en toen naar GAN toe ofzo. Dat is iig wat ik weet :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: +TDC+
Players: vossie122

Side 2:
Tribes: FearUS
Players:

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 102
Kant 2: 28
Verschil: 74

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45
Kant 2: 9
Verschil: 36

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 944,482
Kant 2: 247,214
Verschil: 697,268

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 430,957
Kant 2: 87,658
Verschil: 343,299

image.php



update

ps: on topic blijven

ins maak niet zoon probleem van de history!
 

DeletedUser

Guest
anders niks ga ander topic vol klade daar mee!

wordt beetje gek van gezeur dit topic is voor fear us vs tdc!
;)

laten we het daar over hebben en als ins nou alleen wil profiteren van dat wij in oorlog met elkaar liggen moeten jullie daar een topic voor openen!
:cool:
 

DeletedUser

Guest
anders niks ga ander topic vol klade daar mee!

wordt beetje gek van gezeur dit topic is voor fear us vs tdc!
;)

laten we het daar over hebben en als ins nou alleen wil profiteren van dat wij in oorlog met elkaar liggen moeten jullie daar een topic voor openen!
:cool:

ga ergens anders huilen man.
eerst was het ok, dat de stats erbij kwamen, en hadden de vv's van tomtom nog een grote mond.
Nu tomtom is opgegeven krabbelen jullie weer terug, fijn..

Mar niet achteraf gaan janken.


en ook nog eens tomtom kicken, slecht voor de stats???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan