Fear! the One.

Reactiescore
428
Ben je nog steeds triggered omdat ik je als kataer van mn acc gekicked heb? :p

Nee dat ik gekickt ben boeit me dus echt niet he.
Meer de manier hoe je het hebt gedaan dat staat me gewoon niet aan.
Maar laat ik het daar hier maar niet over hebben want ow misschien verpest ik dan je reputatie van gekke elite speler wel.
 
Reactiescore
110
Nee dat ik gekickt ben boeit me dus echt niet he.
Meer de manier hoe je het hebt gedaan dat staat me gewoon niet aan.
Maar laat ik het daar hier maar niet over hebben want ow misschien verpest ik dan je reputatie van gekke elite speler wel.

Z'n reputatie is al gekelderd sinds hij aan het posten is op het W69 forum.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Elitaire nekbaardjes die in een discordje gaan bepalen hoe de rest van de wereld moet spelen? No thank you!

Niemand bepaald wat voor een ander. Enkel spelers die het plezier er in willen houden en onderling tot afspraken komen, als jij niet mee wil doen moet je dat niet doen, kan je katas krijgen wanneer je wil. Het liefst van de hele wereld tegelijk als t aan mij ligt.

Laat ik alvast zeggen dat Fuifje iig mee zal doen aan kata afspraken.
 
Reactiescore
428
Echt ik wou t net vragen welke reputatie ik schijn te hebben

Naja had je opzich wel gewoon hoog zitten tot je naai actie.
Had je het meteen fatsoenlijk aan mij uitgelegd met een fatsoenlijke reden en niet een kut reden zoals je gebruikt kata op een andere wereld.
 

DeletedUser79193

Guest
Dan had ie maar moeten blocken. Anders is het wel heel makkelijk spelen met alleen maar dodgen.

Zou graag een reactie willen zien vanuit One.. het liefst van een speler die wel voor rede vatbaar is ;)
 
Reactiescore
14
als ik het goed heb is de stamleiding van one. hierover in overleg ingame, totdat daar een conclusie komt moeten we hier nog even geduldig zijn met z'n allen ^^
 

DeletedUser73927

Guest
Zou graag een reactie willen zien vanuit One.. het liefst van een speler die wel voor rede vatbaar is ;)

Verwerpelijk. Niemand zit te wachten op kata's. Natuurlijk is het "fair game" zolang er geen afspraken zijn gemaakt, maar als wij kata's op ons dak kregen baalden we natuurlijk ook. Dus wat mij betreft een ongewenste actie waar iedereen even op moet letten. Lijkt me ook een ideaal moment om eventuele kata afspraken te maken, of juist een "free for all" mentaliteit te verklaren, dan weet iedereen tenminste waar ze aan toe zijn.
 

DeletedUser79415

Guest
survival of the fittest, zolang er geen wereldafspraken zijn is kata gebruik toch gewoon part of the game?

ik vind het prima kata gebruik ook tegen ons dan moet je maar actief spelen, dodge en incasseren of blocken of backtimen i dont care maar wanneer er wereldafspraken gemaakt worden en iedereen gaat akkoord zal teamDBA ook gewoon volgens de afspraken spelen want willen ofc wel ''fairplay'' houden.

al moet ik wel zeggen dat wij atm zins akkefietje met did niet meer katas hebben gegooid puur omdat iedereen direct begint te huilen....
 
Reactiescore
1.365
Steffke is een schatje hoor <3.
Moet zich alleen ff een beetje van z'n ongesteldheid ontdoen.

Oja:


Alvast een mooi ''one.'' nummertje voor de lezers hier :).
 
Bovenaan