Fear vs Carpe

DeletedUser62038

Guest
wat er vooral met die reacties bereikt probeert te worden is dat jullie extra gemotiveerd worden om ingame nog meer aan te vallen zodat het spel leuker word.

het is niet persoonlijk gericht het is meer bedoeld om jullie frustraties te geven die jullie ingame dan kunnen loslaten.

ik ben zelf geen voorstander van dit soort dingen want het word meestal verkeerd begrepen.

Leuk geprobeerd xD
 

DeletedUser

Guest
Hey hou mij er buiten :(

Maar je hebt wel gelijk het is hier één grote zooi geworden op het AF(van alle kanten overigens). Je kunt hier wel proberen iets nuttigs neer te zetten, maar waarschijnlijk verdwijnt die post tussen alle spam. Voor de rest behandel ik mijn tegenstanders met respect, degene die dat zijn (geweest) kunnen dat zelf wel beamen :)

Het is en blijft een spel dus vind ik dat je elkaar ook wat moet gunnen. Natuurlijk mag er afentoe wel eens iets onzinnigs gezegd worden of iemand op zijn nummer gewezen worden. Maar het is alleen nog maar van die onzin die op het AF komt, dat is jammer.

ja dat klopt :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wist niet dat "ze kunnen het niet alleen" nu ook al als respectloos werd gezien. Het is in andere topics zelf door jullie toegegeven???
 

DeletedUser69459

Guest
Het is toch logisch dat we samenwerken? Als je elke stam apart bekijkt is Fear! altijd de grootste. Jullie zeggen zelf al dat als we goed samenwerken we jullie kunnen verslagen omdat we met meer zijn. Als we dit niet zouden doen hebben jullie op iedereen een meerderheid apart bekeken. Conclusie is dus dat de enige oplossing is om samen te werken. Dus dat doen we dan ook.
 

DeletedUser

Guest
Dus daarom zeggen ze kunnen het niet alleen, niks respectloos, gewoon de juiste conclusie.
 

DeletedUser64109

Guest
Het is eerder de spottende 'haha' die je erachter plaatste.
 

DeletedUser32599

Guest
Hey hou mij er buiten :(

Maar je hebt wel gelijk het is hier één grote zooi geworden op het AF(van alle kanten overigens). Je kunt hier wel proberen iets nuttigs neer te zetten, maar waarschijnlijk verdwijnt die post tussen alle spam. Voor de rest behandel ik mijn tegenstanders met respect, degene die dat zijn (geweest) kunnen dat zelf wel beamen :)

Het is en blijft een spel dus vind ik dat je elkaar ook wat moet gunnen. Natuurlijk mag er afentoe wel eens iets onzinnigs gezegd worden of iemand op zijn nummer gewezen worden. Maar het is alleen nog maar van die onzin die op het AF komt, dat is jammer.

+1

In het heetst van de strijd wordt soms wel iets fouts of iets gezegd wat eigenlijk niet door de beugel kan.
Maar zolang dit het kleine aandeel is van de posts valt dit mee.
Zonde dat de onzinnige posts soms de bovenhand halen...
 
Bovenaan