Fear! the One.

Reactiescore
89
Afgelopen 3 dagen was AF 69 half dood.
Pas zodra er iemand van Team Coruscant post, gelijk levendig :)

Principe is simpel, als je iemand uitdaagt dan maak je het ook waar.
Anders neem je je verlies en erken je je meerdere.

Is trouwens niet de eerst wereld dat ik aangeef, je speelt Coruscant weg of je houd je klep tegen Coruscant :)
Grootste gedeelte die nu posten tegen Coruscant doen zich groter voor dan zij werkelijk zijn.
Meeste hebben als eens tegen ons mogen strijden en resultaat altijd zelfde geworden.

Mocht je last hebben van hoe ik typ, dan geef je Mark toch op als flop speler of maak je er een spotprent over.
Maar zolang Coruscant niet op een Fair manier wordt weggespeeld, gaan jullie je mondje dicht houden en niet op AF groot komen doen en IG afgemaakt worden.

Bij mijn weten is deffen niet moeilijk :p ik sta rang 1 OD als ondersteuner en heb welgeteld 6 keer op mijn linkermuisknop moeten klikken om dat te bereiken
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik hoef niet op te scheppen hoe goed Coruscant is.
Enige wat mij stoort is dat vele van jullie praatjes hebben op AF, maar IG niks voorstellen.

Nee je hoeft zeker niet op te scheppen. Maar toch probeer je in elke post weer Corus op te hemelen. Ja, op je eigen manier. Zoals dit:

Coruscant nu al met 5 stammen niet weg kunnen spelen en dan Noob noemen o_O

05-08-2019 08:00:01 uur, gelijk weer getypt dat het een flauwe grapje was :)
Fear! (en aanhang) en Coruscant wegspelen, whhahahahahahahahaahhaahh. ;)

Vanmorgen dachten we als Team Coruscant, Yes er gaat iemand (Stam) in staat zijn om "eindelijk" Coruscant weg te spelen.

Opmerkingen als deze komen heel egoïstisch over en is gewoon een toon waar ik persoonlijk niet van houd. Daar komt ook de kritiek richting jou vandaan.

Verder denk ik dat het de AF bende stoort dat Coruscant, zoals nog enkele accounts een zuivere verleden hebben.
(Kan zo voorbeelden typen dat een leider zelf CF legt, terwijl er duidelijke CF afspraken waren. Of spionen gebruikt om stammen te laten vallen.

Geen idee waar je dit vandaan haalt hoor. Vind het niet logisch dat je die kritiek verwacht omdat jullie zuiver zouden spelen. Like I care? Van 90% van de AF'ers hier ken ik geen voorbeeld van vuil spel dat ze hebben gedaan. Ik post alleen tegen je op basis van jouw vertoonde gedrag. Niet omdat jullie nu zo zuiver zouden zijn? Vind dit echt een aparte opmerking van je tbh.

En je sneer naar mij was ook niet nodig hoor. Iedereen weet van die CF, en spionage is bullshit. Voegt niks toe aan de discussie, zou alleen als zijpad kunnen dienen om uit deze discussie te "ontsnappen" en over te gaan naar een andere discussie waar je niet meer hoeft te verdedigen.

Heb het dus niet erover dat iemand elke massa toevallig op vakantie is en account door de stam gedragen moet worden naar wereldwinst)

Ik gebruik hier even een oude quote van mij bij:

Je kunt inderdaad stellen dat Corus nooit weggespeeld is. Cala is in feite ook nog nooit weggespeeld, maar heeft net als Corus dat ook niet volledig op eigen kracht gedaan.

Mijn twee vakanties met incs is meer gewoon een leuk pestverhaaltje geworden waar ik zo nu en dan vrolijk aan meedoe. Je kunt mij moeilijk blamen voor mijn afwezigheid. Net als jullie op W65 die eerste massa moeilijk konden afslaan en het zelfs best ernstig werd. Rik had ook vooraf aangekondigd even niet te kunnen deffen, dat is niks anders dan mijn situatie. Uiteindelijk moest Corus onder VV (wat helemaal niet negatief hoeft te zijn, als je niet kan, kan je simpelweg niet). Gelukkig voor jullie kwam die ban er aan de andere kant en kon er onder de druk uit gespeeld worden.

Stoer komen doen met je PP en hiermee iets bereiken.
Of stampen tegen een goede account en hiermee reputatie op te kunnen bouwen is voor Noobs.

Het AF is bedoeld voor discussies, P&P, spotprenten, sarcastische opmerkingen en zulke zaken. Dit is toch gewoon een vrij normale discussie? Je doet het gelijk af als stampen en als reputatie opbouwen. Nee, ik uit mijn kritiek op jouw AF-gedrag met argumentatie. Mensen mogen ook mij bekritiseren en dan ga ik wel een discussie met ze aan. Daar is dit hele platform onder andere voor.

Elke wereld is voor ons een nieuwe uitdaging en elke wereld wachten we op die ene account/die het gaat lukken om ons weg te spelen.

Ben benieuwd. Jullie zijn zeker geen account dat in 3 tellen weggespeeld is. Er zitten meerdere toppers op en jullie account behoort zeker weer tot 1 vd kanshebbers voor de wereldwinst. We gaan het zien. Ik hoop dat jullie een goede strijd gaan krijgen.

Ik hoop dat het niet zo'n flopwereld wordt als W61 of W65 iig.
 
Reactiescore
634
Enige wat jammer is, dat Fear de samenwerkende stammen o.a Space - HOOTS en 4E niet had laten joinen in de oorlog.
Stats zouden dan relevanter zijn.

Hoe het er nu wel uitziet is dat Fear met hun aanhang (samenwerkende stammen) wel eerste Tik hebben gekregen en nu alles aan het verwerken zijn.
Zou anders niet begrijpen waarom er nu nog BB's <500 punten worden ge-edeld.
 

DeletedUser79458

Guest
Dat noem je frontvormen.

In dit geval zijn die bb dorpen niet dichtbij zijn andere dorpen dus in dit geval is het geen frontvorming. Bij Asta is het gewoon naar de rim verhuizen omdat ze niet opkunnen tegen One en hij daar 2e kans gaat pakken om zo nog eventueel rol te spelen op deze wereld. Geen heel verkeerd plan.
 

DeletedUser75900

Guest
Enige wat jammer is, dat Fear de samenwerkende stammen o.a Space - HOOTS en 4E niet had laten joinen in de oorlog.
Stats zouden dan relevanter zijn.

Hoe het er nu wel uitziet is dat Fear met hun aanhang (samenwerkende stammen) wel eerste Tik hebben gekregen en nu alles aan het verwerken zijn.
Zou anders niet begrijpen waarom er nu nog BB's <500 punten worden ge-edeld.

Geheel mee eens! Echter zouden die stats niet heel veel interessanter zijn denk ik. Want gebeurd weinig.
 
Reactiescore
634
Dat noem je frontvormen.

Front vormen via BB dorpen is inderdaad een speelstijl die vaker wordt toegepast.
Ene kant een slimme zet en andere kant kan je zeggen, dat het veel GS gaat kosten om nu nog BB's uit te bouwen.

Maar huidige situatie is BB's edelen <500 punten niet echt bedoeld als front vormen neem ik aan.
Terwijl account ook nog eens dorpen verliest.

Jump naar Rim kan dan wel weer als een goede zet gezien worden.

*
Nu snap ik het.
@Astaroth. laat zijn dorpen edelen, om zo edels vrij te krijgen en naar Rim te kunnen jumpen.
Wat een goede tactiek !
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan