[Inschrijftopic] FC Wakkerdam #327

Reactiescore
141
jammer jojor, ik weet uit ervaring dat de community ondankbaar kan zijn dus ik leef met je mee
Haha no hard feelings, gewoon een mismatch tussen wat men wilt en wat ik dacht dat wel vet leek.

De verkiezingseditie was wel een succes dus ik kom zeker wel weer een keertje terug met iets wat wel raak is, deze was gewoon een misser van mijn kant.
 
Reactiescore
1.486
Ik stop met leiden van deze ronde wegens overschatting van jullie herseninhoud. Geef het stokje graag over aan iemand anders die wel van claimpotjes en bewezen zieners en vooral niet van lezen/nadenken houdt.
Laat je niet opjagen door wat individuen
 
Reactiescore
141
Laat je niet opjagen door wat individuen
Nouja een groot deel van de harde kern (Candui, Arbeitman, Materlotti, Anthraxxol etc etc) wilde niet meedoen want te moeilijk. Heb liever dat bijna iedereen meedoet dan dat de helft aan de kant staat en de andere helft een saai potje heeft want te weinig deelnemers.

Dus iemand anders moet het oppakken.
 
Reactiescore
332
Oh gaat dit serieus niet door? Betekent dit dan dat ik nu een potje moet doen? Vind het een beetje zonde omdat hier volgens mij best veel moeite in heeft gezeten, maar als je echt niet meer wilt leiden dan is het niet anders.
 
Reactiescore
276
Ik stop met leiden van deze ronde wegens overschatting van jullie herseninhoud. Geef het stokje graag over aan iemand anders die wel van claimpotjes en bewezen zieners en vooral niet van lezen/nadenken houdt.
Jammer. :(
 

Deleted User - 487974942

Guest
Haha no hard feelings, gewoon een mismatch tussen wat men wilt en wat ik dacht dat wel vet leek.

De verkiezingseditie was wel een succes dus ik kom zeker wel weer een keertje terug met iets wat wel raak is, deze was gewoon een misser van mijn kant.
niet per sé een misser hoor jojor. het lijkt mij wel een leuke pot. kan aan de andere kant de twijfelende spelers wel begrijpen, het spel op zich is al moeilijk genoeg
 
Reactiescore
272
Tja, varianten moet je maar van houden. Ik ben er wel voor altijd :)
 
Reactiescore
986
Het is geenzins persoonlijk he Jojor.

Het idee ziet er leuk uit, maar ik speel dit ter ontspanning, dus liever zo simpel mogelijk

idem

en ik ben al een dramatische speler dus meer dan een paar burgers en een paar wolven maakt het voor mij al vrij moeilijk
 
Bovenaan