Fear! the One.

DeletedUser73927

Guest
Welkom dames en heren,
Kom erbij, pak er een stoel bij, zet je drankje klaar, grijp je popcorn, want het is weer tijd voor het enige echte oorlogstopic van wereld 69! Het is aan mij om gewag te maken van de eerste fatsoenlijke oorlog van de wereld. De wereld is natuurlijk nog jong, maar dat heeft de onderstaande bende niet tegengehouden om elkaar vrijwel direct in de haren te vliegen. Zoals het een goede stamgenoot beaamt ga ik hier een ijzersterk stukje propaganda voeren, enerzijds omdat ik het leuk vind om teksten te schrijven, anderzijds omdat die like-counter van mij echt omhoog moet. Hoe dan ook, voor u ligt het traktaat van mijn inspanningen, hopelijk zijn deze frasen niet vergeefs en kan ik er een glimlach op uw gezicht mee toveren.

Sedert wereld 69 begon was de spanning te snijden. Velen bekende teams besloten deel te nemen aan wereld 69, wat inhield dat het een kwestie van tijd was voordat de eerste titanen zouden botsen. Op het eerste gezicht leek de wereld, ondanks zijn bescheiden formaat, groot genoeg om de ruimte te bieden voor de meeste teams, in elk geval tot de begin fase. Echter bleek al snel niks minder waar. In het oosten begon het te rommelen. Misschien lag het aan de nabijheid van universiteit, die op lange termijn een belangrijk strategisch doel zal worden. Of misschien lag het aan de vermetelheid van de teams die daar lagen, dat ze al zo snel op de vuist gingen. Hoe dan ook, deze lokale strijd, deze kinderlijke sparring is haar karakter inmiddels ontgroeid en kan voor een fatsoenlijke oorlog worden aangezien. Om deze reden is dit topic geconcipieerd, om de rest van de wereld te kunnen betrekken bij de avonturen die Fear! en One. beleven.
Zonder verdere vertraging:
fe2b064022af35aa488b3738e2c80ddc.png


Zowel Fear! als One. zijn stammen met ervaren teams. Ik zal een korte inleiding geven van het conflict (vanuit het One. perspectief) om vervolgens de statistieken en eventuele speculaties eer aan te doen. Hieronder een kaartje voor het overzicht, Fear! in het rood en One. in het blauw.

9bcba201eea66f0c15d744443f916bce.png


Wat opvalt wanneer men de kaart observeert is de invasieve ligging die beide stammen hebben ten opzichte van elkaar. Beide stammen hebben verstekelingen in elkaars cluster wat conflict van het begin af aan eigenlijk al onmogelijk maakte. Toevallig is The Fault in our Stars vanochtend gesneuveld, wat 2 rode stipjes in het One. cluster scheelt. Het is echter nog steeds duidelijk dat alhoewel Fear! grotendeels is verwijderd uit het One. cluster, dat One. nog steeds een euvel in het Fear! cluster vormt.

De vijandigheden begonnen toen Discovered by Accident (one.) een aanval uitvoerde op Devil in Disguise (Fear!). Deze werd natuurlijk gedodged, echter had Discovered by Accident zijn katapulten nog op de boer gemikt staan. Natuurlijk veroorzaakte dit frustraties binnen Fear!, wie katapult er nou zonde provocatie. Achteraf bleek het een foutje te zijn van Discovered by Accident dat zijn katapulten nog op de boer gemikt stonden, maar daar heeft Fear! natuurlijk niks aan. Deze ophef werd afgesloten met de inmiddels legendarische woorden van Discovered by Accident "Het is farmshapen".

Inmiddels waren de wederzijdse frustraties natuurlijk hoog opgelopen. Gebekvecht op het AF vond ongeveer elke dag plaats. Anonymous Forever (Two. (de moraalbrekerstam van One.)) besloot de opgelopen frustratie te gebruiken en tuigde een plan op om Snatske (Fear!) te edelen. Nadat One. met de gehele stam fakes mikte op verschillende Fear! spelers, geconcentreerd op de zuidelijkste spelers om def weg te trekken, sloeg Anonymous Forever zijn slag. Een gesplite edeltrein, gecombineerd met wat clears van overige One. leden, waaronder ondergetekende, waren genoeg om het dorp te veroveren. Snatske had nog met veel bravoure een snipe uitgevoerd, maar omdat de trein gesplit was mocht dit niet baten. Een smartelijk verlies voor Fear!, een succesvolle exercitie voor One. en de aftrap van de eerste "echte" botsing tussen deze twee stammen.

Vervolgens zijn er een aantal acties van Fear! in samenwerking met nog een aantal omliggende spelers geweest op Coruscant (One.). Deze zijn met behulp van een hoop ondersteuning afgeslagen, de dode edels teller staat inmiddels op 14 vernam ik vanochtend. Echter weet ik het fijne hier niet van en om te voorkomen dat ik loochen, verzoek ik Fear! of Coruscant hier het een en ander over te vertellen.

We zijn inmiddels aangekomen bij vanochtend, de katalysator voor deze oorlogsverklaring. The Fault in our Stars (Fear!) lag dusdanig ver zuidelijk dat een confrontatie met One. onmogelijk was. Met de ene flank gedekt door The American Sniper (One.) en de andere flank gedekt door De Pretbedervers (One.) was de kans op een succesvolle afloop klein. Desondanks heeft Fear! dapper gestreden, maar het mocht niet baten. Om 08:00:00 en 08:00:01 kwamen de respectievelijke edeltreinen aan en hiermee was het verhaal van The Fault in our Stars afgelopen. Deemoed overheerst echter aan beide zijden bij deze overnames, aangezien The Fault in our Stars vermeende in een NAP te zitten met The American Sniper. Laatstgenoemde heeft nooit zijn fiat verleent aan dusdanige afspraken, dus dit is een pijnlijk voorbeeld van het gevaar van interpretatie zonder verificatie. Desondanks baalt iedereen van de gang van zaken. Laat het een les zijn voor u als lezer, bij twijfel over de stand van zaken: verifieer het met de andere partij!

Omdat we inmiddels bij het heden zijn aangekomen is een opmaak van de schade aan beide kanten wel zo fraai. Fear! is inmiddels Snatske en The Fault in our Stars kwijt, waar One. nog geen dorp of speler is verloren. Echter mag vermeld worden dat One. een kleine overmacht heeft ten opzichte van Fear!, zeker sinds vanochtend.
91ccb6f4cedb9d54e6a60e07462d74e2.png

d9815ba792c7fe9d0a6e1ba1148749ef.png


De grote vraag is nu, wat gaat de toekomst brengen? De ontstentenis van twee Fear! leden laat de balans sterk doorslaan richting One. Voor nu is One. de grote kanshebber om de oorlog succesvol af te ronden, zeker aangezien het noorden erin is geslaagd een klein clustertje te bouwen in Fear!, terwijl het zuiden is geslaagd in Fear! zo goed als wegspelen. De tactische doelen op korte termijn van One. zijn hiermee behaald. Deze situatie kan natuurlijk ook leiden tot vermetelheid binnen One., waar Fear! gebruik van zou kunnen maken. Ook bestaat er natuurlijk altijd de mogelijkheid dat andere stammen zich gaan mengen in dit conflict. De meeste noemenswaardige stammen bevinden zich echter buiten een radius waarin actieve deelname aan de oorlog reëel is. Ik zal de objectiviteit voorbijgaan en speculeren: "ik denk dat Fear!, tenzij het zich weet te herpakken, aan het kortste eind zal trekken. Desalniettemin is de oorlog nog lang niet voorbij, dus kom op heren, laat zien dat jullie het kunnen!"

Allengs zijn we aangekomen bij het einde van deze verklaring. Hopelijk heeft de tekst bijgedragen aan een inzicht in de oorlog en een vermakelijk tijdverdrijf. De tekst is ietwat dilettantisch in elkaar geknutseld aangezien een officiële oorlogsverklaring ontbreekt*. Toch vermeen ik dat de essentiële punten gedekt worden en het een springbord kan zijn naar een levendige discussie. Om af te sluiten pak ik een quote van Seneca erbij betreffende geluk, om One. erop attent te maken dat ze zullen moeten blijven werken om te winnen en de overwinning niet voor lief nemen.:
"The boon that can be given, can just as easily be taken away"

Tim | Nap Time,
Namens One.
* doe je werk eens



 

Bijlagen

  • upload_2019-7-30_0-19-57.png
    upload_2019-7-30_0-19-57.png
    273,3 KB · Weergaven: 16

DeletedUser79193

Guest
Ik denk ook dat One. aan het langste eind gaat trekken, vooral ook omdat ze Two. ook altijd achter de hand hebben mocht het niet zo vlot gaan
 
Reactiescore
1.075
leuk topic.

Enkel moet ik wel constateren dat er een foutje in staat mbt het kata incident waar het absoluut geen foutje van Dba bleek te zijn maar een "revenge" voor een andere wereld, dit is ook comfirmed door een One. lid.

Succes aan beide partijen, the Fear will prevail .
 

DeletedUser78491

Guest
One. Heeft vannochtend weer eens toegeslagen. Fear! is nu het account Devil in Disguise kwijt. Zo heeft nu One. de verstekelingen van fear uit hun cluster weten te knallen
 
Reactiescore
1.075
One. Heeft vannochtend weer eens toegeslagen. Fear! is nu het account Devil in Disguise kwijt. Zo heeft nu One. de verstekelingen van fear uit hun cluster weten te knallen

tbh waren deze al even quitted en waren ze gewoon hun dorp nog wat aan het afbouwen, hadden ook nog 0 troepen dacht ik, desalniettemin een mooie actie maar doorzichtbare actie.
 

DeletedUser79415

Guest
leuk topic.

Enkel moet ik wel constateren dat er een foutje in staat mbt het kata incident waar het absoluut geen foutje van Dba bleek te zijn maar een "revenge" voor een andere wereld, dit is ook comfirmed door een One. lid.

Succes aan beide partijen, the Fear will prevail .

Ik weet niet hoe je erbij komt dat het revenge was van een andere wereld lol maar dit is natuurlijk dikke onzin, je houd werelden altijd gescheiden. Ook heb ik nog nooit tegen did gespeeld.... jij bent echt 1 en al leugens jongentje ..

One. Heeft vannochtend weer eens toegeslagen. Fear! is nu het account Devil in Disguise kwijt. Zo heeft nu One. de verstekelingen van fear uit hun cluster weten te knallen

Zo ja dat fear is uit het cluster van one en hopelijk zsm verder van de kaart.
 
Reactiescore
1.075
Ik weet niet hoe je erbij komt dat het revenge was van een andere wereld lol maar dit is natuurlijk dikke onzin, je houd werelden altijd gescheiden. Ook heb ik nog nooit tegen did gespeeld.... jij bent echt 1 en al leugens jongentje ..

Als het niet klopt moet je de leugens toch bij je eigen stam zoeken waar dit beweerd word, niet?
Je klinkt ook best zuur btw.
 

DeletedUser79415

Guest
Als het niet klopt moet je de leugens toch bij je eigen stam zoeken waar dit beweerd word, niet?
Je klinkt ook best zuur btw.

Nou kom maar eventjes met dat bewijs stuk dat er zogenaamd iemand is die dat vermeld, overigens mocht dit zo zijn hoe kan een main DBA speler het niet beter weten dan zomaar iemand....


Anyway gooi maar ff bewijsje op tafel svp want je begint mij echt te irriteren door al die leugens over Corus, over tas en over ect ect..... walgelijk mannetje
 
Reactiescore
1.075
Nou kom maar eventjes met dat bewijs stuk dat er zogenaamd iemand is die dat vermeld, overigens mocht dit zo zijn hoe kan een main DBA speler het niet beter weten dan zomaar iemand....


Anyway gooi maar ff bewijsje op tafel svp want je begint mij echt te irriteren door al die leugens over Corus, over tas en over ect ect..... walgelijk mannetje

Leugens over coruscant, ik geef jou een bewijsje als jij mij t bewijsje geeft dat ik leugens over coruscant verspreid heb.

hw9ex2rq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Leugens over coruscant, ik geef jou een bewijsje als jij mij t bewijsje geeft dat ik leugens over coruscant verspreid heb.
Je zei dat die een dorp verloren was :p
 
Reactiescore
1.075
Je zei dat die een dorp verloren was :p

Als je een dorp cleared en op de laatste edelronde van je, t dorp naar iemand anders ziet gaat met een stackje in, ben je t dorp verloren toch?
 
Reactiescore
766
Als je een dorp cleared en op de laatste edelronde van je, t dorp naar iemand anders ziet gaat met een stackje in, ben je t dorp verloren toch?
Was een grapje, maar deels. Gevoelsmatig wel, maar volgens de statistieken niet!
 
Bovenaan