Farmen FarmGod

Reactiescore
4
Kan het zijn dat de 'hoeveel tijd in minuten moet er tussen farms zitten' niet goed werkt? Bij mij stuurt de farmgod telkens troepen naar het dorp langs mijn dorp waardoor het niet zo efficiënt is denk ik.
Ik heb hetzelfde probleem. Hij stuurt altijd maar 1 farm per barbarendorp bij mij, Verder werkt het wel prima.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb hetzelfde probleem. Hij stuurt altijd maar 1 farm per barbarendorp bij mij, Verder werkt het wel prima.
Dan is het niet hetzelfde probleem hè, in tegendeel

Maar wederom, als er iets niet werkt moet je informatie voorzien. Er zijn tal van redenen die niet perse een bug zijn waarom er maar 1 aanval op een dorp loopt… bv omdat het een nieuw toegevoegd dorp is.
 
Reactiescore
4
Dan is het niet hetzelfde probleem hè, in tegendeel

Maar wederom, als er iets niet werkt moet je informatie voorzien. Er zijn tal van redenen die niet perse een bug zijn waarom er maar 1 aanval op een dorp loopt… bv omdat het een nieuw toegevoegd dorp is.
Nee inderdaad, het ligt waarschijnlijk aan mijn instellingen en niet aan je script. maar ik weet niet hoe ik het gefixed krijg...
 
Reactiescore
28
Ik merk geen snelheidsproblemen op mobiel.. ik kan prima 3.5 farms per seconde versturen, wat iets minder is dan 5/sec (de maximum), maar het is normaal dat dit iets lager ligt aangezien het aangetikt moet worden ipv enter in te houden.
Ben ik oprecht benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt. Is absoluut een fantastisch script maar ik loop ook tegen de seconde per aanval via mobiel. Na versturen van een farm, krijg je continu het laad cirkeltje te zien wat ervoor zorgt dat je niet sneller kan gaan. 600 farms is gewoon 10 min spammen.
 
Reactiescore
2
Hey, wat Doppler aankaart heeft vriend van me ook. Ik had dit super script met hem gedeeld maar hij vond t niet zo handig, dus toen stuurde hij screenrecording en hij heeft na elke aanval versturen zo’n laadicoon, hij heeft android en ik heb iOS en heb hier geen last van. Dus ik was benieuwd of iemand een idee had waar dit aan ligt en of dit voor hem te verhelpen is?
 
Reactiescore
28
Hier ook een Android, de andere die eerder erover postte had ook Android dus dan lijkt het op een Android issue als er nog een derde is die hetzelfde mee maakt met Android maar het blijkbaar niet op iOS plaats vindt.
 
Reactiescore
41
Moet je een dorp eerst handmatig aanvallen voor het wordt toegevoegd ?
 
Reactiescore
0
Ik heb ook de issue dat er maar een farm per keer word verstuurd. Zodra de farm aankomt in het dorp, verstuurd er een nieuwe. Maar voor die tijd komt dat dorp er niet bij te staan in de lijst.

Ik heb een screenshot bijgevoegd van de instellingen die ik gebruik. Doe ik iets verkeerd in instellingen voor deze script of is dit een bug?
farm_ss.png
 
Reactiescore
1.228
Ik heb ook de issue dat er maar een farm per keer word verstuurd. Zodra de farm aankomt in het dorp, verstuurd er een nieuwe. Maar voor die tijd komt dat dorp er niet bij te staan in de lijst.

Ik heb een screenshot bijgevoegd van de instellingen die ik gebruik. Doe ik iets verkeerd in instellingen voor deze script of is dit een bug?
Bekijk bijlage 34285
Zoals gezegd in de script chat, lees de waarschuwing, zorg dat de instellingen goed staan van je farm assistent. :D

1686264322864.png
 
Reactiescore
2
Kan het zijn dat het script niet goed werkt als er een bb boost aan staat, normaal werkt alles prima. Zoals op screenshot te zien is ligt het een aantal keer heel dicht op elkaar terwijl ik 15/20 minuten heb staan? Enig idee of de boost het probleem kan zijn en hoe dit eventueel te verhelpen is?
 

Bijlagen

  • Farmgod.png
    Farmgod.png
    22,8 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
1.228
Zou het mogelijk zijn om farmgod meer dan 1x toe te voegen aan je snellijst?

Als ik dit nu probeer dan voegt hij beide links samen tot 1x FarmGod. Terwijl ik juist graag de instellingen vast houd en zo verschillende instelling sjablonen naast elkaar zou gebruiken. Zijn hier mogelijkheden voor?
Dat scripts met dezelfde links samen gevoegd worden komt van INNO uit, je kan dat opzich wel omzeilen maar dat zou je vraag niet oplossen.

Scripts hun instellingen zijn browser gebonden, niet account gebonden. Dus als je het script 1x runt in chrome op je pc/mobiel dan zijn die instellingen opgeslagen in die browser, niet op je account. :)
 
Reactiescore
1.228
Kan het zijn dat het script niet goed werkt als er een bb boost aan staat, normaal werkt alles prima. Zoals op screenshot te zien is ligt het een aantal keer heel dicht op elkaar terwijl ik 15/20 minuten heb staan? Enig idee of de boost het probleem kan zijn en hoe dit eventueel te verhelpen is?
Daar houdt farmgod inderdaad geen rekening mee.
 
Reactiescore
5.594
Fijn dat er een script naar mij is vernoemd. Gr lord
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
5.594
Ow sorry Jens, je hebt gelijk
 
Bovenaan