Fear vs Carpe

DeletedUser

Guest
Aangezien ik hier nog niks over gevonden heb en de oorlog tussen deze 2 stammen toch wel aan de gang is.

Dus, hit it stelletje spammertjes :)
 

DeletedUser

Guest
jeeeeeeeeeeeej er wordt niet gedodged en grensjes staan niet gestackt :D lang leven carpe!!!!
 

DeletedUser

Guest
We zullen eindelijk zien of Fear evengoed kan deffen als ze kunnen aanvallen.

moeten jullie het echt wel beter doen dan dit -,- ik ga niet zeggen wat het is want dan gaan jullie er op letten en maakt het ons moeilijker, maar ik kan beter deffen dan aanvallen (en ik sta 1ste ODA) dus trek daar je conclusies maar uit :p
 

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat Carpe eig laten zien wat ze waard zijn enzo?

Heb nog niks gemerkt eig.
 

DeletedUser

Guest
moeten jullie het echt wel beter doen dan dit -,- ik ga niet zeggen wat het is want dan gaan jullie er op letten en maakt het ons moeilijker, maar ik kan beter deffen dan aanvallen (en ik sta 1ste ODA) dus trek daar je conclusies maar uit :p

Hij kan echt alles ......kijk maar uit cruise, hij denkt dat hij beter is dan jou :p
 

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat Carpe eig laten zien wat ze waard zijn enzo?

Heb nog niks gemerkt eig.

sssssssssht ze sturen nu 300 fakes waarvan 200 in de nacht ofzo en nog eens allemaal uit 3 dorpen! Ze beginnen er al beter op te worden!!!!!


PS: chaos beat zit momenteel al aan 20 dorpen en benie aan 8 :D

Hij kan echt alles ......kijk maar uit cruise, hij denkt dat hij beter is dan jou :p

mooi gedeft toch tijdens de massa op mickd? in no time had ik daar het account op orde gezet bij 3000 aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Ja Carpe stuurt ook edels en clears in de nacht bij de vorige aanval op mij (uhmmm naja mag je geen aanval noemen, 2 spelers met 350 clears, beide waren toen de tijd goed voor 14M punten dus zeg maar 1400 dorpen).
Triest hoor en dan lagen er toen nog 5 spelers van Carpe in de buurt.

Kom op Carpe laat zien wat je waard ben hahaha
 

DeletedUser

Guest
Ja Carpe stuurt ook edels en clears in de nacht bij de vorige aanval op mij (uhmmm naja mag je geen aanval noemen, 2 spelers met 350 clears, beide waren toen de tijd goed voor 14M punten dus zeg maar 1400 dorpen).
Triest hoor en dan lagen er toen nog 5 spelers van Carpe in de buurt.

Kom op Carpe laat zien wat je waard ben hahaha

ik stuur ook edels in de nacht :p maar wel op lege dorpies :p
 

DeletedUser64112

Guest
moeten jullie het echt wel beter doen dan dit -,- ik ga niet zeggen wat het is want dan gaan jullie er op letten en maakt het ons moeilijker, maar ik kan beter deffen dan aanvallen (en ik sta 1ste ODA) dus trek daar je conclusies maar uit :p

He, ik zit niet in Carpe hoor!
 

DeletedUser

Guest
Hij kan echt alles ......kijk maar uit cruise, hij denkt dat hij beter is dan jou :p

No offence naar wie dan ook, maar ik durf beide handen in het vuur te steken dat Wanderke hier de beste speler op W22 is. Voor zover ik herinner denk ik de beste speler die ik heb mee gemaakt op tribalwars tot nu toe. Just saying...
 

DeletedUser23778

Guest
Of je goed kan aanvallen of niet ligt lang niet alleen aan je ODA punten he. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is zeker waar. En antello dim eventjes pak ze ig maar even aan.
 
Bovenaan