Fear! VS SEI*

DeletedUser59349

Guest
Tjee hee, ga eerst maar eens taggen ;)

Dat kleine lijstje is nu niks meer :p
 

DeletedUser

Guest
PFFFF donder toch op zeg met je 100% fake....Je moet eens zien wat hier langs komt.
die 2.5k fake van 2 weken terug, verder komen alleen maar clears binnen.
Wat een bluf poker zeg.

Ja ik zeg ook niet dat ik het ga winnen of wel.
Dat account is al lang opgegeven.

Gast ga je taalgebruik tegen iemand anders gebruiken ofzo...

Ik doelde ook op die 3 weken geleden. Jij had het zelf in je verhaal dat Missions 100% meer aanvallen kreeg omdat hij in TNW zat. Ik zei daarop dat dat alleen het geval was met onze 100% fake aanval (jah van 3 weken terug of langer idk) Ik heb nergens gezegd dat de aanvallen die nu lopen fakes zijn. Beter lezen en dan pas woorden gebruiken die niet nodig zijn!

Elke keer als jij moet lachen omdat er nog iemand uit Fear! clears naar missions stuurt is echt onbegrijpelijk en misschien wel tekenend voor ~TNW~. Is het bij jullie niet zo dan dat jullie samen op Reunited aanvallen?? Waarom vallen jullie dat account met meerdere uit ~TNW~ aan? Kunnen jullie Reunited niet alleen met de grens spelers pakken??

Wat een gigantische zooi onzin wat jij telkens roept wanneer er een Fear! lid incommings stuurt naar Missions, het spel is gebouwd op samenwerken als jij dat raar vind kan je beter my little pony gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Gast ga je taalgebruik tegen iemand anders gebruiken ofzo...

Ik doelde ook op die 3 weken geleden. Jij had het zelf in je verhaal dat Missions 100% meer aanvallen kreeg omdat hij in TNW zat. Ik zei daarop dat dat alleen het geval was met onze 100% fake aanval (jah van 3 weken terug of langer idk) Ik heb nergens gezegd dat de aanvallen die nu lopen fakes zijn. Beter lezen en dan pas woorden gebruiken die niet nodig zijn!

Elke keer als jij moet lachen omdat er nog iemand uit Fear! clears naar missions stuurt is echt onbegrijpelijk en misschien wel tekenend voor ~TNW~. Is het bij jullie niet zo dan dat jullie samen op Reunited aanvallen?? Waarom vallen jullie dat account met meerdere uit ~TNW~ aan? Kunnen jullie Reunited niet alleen met de grens spelers pakken??

Wat een gigantische zooi onzin wat jij telkens roept wanneer er een Fear! lid incommings stuurt naar Missions, het spel is gebouwd op samenwerken als jij dat raar vind kan je beter my little pony gaan spelen.


Bla bla bla.....
Tuurlijk vallen wij ook aan als stam.... niemand die daar wat van zegt maar nu heb je ook al cruise nodig .

Terwijl die een massa op TNW gestart is.
Hij kiest dus ook voor een makkelijke prooi.

Ik vindt het helemaal geweldig en lach me rot hier.

Wat een energie stoppen jullie in een opgegeven account.:D

Ik vindt het allemaal prima maar zoveel komt er niet uit van alle aanvallen....ik zou het helemaal anders gedaan hebben maar goed.

Enne GAST heb ik met jou op school gezetten of zo ....dat zeg je maar tegen je eigen vriendjes.

Tjee hee, ga eerst maar eens taggen ;)

Dat kleine lijstje is nu niks meer :p

zoveel ? pffff 700 ben trots op je cruise :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Of missions nou in Sei, TNW of weet ik waar zit, de oud speler wist dat er een aanval aankwam. En een kick omdat account verloren is, dat was echt grote onzin, je zegt zelf dat ik pas 10 dorpjes heb. Als dat een account verloren maakt, terwijl je 1300 dorpen hebt :/. Daarnaast snap ik de kick nog steeds niet je bent 24/7 online, dus is het nog steeds TNW account?

Wat een energie stoppen jullie in een opgegeven account.:D

Ik vindt het allemaal prima maar zoveel komt er niet uit van alle aanvallen....ik zou het helemaal anders gedaan hebben maar goed.

Je praat jezelf tegen, jij stopt er zeker geen energie in ?:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En volgens mij hebben wij meer succes met de frontspelers op reu dan jullie op missions :rolleyes:

Of missions nou in Sei, TNW of weet ik waar zit, de oud speler wist dat er een aanval aankwam. En een kick omdat account verloren is, dat was echt grote onzin, je zegt zelf dat ik pas 10 dorpjes heb. Als dat een account verloren maakt, terwijl je 1300 dorpen hebt :/. Daarnaast snap ik de kick nog steeds niet je bent 24/7 online, dus is het nog steeds TNW account?

jammer he, maar je krijgt heus nog wel kansen hoor....ik ben niet 24u thuis en heb ook wel andere dingen te doen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb jij zelf niet door hoeveel onzin je wel niet verteld hier xD Wat boeit het dat Cruiseman ook mee aanvalt? hij is onze BG en als die zelf zoiets heeft van ik ga daar ook helpen (mede dankzij al jou domme verhaaltjes wat je verkondigd) dan is hij vrij om ons te helpen. Sowieso heeft een BG stam geen uitleg nodig wanneer ze hun BG helpen, ook dat valt onder samenwerking.

Ik noem iedereen gast die ik maar wil dus ook jou, gast.

Verder getuigd het gewoon van onwetendheid in het spel dat je zo loopt te praten over het resultaat wat op missions geboekt wordt. In mijn ogen zet je jezelf daarmee voor schut wat niet nodig is. In game zoals gezegd doe je het best redelijk, maar wat jij er allemaal uitgooit raakt bijna 100% van al je post kant nog wal.
 

DeletedUser

Guest
Zeur niet zo zeg.....

Het had eens andersom moeten zijn, wat zouden jullie dan een commentaar hebben gehad op ons....

En de TNW komt er ook niet door en schiet niet op en bla bla.

Maar jullie winnen hoor.....dat wist ik weken terug al.
 

DeletedUser

Guest
Zeur niet zo zeg.....

Het had eens andersom moeten zijn, wat zouden jullie dan een commentaar hebben gehad op ons....

En de TNW komt er ook niet door en schiet niet op en bla bla.

Maar jullie winnen hoor.....dat wist ik weken terug al.

Enigste reden dat ik hier reageer is op de opmerkingen wat jij maakt. Laten we het erop houden dat we allebei zeuren dan.

Verder vind ik het nu ook wel prima, ik houd niet echt om lang met zulke soorten discussies bezig te zijn namelijk xD

Wij weten jou mening en jij die van ons, lijkt me prima dat we er gewoon over ophouden.
 

DeletedUser

Guest
TNW durft hij niet aan te vallen dan maar missions he.....

:D:D:D hahahaha geweldig dit.

Oeps Iam weer 4 edels dood ;)

shit zeg als je niks nuttigs te vertellen hebt hou dan aub u mond -,-

TNW krijgt nogwel klappen en dan zullen we is kijken of je nog zo een groot bakkes opentrekt... je maakt het voor ons alleen maar makkelijker om te beslissen waar onze clears heengaan... je zal dit weekend wel zien wat je kan verwachten van mij ;) blij zal je er niet van worden.. als je iedere keer gaat janken als je aanvallen krijgt zou ik maar stoppen met TW... straks zijn er nog een 3 a 4000 meer in de aanbieding wanneer GON weg is...
 

DeletedUser

Guest
shit zeg als je niks nuttigs te vertellen hebt hou dan aub u mond -,-

TNW krijgt nogwel klappen en dan zullen we is kijken of je nog zo een groot bakkes opentrekt... je maakt het voor ons alleen maar makkelijker om te beslissen waar onze clears heengaan... je zal dit weekend wel zien wat je kan verwachten van mij ;) blij zal je er niet van worden.. als je iedere keer gaat janken als je aanvallen krijgt zou ik maar stoppen met TW... straks zijn er nog een 3 a 4000 meer in de aanbieding wanneer GON weg is...

bla bla :p
 

DeletedUser

Guest
Zeur niet zo zeg.....

Het had eens andersom moeten zijn, wat zouden jullie dan een commentaar hebben gehad op ons....

En de TNW komt er ook niet door en schiet niet op en bla bla.

Maar jullie winnen hoor.....dat wist ik weken terug al.

wow heb je toch nog niets of wat verstand in je kutkop zitten... fear! grenst (nog) niet aan TNW (of toch niet fatsoenlijk). Kijken als je nog zo stoer bent over een paar maandjes wanneer we wel aan jullie grenzen wanneer we door missions en andel heen zijn ^^

trouwens we zouden o zoveel 'verspillen' aan een verloren account... clears dienen om te clearen en voor niks anders (buiten voor antoe om te farmen dan :p).. maarja zoals ik al zei... Vroeg of laat ga je wel merken dat je nu een veel te grote bek opzet xD
 

DeletedUser

Guest
wow heb je toch nog niets of wat verstand in je kutkop zitten... fear! grenst (nog) niet aan TNW (of toch niet fatsoenlijk). Kijken als je nog zo stoer bent over een paar maandjes wanneer we wel aan jullie grenzen wanneer we door missions en andel heen zijn ^^

trouwens we zouden o zoveel 'verspillen' aan een verloren account... clears dienen om te clearen en voor niks anders (buiten voor antoe om te farmen dan :p).. maarja zoals ik al zei... Vroeg of laat ga je wel merken dat je nu een veel te grote bek opzet xD

Wat een taal zeg.
Als je niet normal kan praten zeg dan ook niets.

De enige die hier stoer zijn dat zijn jullie en team toch.
 

DeletedUser59349

Guest
Ik ben stoer :cool: Dus ik mag dat ;)

Toch mist nog bij velen in TNW de lange-termijn visie :D
 
Bovenaan