Fear! the One.

DeletedUser79415

Guest
ben benieuwd wie dat heeft gezegd want slaat natuurlijk nergens op.
 

DeletedUser78491

Guest
Leugens over coruscant, ik geef jou een bewijsje als jij mij t bewijsje geeft dat ik leugens over coruscant verspreid heb.

hw9ex2rq.jpg

Ik zal wel begrijpend lezen moeten leren, maar staat hier niet dat hij met kata'ers in de stam zit om zo revenge voor w47 te krijgen. Waar diegene miss gekata'd is? Ik lees hier namelijk helemaal niet dat DBA kata's gooit voor wraak. Wat overigens niet waar is ;)

In iedergeval mist dit screentje elke vorm van context en is het totaal niet verifieerbaar
 
Reactiescore
1.075
Ik zal wel begrijpend lezen moeten leren, maar staat hier niet dat hij met kata'ers in de stam zit om zo revenge voor w47 te krijgen. Waar diegene miss gekata'd is? Ik lees hier namelijk helemaal niet dat DBA kata's gooit voor wraak. Wat overigens niet waar is ;)

In iedergeval mist dit screentje elke vorm van context en is het totaal niet verifieerbaar

De datum van deze text is van de dag dat de katas op devil toekwamen, en hijzelf heeft geen w47 gespeeld dus dat lijkt me sterk :p
 

DeletedUser79415

Guest
Wel degelijk w47 gespeeld op acc Linkmus3 maar zeker geen wraak actie want dat slaat echt totaal nergens op, eerlijk gezegd dat ik did ook totaal niet herinneren in mijn geheugen om ooit mee of tegen gespeeld te hebben .
 

DeletedUser77014

Guest
Moest hier een topic voor aangemaakt worden? Wereld is nog maar net begonnen :confused:
 
Reactiescore
1.075
Wel degelijk w47 gespeeld op acc Linkmus3 maar zeker geen wraak actie want dat slaat echt totaal nergens op, eerlijk gezegd dat ik did ook totaal niet herinneren in mijn geheugen om ooit mee of tegen gespeeld te hebben .

ik doelde op degene die zei dat het revenge was :p
 

DeletedUser79542

Guest
Ik zie veel reacties hier die pro One. zijn maar kan iemand mij van Fear uitleggen waarom zij al 4 dorpen aan One zijn kwijtgeraakt? Is dit door kwantitatieve overmacht of door kwalitatieve overmacht?

Mooi topic @Timtim589 Ik denk dat One. hier als winnaar uit de bus zal komen omdat het tot dusver lijkt dat er weinig kwaliteit binnen Fear te vinden is.
 
Reactiescore
1.283
Met veel PP heb je geen kwaliteit meer nodig

Gebaseerd op 4 dorpen verlies aan de kant van Fear zijn ze 25% van de dorpen kwijt geraakt aan een account dat slechts de pp heeft gebruikt die ze op w69 binnen geharkt hebben.

Kortom, er is verlies geleden aan een account dat naar verhouding 0 pp gebruikt heeft.

Nu jij weer :rolleyes:
 
Reactiescore
634
Mooi post @Timtim589

Grootste nadeel van Fear! lijkt op dit moment hun ligging.
Door de te compacte ligging hebben zij zich eigenlijk ingegraven en hierdoor liggen meeste leden nu al opgesloten.
De enige leden die uit deze compacte ligging lagen zij inmiddels door One./Two. op een simpele manier weggespeeld.

Door de leider van Fear! wordt nu al paar keer verwezen naar een dorp die Coruscant niet heeft weten te edelen en door een Fear! lid uiteindelijk is ge-edeld.
Zelfde leider van Fear! geeft ook in een post duidelijk weer er niks vanaf te weten wie de stammen/accounts zijn waarop gewezen wordt dat deze samenwerkte met Fear!.

Om de AF lezers niet al te moeilijk maken, zal ik enkel laatste gebeurtenissen hier bij ons toelichten.
Speler Tribana had dankzij een gerucht die vanuit hem/haar verspreid werd geprobeerd om Team Coruscant te beschuldigen van een Stab.
Dankzij deze verspreiding komt Tribana in contact met de nabij liggende accounts en deze beloven hem een soort samenwerking.
Want zeer snel erna gaat ene clearen en de andere edels sturen. Uiteindelijk is alles geblokt/gesniped geworden.

Laatste actie van Tribana, die onze edel voortgang op zijn dorp door had gegeven aan leden van Fear!.. Die vervolgens na onze laatste edel met hun edel dorp wisten binnen te halen en er gelijk een stack in zetten.
Dit had een mooie actie kunnen worden, mocht Fear!. weten dorp voor te edelen en/of na onze laatste edel ronde erop gebashed hebben en onze cleartje zo op een goedkope manier gesloopt hebben.
Notabene kregen ze toch alle info van Tribana.

Na de inleiding komt nu deel 2 van falen voor Fear!..

One./Two.
voerde de druk middels fakes/scout waves op.
Doel hiervan was om de OS in de pas veroverde dorp te behouden. In ieder geval ervoor te zorgen dat er geen OS geschoven zou worden naar de Zuidelijke Fear!.. leden.
Dat dit 100% is geslaagd, laten de laatste veroveringen vanuit One./Two.

Deel 3

Account sp0ngeb0b weet met zijn def dorp 4 dorpen te edelen, althans dit laten de statistieken zien en dankzij grof PP inzet edels in te kopen
(Zijn hoofddorp is full def).
Indien er dieper in de statistieken gekeken wordt zal gezien worden dat account sp0ngeb0b de dorpen heeft ge-edeld, waarvan de spelers voor hem zitten te clearen. Later een Safe haven heeft gevonden bij Fear!..

Stamveranderingen

Geeneen Ath. 11th July 2019 - 13:03:12 107
Ath. Peaky2 15th July 2019 - 18:03:11 597
Peaky2 Fear! 29th July 2019 - 14:03:13 18,018


@Astaroth.

Voortaan dus beter je info bronnen nachecken voordat je iets typt/beschuldigd over een One./Two. account(s).
En de eerder aangekaarte samenwerkingen (accounts/stammen) worden hiermee ook bevestigd.

Voortaan niet meer met "domme" uitspraken komen aanzetten van "who the fuckkkk" "wie is dat".
Deze stammen en accounts hebben ervoor gezorgd dat "enkele" Fear!.. accounts dorpen hebben weten te edelen.

Samenvatting:

One./Two. kennen elkaar vanuit eerdere wereld(en) en het zijn allen een voor een Top Teams !.
Dit laten ze ook zien, middels een simpele fake waves, waarbij er enkele Fear!.. zeer goedkoop worden weggespeeld.

Fear!.. kan beste bestempeld worden als een DU stam :)
Door hun huidige ligging hebben ze zichzelf vast gezet en gaat hun groei door de stammen waarmee zij een samenwerking mee hebben moeten komen.
One./Two. die hun weg wilt werken en verlies van hun samenwerkingen zal fataal zijn voor Fear!.. , vandaar dus bestempeld als een DU stam.
 
Bovenaan